Üdv mindenkinek itt a fórumon! Nem régóta olvasgatlak Benneteket, mint jövendő Lacetti tulajdonos. Nagyon sok jó tipp, és okfejtés található soraitok közt. Próbálok okulni, minthogy nulla tapasztalatom van ezekről a dolgokról.
Ez lesz az első, szalonból kihozott autóm, de egyáltalán nem így képzeltem. Már novemberben döntöttünk egy Elite 5 ajtós 1,4 fekete metál Lacetti mellett. Ekkor nem volt készleten ilyen autó, de már hajón vplt, így nyélbeüttük az üzletet. Na onnantól hatalmasat fordult a "hozzánk" állás. Azzal sürgettek, hogy nő a regadó, bár csökken az áfa, de gyorsan döntsünk, mert kapkodják az autókat a nyílthétvégén országszerte. Ez hihető volt mert 2 nappal előttünk vitték el a kinézett autót :((
Szóval igent mondtunk, és azt a tájékoztatást kaptuk, hogy ha karácsonyra nem is de szilveszterre miénk az autó, forgalomba helyezve. Késés előfordulhat, de ha megérkezik 2 nap alatt felszerelik, lepapírozzák,üzembehelyezik.
Ühüm....
Ma.
Amin nem tudok napirendre térni, hogy kértünk rá vonóhorgot, szerződésbe bekerült.
Tegnap szóltak, hogy mehetünk az autóért, de nincs rajta vonóhorog, mert állítólag amit eddig alkalmaztak, az nem felel meg a műszakin.....
Szerintetek ezt az esetet fedi az a mondat az advétbe, hogy a kereskedő nem felel a felszerelésért (valahogy így szól)?
Én úgy tudom, hogy Mo-gon gyártott vonóhorgokat szerelnek Chevy-re, van több féle is, ami átmegy a vizsgán.
Most lesz egy levizsgáztatott, vonóhorog nélküli autóm.
Én úgy érezném fairnek, ha a kereskedő jelzi nekem ezt a problémát, mielőtt levizsgáztatja. Mert ha találok jó vonóhorgot, akkor megint vizsgáztathatom le, újabb ezrekért.
Én szerintem anyagilag jól is jártam, mert az eredeti ára 4.200.000 lett volna.
3.800.000 -ért hoztam haza úgy, hogy benne volt még egy garnitúra téligumi, és 4 acélfelni. A Lanos után szinte kéjes volt az első néhány km. Hihetetlen jó a motorja, bár az enyém 1.8 iddogál is hozzá szépen. Nagyon jó az infrás esőérzékelő, bár ha csak kicsit esik az eső sokszor nem töröl elég sűrűn, igy rá kell neki segíteni. Vagy én várok túl sokat? Az 5 lemezes CD tár egyszerűen szuper. jó ötlet, nem kell mindíg cserélgetni. Szerettem volna ezüst belső diszlécekkel, aztén amikor a bemutató autóba beszálltam láttam, hogy a szenvedő felületeken igen gyorsan kopik a festés. Igy a faberakás maradt alternatívaként, és mára meg is barátkoztam vele. Eleinte nem tettszett... annyira :))
Tegnap egy napot ismét a lanossal jöttem dolgozni, és azt hiszem ma reggelt alig vártam :)) hogy ismét a sajátommal jöjjek.
Vigyázz rá főleg az első néhány ezet km-en aztán javaslok egy olajcserét, én is most megyek én 2.750-nél tartok. Bejelentkeztem, én a Sztráda M3-hoz járok. Ismerős is van ott, igy tudom, hogy vigyáznak rá. kb. 10.ezr forintot mondtak, ami tartalmazza az olajat és az olajszűrőt. Meg lehet várni, és ami szerintem fontos, hogy a bemutatóteremből egy üvegablak választ el, igy szemmel követheted mit csinálnak.
Viszont mindenknek javaslom, a VS platinum használatát!!!!!
Én nem vagyok egy TV shop hívő, de 4 éve használom, és a lanos olyan állapotban van, hogy bármelyik szalonba beállítanám nyugodt lélekkel! Mind a 3 autónkon ezt használjuk, és én nem hittem, hogy valóban jó, de gondoltam kipróbálom. Azóta rendszeresen használom, 3 havonta 1 alkalommal kell kenni. főleg télen véd a sótól.
