Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bejfez Creative Commons License 2006.01.07 0 0 1655

"ki tudod szűrni a valószínűleg kiegyensúlyozási gondokkal küszködő kereket"

 

Örülök, Toljadneki, hogy az egyértelműen érthető szép magyar nyelvünkön tippeltél kiegyensúlyozási gondokra. (Vesd össze: centírozás [baromság] v/v centrírozás [helyes kifejezés -- üssük be a Google-ba]). Én -- kissé lusta lévén -- egyből centrírozásra vinném a kocsit...

Előzmény: Toljadneki (1651)
Toljadneki Creative Commons License 2006.01.07 0 0 1654


:))

Toli. :)
Előzmény: lassú (1652)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.01.06 0 0 1653

Sziasztok!

Hekky!

A leirtak alapján lehet hogy a téli gumi mintáját érzed. A ventirozás inkább bizonyos sebességeknél lehet jól érezni, ilyen a 90 km/h és asszem a 130km/h környéke, ilyenkor a legnagyobb a rezonancia, ekkor érződik igazán, a kormány ide oda ráz(forogna) a kezedben. Ha mindig van, és inkább rezgés, mint "fordulási halylam" a kormányon,akkor szerény véleményem szerint a gumi mitályát érzed. Nekem prémium kategóriás Continental van a Lácsin, és az is zajos.

 

Lassú!

Örülök hogy neked is igy tetszik az autónk, nem akarlak meg bántani, de még ez sem "komolyabb". Majd ha lesz egy 530d BMW-d, tele extrával, vagy egy E-osztályos Merci. Na ott lezdődik a komoly autó. Most biztos bunkónak tartasz, de én mindig kimondom, és vállalom a véleményem! A Lacsi az áráért nagyon jó. Aki nem hiszi azt viszem egy kört, vagy odaadom egy körre. jó látni a véleményváltozás folyamatát! :))

lassú Creative Commons License 2006.01.06 0 0 1652

Szevasztok!

 

Végre sikerült kiszállnom az autóból. A Suzuki után kimondhatatlan, hogy mennyivel jobb. Már sikerült beleraknom 109 km-et és ez óriási élmény volt. Az  az igazság, hogy szavakkal le sem tudom írni, hogy mennyire jó a gép. Igaz komoly összehasonlításí alapom nincs, mivel EDDIG nem sikerült komolyabb autókat vezetnem. Egyszerüen benne aludnék ha nem lenne hideg. Nagyon jó a gép. Szóval........nem tudok mit írni róla annira JÓ. Élvezem eszméletlenül. 

Majd még jelentkezem. Most megyek gyönyörködni benne.

 

 

 

                                         Szevasztok.

 

Toljadneki Creative Commons License 2006.01.06 0 0 1651


Hi !

Cseréld fel először a jobb első kereket a jobb hátsóra, próba, majd ha nincs javulás, akkor ua. a bal oldalon is. Így elvileg ki tudod szűrni a valószínűleg kiegyensúlyozási gondokkal küszködő kereket. Ha nem bírsz vele, vidd vissza oda, ahol a téligumákat felrakták, keressék meg a hiba okát, centírozzák újra, stb. Mondjuk, ha megvan a hibás kerék, akkor is ezt célszerű tenni. Viszont : ha kicsit ráz, akkor azt akár a felni belső peremére tapadt sár, vagy akár a futófelületbe szorult nagyobb kavics stb. is okozhatja. Én egyszer a policáj Astrával begangoltam egy jól felázott talajra, racing, majd aszfalton azt hittem, hogy kirázza maga alól a futóművet. Miután egy erős slaggal kiverettem a dzsuvát a felnikből, helyre állt a rend. :))

Üdv. Toli. ( aki még mindíg nem kapta meg a vasat, húááá ! )
Előzmény: Hekky (1650)
Hekky Creative Commons License 2006.01.06 0 0 1650
Szevasztok!
Már elég rég nem szóltam hozzá a dolgokhoz, csak élvezettel olvasom ezt a fórumot.
Viszont most lenne egy tanácsra szükségem:

Megfelelő méretű téligumit vásároltam a Lacsimra /Sava gumik/, de úgy érzem valami nem stimmel. Autópályán mintha ütne egy picit - ezt csak akkor lehet érezni, ha nagyon fogom a kormányt, mert azon keresztül érződik, mintha egy kicsit rázós lenne az út.
Nem tudom eldönteni, hogy a gumi lehet vajon a hibás, vagy esetleg érdemes lenne egy futóműbeállítást csináltatnom, mivel, hogy megpiszkálják a kerekeket ilyenkor?
Ezen kívül semmi problémára utaló jel nincs, lehet, hogy ezt más észre sem venné, de engem aggaszt. Lehet, hogy paranoiás vagyok, de mit tegyek?
HELP!
lolkaesbolka Creative Commons License 2006.01.06 0 0 1649

Azt hiszem blaupunkt dresden.

