Jóember! Ha így haladtok Putyinföld idealizálása terén, tartok tőle rövid idő alatt elérkezik az a pillanat, amikor te és a hozzád hasonlók azt fogják hirdetni, hogy 1956-ban a szovjet beavatkozás teljesen jogos és szükséges volt.
Nem a "világ" vetette blokád alá a ruszkikat, csak az Euro-atlanti része, ami éppúgy nem a világ egésze, mint ahogy az Európai únió sem Európa, csak egy része, ahogy Oroszország is.
Azt, hogy mi is történt pontosan a máltai géppel, tán sose tudjuk meg. Nagy a kuss a fekete dobozokkal kapcsolatban, gondolom a belőlük kinyert adatok nem váltották be az oroszellenes reményeket, ezért nem adják közre őket.
Csak a bőség zavarából miért egyet emel ki, pláne azt, amiről semmi biztosat nem tudunk. Mert gyilkolásszák a zsidók a palesztinokat, az Iszlám Állam művésznevű bérgyilkos banda a keresztényeket, a puccsista náci ukránok a donyecki civil lakosságot, de olvtársunkat e tengernyi gyilokból pont az az egy érdekli, amelyet bizonyítás nélkül igyekeznek a ruszkik nyakába varrni. Ezért lettem kíváncsi, vajon mily szer módosította a tudatát a csőlátás irányába ilyen sikerrel?
Magyarország tavaly 70 milliárd forint értékben exportált járművet Oroszországba: 53 milliárdért személyautókat, 166 millióért teherautókat viszünk ki, a fennmaradó összeget alkatrészek adják. Ez az Oroszországba irányuló exportunknak nem egészen 9 százaléka.
A korábbi orosz szankciók által a mezőgazdaságnak okozott, évi 25 milliárd forintos kárral együtt azonban már fájdalmas lehet egy újabb orosz korlátozó intézkedés hatása.
A múlt héten közölt, rendkívül kedvező negyedéves GDP-adatban jelentős szerepe volt az autóiparnak, így akár az NGM nemrég módosított éves GDP-prognózisa is a kukába kerülhet - mutat rá a VS.hu.