Legyen a használat során minnél több jó tapasztalatod!
Aha. Előtte Omegám volt, annál volt ilyen. Na akko holnap alákúszok oszt mögnézöm :-)
Amúgy minden jót a géphez, nem tudom miből ülsz át, én az omega után kellemesen csalódtam benne. Ha lehet ilyen mondani a /55-ös gumi és az elektronyos gázpedál ami egy picinykét szokatlan.
Valahol olvastam, hogy a kipufogó környékén valami lemez hajlamos lelazulni, és az képes ilyesmi hanghatásokat produkálni. Go to service ! Nézzék meg, oszt' ógyák meg a problematikát !
Ui:. ma már beültem a leendő vasba, talán holnapután haza is hozhatom, egyszerűen gyönyörű kívül is, meg belül is )
Egy hetes az autóm de valami zavar. Ha lassan megyek (1-2) olyan hangot hallok, mintha az aljára lenne kötve egy fémdarab és azt húznám a földön. Ez mitől van ?
Köszi kedves szavaidat. Nekem alapból nagyon jók a benyomásaim de ez késöbb változni fog hiszen lassan fedezem fel az autót. Szinte minden nap kiderül valami és ez ÓRIÁSI érzés. Én is részletre fizetem a gépet mert másképpen nem jutottam volna soha hozzá.
Az egyik kollegám kb 2 hónapja "leszólta" a négyajtós verziót , az átvétel napján megmutattam neki, ma pedig vezette is. Úgy szállt ki az autóból, hogy szóhoz sem jutott. Aztán agyba - főbe dicsérte. Neki egy Thaliája van most.
Amikor megkaptam az ajánlatot erre a gépre megemlitettem két másik kollegámnak, az egyik nem tudta bevállalni, a másik ma vette át a sajátját. Egyenlőre dicséri, igaz ő tervezte a Lacetti vásárlását.
Elkőször is gratulálok az autóhoz! Én amikor az enyémet (1.8 CDX) átvettem, vigyorogtam mint a tejbetök, és igazán szívből mondom hatalmasat csalódtam, pozitív irányban! Korábban tico, lanos, kalos volt, de ez nekem maga az élvezet.
Sok előnye van más autókkal szemben. Pl. a CASCO-ra nem fizetsz ki egy rakás pénzt, amiből a hitel (mert én hitelre vettem) lejártakor szép kis összeg gyűlik össze. Egyébként szinte minden OPEL fejlesztés a mostani motorok már nem azonosak amit korábban a DAEWOO-nál megszoktunk.
Garanciálisidő erre való! Ha van Gond. Reméljük sokáig fogod élvezni, és kívánom ugyanezt minden kedves Lacetti tuléajdonosnak, aki megszavazta a bizalmat a mások által "leszólt" autónak. Mellesleg ezek a leszólósok, előbb utóbb ezt a márkát fogják venni... :)
Amúgy, bár elég sokat foglalkozom autókkal, a CENTRÍROZÁST én is CENTÍROZÁSnak írtam volna, ha nem tör rám az a fene nagy fogalmazási készségem. :)) Soha nem gondoltam még bele ennek ( na másiknak se nagyon ;) ) a szónak a tudományos hátterébe.
Egyáltalán nem bántottál meg. Én a komoly autók alatt azt gondolom amit nekem sikerült már vezetnem. Eddig ez a legjobb. A nagy Opel próba alatt volt nálam egy 1,7dti Meriva. Bejött a gép. Akkor az volt a csúcs. Gondolkoztam a vételén de 1: a nejemnek nem tetszik, én pedig hagytam magam lebeszélni róla, 2: utána vezettem Lacettit és mégjobban bejött. Nálam most ez a csúcs. Ha sikerül olyan autókat vezetnem amiket említettél biztos változik a véleményem. De én most itt tartok. Remélem egyenlőre.
Bejfez!
Amiket irtál az minden úgy igaz. Semmilyen változtatást nem áll szándékomban csinálni. Noha a rádió hangzásátol tartottam egy kicsit de kellemes volt a csalódás. A Chevrolet Lacetti betüket sohasem szedném le szerintem az is hozzátartozik az összképhez. Úgy jó ahogy van.
