A gyári 17"-eseket vettem le (235-45 R17), és tettem fel 16"-ost (215-55 R16). Ez taladonképpen egy az egyben a váltómerete a gyári 17"-eknek. A guminyomás ellenőrzés továbbra sem működik, ezért kikapcsoltam. De nem ártana, ha működne, annyira nem rossz dolog.
A használtautókon csak egy Sportline R-LINE-Distronic felszereltségűt találtam. Az talán még jobban fel volt szerelve, mint az én Highline-om. Plussz van R-Line hűtőmaszk.
"A gumiabroncsnyomás ellenőrző kijelző az ABS kerékfordulatszám érzékelői útján működik. Ha a gumiabroncsban csökken a keréknyomás, az érintett kerék gördülési sugara kisebb lesz, és a kerék az autó változatlan sebessége mellett gyorsabban kezd forogni."
"ABS kerékfordulatszám érzékelői útján működik" - ezek lennének a felnin? Akkor az ABS sem működne, vagy?
Nekem egy két-három hete történt, hogy menet közben hallottam valami csörgést a motorból. Mintha valami elszakadt, vagy eltörött volna. Azt hittem, hogy szétszállt valami a motorban. Leállítottam, s újraindítottam - a csörgés megszünnt. Gyorsan elmenntem a szerelőhöz, de nem találtak semmi rendellenességet. Minden működött, s működik azóta is (klíma, turbó, ventilátorok stb).
Hogy őszinte legyek, azóta is fo..k egy kicsit, hogy mi lehetett az. Szerintem hamarosan kiderül. :-(
Csak tanulságként. Egy alkalommal elromlott az elektromos kézifék, a szervizben utólag mondták, hogyha valamilyen elektromos probléma van, és nincs szakember a közelben első próba az áramtalanitás. Vagy sikerül, vagy nem, minden esetre nem ártalmas.
Ha az eredeti (gyárban beszerelt) rádiód van, akkor az nem szükséges, mivel összevannak párosítva, s fel kell, hogy ismrje az autó és a rádió egymást. Ez csak akkor kell, ha már lett cserélve a rádió.