Ezt lehet kapni boltban is, de nem azonos a gyár által beszerelttel, legalábbis a kormányról vezérhetőség szempontjából. A Dresden 40e forint volt fél éve, a gyári rádió (egy cd-s) 200e forintért rendelhető a márkakereskedőnél.

Előzmény: 1.4 Elite (1644)
Sarkany Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1648

Csökkent a fogyasztásom: Méréssekkel igazolt tény

Jobban gyorsul az autó: Érzés. Mérni nem mértem a gyorsulási képesség megváltozását, de mérhető szerintem.

Csendesebb a motor: Valóban az, bár mérni ezt sem mértem.

Előzmény: Négyesi (1647)
Négyesi Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1647
Szia Sarkany!!!
Akkor te most hitted vagy ta pasztaltad a válltozást...Mert a Hit valóban 1 fél siker:-))))))

"Én voltam, aki ingyen jutottam hozzzá. Beszámoltam akkor a tapasztalataimról is.
Csökkent a fogyasztásom, jobban gyorsul az autó és csendesebb lett a motor.
Ha másért nem, akkor fenti előnyök miatt megéri."

a Következő írásod:
"Hit kérdése minden...
Nem tudom emlékszel-e, ha egyáltalán éltél akkor, a szocializmusbeli hajnövesztő szer reklámszlogenjére?
Hat hét hit és hat! :))"
subvoice Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1646
Szerviz CD. Információk, mit-hogyan javíts/szedj szét/rakj össze.
Előzmény: 1.4 Elite (1644)
lufi77 Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1645
Sziasztok!
Bocsi az Off-ért.
Keresek valakit ,aki lefordítana egy pár soros német nyelvű levelet.
Nagyon fontos és sürgős volna!!!
Köszi!
1.4 Elite Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1644

Hello!

Még egy probálkozást teszek, hátha elmondja valaki mi is ez a cd amiröl szo van napok ota? Az origon irták, hogy ingadozni fog a forint-euro árf. Az tők jó, mert eddig sem fizettem még annyit amennyiről szó volt.

k. revilo Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1643
még megvan a chevrolet-es váltógombom :))) 2500 forint

fekete-piros bőr

06-20-371-09-67

üdv olivér

vagy olifer@eposta.hu
Sarkany Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1642

Hit kérdése minden...

 

Nem tudom emlékszel-e, ha egyáltalán éltél akkor, a szocializmusbeli hajnövesztő szer reklámszlogenjére?

Hat hét hit és hat! :))

Előzmény: NeomatiK (1641)
NeomatiK Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1641

Töltöttem korábban Metabondot az autómba. Az égvilágon semmit nem vettem észre, se csöndesebb járás, se kisebb fogysztás, se semmi. Igaz hogy az egy öregebb, kopottabb motor, de annál is számítottam volna valami javulásra, hiszen erre a célra is kell(ett volna) működnie.

Viszont Energy Release-t 100x inkább töltenék - és valószínűleg fogok is - autóba mint Metabondot.

www.energyrelease.com

www.energyrelease.hu

Bejfez Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1640
Kösz az ötletet, nekem is másnap (vagyis ma) válaszoltak. Most már tudom, hogy a mi kisvárosunkban is van egy egyszemélyes ügynökük.
Előzmény: IJN Yamato (1616)
Bejfez Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1639

másnap válaszoltak

 

Kösz az ötletet. Nekem is másnap válaszoltak (vagyis ma). Most már tudom, hogy kisvárosunkban is van egy egyszemélyes ügynökük.

Előzmény: IJN Yamato (1616)
subvoice Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1638

Két darab \ jelet kell beírni, akkor nem nyeli el.

Bocsoff.

subvoice Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1637
teszt \
NeomatiK Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1636
Köszi szépen. Le tudtam tölteni, működik jól az egész.
Előzmény: subvoice (1633)
Sarkany Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1635

aki beletöltötte (ezt az egyébként nem olcsó terméket) az ingyen, (vagy talán nagyon olcsón) jutott hozzá. ...  semmi nem indokolja ennek a szernek a használatát. Ártani nem árt, de minek ?

 

Én voltam, aki ingyen jutottam hozzzá. Beszámoltam akkor a tapasztalataimról is.

Csökkent a fogyasztásom, jobban gyorsul az autó és csendesebb lett a motor.

Ha másért nem, akkor fenti előnyök miatt megéri.

 

Egyéb, azonnal nem érzékelhető előnyeit elolvashatod a METABOND honlapján. A "C" jelűről írottak áttanulmányozását javaslom.

Előzmény: sz946cs (1634)
sz946cs Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1634

Sziasztok !