Tegnap beleraktam több mint 300 km-et. Szenzációs volt vezetni. A szalonban azt mondták, hogy az első 2000 km-et 4000-es maximum fordulat alatt csináljam végig, utána jöhet "ami a kipufogon kifér" stilus. Én nem igen érzem ezt. 2500 körül lehet kapcsolni a következő fokozatot és megy az autó. Tehát én később sem nagyon fogom hajtani csak ha kell pl: előzés. Nem véletlen "lassú" a nevem. "3000km-nél menjek olajat cseréltetni. " Ismét szalon idézet. Megteszem de főleg azért mert itt a fórumban említettétek már jónéhányan. Most pedig megyek és ebben a szép napsütésben fordulok egy- két kört az autóval.
"Ez nem egy tankönyv idézet, az én magán véleményem."
Valóban én szoktam a leggyakrabban idézni a gépkönyvet. A gumi mintázatának surrogásáról azonban nekem is van magántapasztalatom. Úgy emlékszem, az első párszáz méteren szereztem őket. És egybevág azzal, amit te írtál. De rázás azért nem volt. Új gumi mitől rázna a mintázata alapján? Pláne, ha Continental... [A Formula 1-ben is előfordulhat ilyen?]
Nagyon kösz! Neked is, meg aki megfejti, hány éves vagyok. Pontosan annyi vagyok, mint ahányban születtem...
"A 2.2bár-t én is tartom."
Akkor stimmelünk.
"A kereket centirozni szokták hosszú i- vel irva"
Oké, hidd el, nem cikizni akartalak, valóban azt hittem, hogy valamiféle ventillációval kapcsolatos, amit írsz, amit nem ismerek, vagyis a levegőnek bizonyos sebességeknél érvenyesülő valamilyen ráhatásáról a gumi tapadására az útfelületre, és az ebből eredő rázásról és hanghatásról. Mert ha a kerék központosított kiegyensúlyozásáról van szó, akkor te is centríroztatsz, meg én is centríroztatok. Mind a ketten hosszú 'í'-vel. :-)) [A centi nem számít. A centrumé a szerep.]
1. A kereket centirozni szokták hosszú i- vel irva, csak én egy hülye kamionos vagyok, aki kb 10 éve nem gyakorolja a szakmáját, ami egyébként Gépjármű Technikai Technikus, ráadásul egy laptopról netezek, amin nincs hosszú i. Még világosban is mellé nyomok billentyűket, hát még éjjel sötétben. Ezt tudom kihozni magamból, ettől jobb csak az lehet ha nem irok többet!!!
2. A gumiknál igen is van zajos, meg csendes, és egy új durva mintás téli, ami hóban nagyon tuti, aszfalton, főleg durva aszfalton érdekes morgást, enyhe rázást tud produkálni. Ez nem egy tankönyv idézet, az én magán véleményem.
Az egyik, hogy nem ismerem a ventir(ozás) szót, bár megértettem, milyen gumimintázatból fakadó effektusról írsz. Ezek szerint az ilyen típusú kormányrezgésekkel szemben tehetetlenek vagyunk (ha már olyan gumit vettünk).
A másik: nem értem, komoly cégek hogyan gyárthatnak ventírozó gumikat...
Együtt örülök veled... Élménybeszámolód alapján úgy sejtem, nemigen áll szándékodban a faráról lakaparni a Chevrolet Lacetti betűket, a rádiót kicserélni, a hangfalakat úgyszintén, az anyósülés-oldali ablak letiltásának lehetőségét kiiktatni stb.
"Egyszerüen benne aludnék ha nem lenne hideg."
Na, erre viszont már találtak ki élenjáró megoldást: alkalmazz hullámkarton!...
"ki tudod szűrni a valószínűleg kiegyensúlyozási gondokkal küszködő kereket"
Örülök, Toljadneki, hogy az egyértelműen érthető szép magyar nyelvünkön tippeltél kiegyensúlyozási gondokra. (Vesd össze: centírozás [baromság] v/v centrírozás [helyes kifejezés -- üssük be a Google-ba]). Én -- kissé lusta lévén -- egyből centrírozásra vinném a kocsit...