Bocs hogy belepofázok, de ezt a Metabondos dolgot nem értem. Emlékszem, jóval az előzőekben valaki már írta, hogy töltött a tankba. Ezt akkor jól ki is beszélte a topik, amiből az jött ki, hogy aki beletöltötte (ezt az egyébként nem olcsó terméket) az ingyen, (vagy talán nagyon olcsón) jutott hozzá. Az itt levő úriemberek/asszonyok viszonylag új autóval rendelkeznek, ezért véleményem szerint semmi nem indokolja ennek a szernek a használatát. Ártani nem árt, de minek ?

Üdv

subvoice Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1633

Most próbáltam, jelenleg is elérhető a fájl:

http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=17988

 

Ha nem bírsz vele, el tudom küldeni emilben, ha tudsz ekkorát fogadni (kerek 2.000.000 byte).

NeomatiK Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1632

Hát ez hihetetlen. Most se jelent meg, szóval a visszafelé per karakter-t nyelte le.

helyettesítem ezzel: /

 

Service Manual - Daewoo Lacetti/ PDF/ Service Manual/ TRANSMISSION/

Előzmény: NeomatiK (1631)
NeomatiK Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1631

Valamiért a fórummotor kiszedte a -t. Helyesen így néz ki:

 

Service Manual - Daewoo Lacetti PDF Service Manual TRANSMISSION

en_4j2_5a2.pdf

en_4j2_5b.pdf

en_4j2_5c.pdf

Előzmény: NeomatiK (1630)
NeomatiK Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1630

Kedves Lacettisek!

Korábban szó volt itt a fórumon egy szervíz CD-ről. Akkor a Service Manual - Daewoo Lacetti[1].part48.rar file nem jött le vagy talán nem is volt fent a megadott tárhelyen. (760-as hsz környékén volt róla szó) Az utána levők 49, 50, 51-es megvannak. Akinek megvan, az légyszi jelezze itt a fórumon vagy akár emailben, valahogy szeretném pótolni ezt a hiányt.

 

Lényegében a rar-ba belemenve a

Service Manual - Daewoo LacettiPDFService ManualTRANSMISSION könyvtáron belül kéne 3 file

 

en_4j2_5a2.pdf

en_4j2_5b.pdf

en_4j2_5c.pdf

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: NeomatiK (771)
IJN Yamato Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1629
mennyiségget=mennyiséget
Előzmény: IJN Yamato (1628)
IJN Yamato Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1628
én is 2 literrel fogom kipróbálni

Már elnézést, hogy "beleugatok" a dologba, de ha ilyen kvázi hitelesítést akartok csinálni akkor én azt javaslom, hogy a lehető legnagyobb mennyiségget töltsétek a kannába, ha az 5 literes, akkor 5 litert, ha 10 literes, akkor 10 litert. Azért javaslom mert a mérés állandó hibája ebben az esteben torzít a legkevesebbet. Pl.: ha 1 deciliter az állandó hiba, akkor 1 liternél 90%, 2 liternél 95%, 5 liternél 98%, 10 liternél 99% a mérés pontossága. Ez 50 literre veítíve az első esetben 5, a másodikban 2,5, a harmadikban 1, a negyedikban 0,5 liter eltérést jelent.

Üdv Y.
Előzmény: JUZ1970 (1622)
Sarkany Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1627

Nyilván én érthettem félre valamit...

 

Elvileg minden kútfej hiteles. Rajta van az OMH hologramos matrica a kútfejen és a matricán olvasható a hitelesség lejártának éve is.

Ez azt jelenti, hogy max. 2 %-nál nem lehet nagyobb eltérés a kiadott és a mért mennyiség között. Ha kicsi átfolyás mellett (azaz lassan) tankolsz, akkor általában több benzint kapsz, de az eltérés ebben az esetben sem lehet nagyobb 2 %-nál...

 

Amennyiben ez nem így van, akkor az már a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségre tartozó ügy és általában büntefeljelentés a vége.

Előzmény: JUZ1970 (1622)
Bejfez Creative Commons License 2006.01.04 0 0 1626

A metabondot milyen célból teszitek bele?

 

Alább idézek a termékismertetőjükből. Korábbi levelezésünkben már jól körbe jártuk a témát, érdemes böngészned arrafelé. Egyébként ez sem olcsó...

 

"A METABOND C alacsony oldószertartalma következtében az idősebb motorok, berendezések fémfelület-nemesítője. A METABOND C különösen gyors és tartós beépülési mechanizmusának köszönhetően kiválóan alkalmas a dinamikus terhelésnek igénybevett dízel- és benzinüzemű gépjárművek motorjának kezelésére. Sokban hasonlít a METABOND M termékhez.
Használata:

- minden olyan helyen, ahol kényszerolajzás van és a súrlódáscsökkenés kívánt eredmény
- elsősorban ipari berendezéseknél, dízel üzemű és öregebb benzinüzemű motoroknál"

Előzmény: 1.4 Elite (1624)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!