Szép jószág, mint minden Pegaso:-) Az enyém néha bemondja az unalmast, de ettől függetlenül nagyon szeretek vele motorozni. Lábon mentél vele Marokkóig? Mikor?
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de par dolog rozsdalni kezdett a DL-en. Pl a fektarcsanal az a resz ami a tarcsan kivul van. Aztan a kipfugo osszekoto konyoke. Tobbet, igy hirtelen nem lattam.
Én is ezt gondolom a KLE-ről. Bele kellene dobni az ER-6 blokkját, javítani a futóművön, azaz felhozni a DL-650 szintjére. Akkor semmi baj nem lenne vele.
Hello Jimmy! :) 2001-es, ezüst-zöld. Hogy megy...? Hát autópályázni azt naggggyon utálok vele - nem is szoktam -, a sokáig egyenletes magas fordulatot nem kedveli + én se a rezgés miatti zsibbadást :) Városban, országúton és szerpentinen viszont szerintem tök jó, kezesbárány. Én nagyon szeretem, de egy pár lóval több erő azért nem ártana bele...
Hali BIKE-R!Ugye jól vettem le,hogy neked meg van a"The long way round" DVD-n.Ha nem probléma és van rá mód engem is érdekelne a dolog.Természetesen nem kívánom ingyen!Jelezz vissza légy oloy kedves.
Ne vegyél KLE 500-at! Nekem van Kawa kereskedő ismerősöm, a saját bevallása szerint anakronizmus a gép a mai világban! Én is olvastam teszteket róla, elavultnak ítéltetett több alkalommal. Nem kifejezetten szar, csak a jelenlegi kínálatban már kevéske.
- Legnagyobb hidegben (-20 fok) is tökig szívatóval egyből indult, melegben meg simán - Kategóriájához képest (45Nm) nagyon jól tolt, olyan 3.000 fordulattól egyedül is ketten is - Én 3-4.000-nél mindíg váltottam, kivéve ha kicsit pörgetni volt kedvem - 60 alatt mindíg visszatettem 5-be, nem mintha nem bírta volna, de onnét már előzéskor nem annyira ugrott de még akkor is be lehetett vele vállalni szűk előzést is - 6.000 fordulaton pont 130-at ment egyedül is, ketten is - Tisztán röfögött, nem volt fémes hangja - Kereskedő rendes volt, a szervízes srác is (Nyíregyházán is Miskolcon is) - 1000 km-s átvizsgálás (olajszűrő, olaj, átnézés) 13.000Ft (Nyíregyházán), 6.000 km-s átvizsgálás 17.000 Ft (Miskolcon) (olajszűrő, olaj, csavar utánhúzás, itt már munkadíjat is számoltak, míg az elsőnél Nyíregyen nem, mert azt adták ajándékba)
Köszi Gstibb! A Dominátor jó csak ... -1 hengeres, kell az a 2 henger -költséges, ha van ennyi, akkor már más is van -csak használtan van, csakis újat szeretnék már
Sokat eszik, mert porlasztós nem tud takarékoskodni, ha húzod Gyenge futómű, ha nem akarok keménykedni akkor pont jó Köszönöm a véleményed, Dl1000-et kell venni és használni lazán, csak ennek ára van!
Köszi! -hogy indult ( hidegen ) -semmit nem tolt alacsony fordulatott vagy keveset 1 illetve 2 személlyel, hogy idultál, milyen fordulatokon kellet váltani. 50-nél hanyasban mentél városban, írtad 120-130 2 személy milyen fordulaton? -hangja , tisztán röföröt, volt fém hang is? -kereskedő rendes volt, szervizben voltál, mibe került, mit csináltak rajta??? Kérlek röviden válaszolj!
Én ismerek egy srácot, ő tavaly vett pont egy ilyen kawát, ő a Yamaha Ténéré topicot szokta olvasni, nagyon ritkán, de szerintem megadom a mail címét és írj neki vagy ha telefonszám kell szerintem azt is tudok adni! Mindjárt küldöm a címét, és a tfszámát!;) Ice
Pont a héten néztem kicsit utána témának, bár remélhetően nem lesz rá szükségem.... Én is olyan gépet kerestem, ami terepre és aszfaltra isjó.
A KLE-ről azt írják, hogy sokat eszik, és gyenge a futóműve. Szal kiejtve....
Ebben az útra jó, de terepre is kategóriában én tuti, hogy Honda Dominátort vennék. Elvileg terepre is kiváló, és aszfalton is otthonosan mozog. Legalább is a tesztek szerint. Egy milla alatt már kiváló példányokat találsz.
Most erre mit mondjak? Mint írtam, ER-5 volt nekem. Vagyis ugyan ez a blokk, teljesítmény stb... Mire vagy kíváncsi konkrétan? Klassz kis motor volt, és itt a szó negatív értelemben csak a kicsin van, ugyanis 2 embernek túrázni tényleg kicsi volt, feldobozolni meg nem igazán lehetett, mert sem esztétikailag, sem egyéb szempontból nem lett volna pozitív. Rövid volt hozzá nagyon. Egy topcase-t elbírt volna, na de 2 személynek max 20 liter még vízből is kevés, nem, hogy rakodótérből! Fogyasztása meglepően jó volt. Olyan 120-130-as tempónál 2 személlyel sem ette meg a 3,5 liternél többet. kETTEN, 150-160 NÁL MÁR A 4-ET LENYELTE. pÖRGŐS VOLT, HISZEN SOR KETTES MOTOR VAN BENNE. bOCS, BERAgadt a gomb. Ketten végsebességre 180 -at mentünk óra szerint. A hátsó féke (dob) csapnivaló volt, első jó, de elhúzta a villát oldalra az egy oldali tárcsafék miatt. Na mit nem írtam még? Rúgózását 2 személyre egyébként sem ajánlották, gyengének tartották hozzá, ettől mégis eltér a véleményem, mert nem hogy puha, túl kemény is volt alapból. Lehet, hogy kicsit puhult volna még, de szerintem felülni sosem ütött volna fel.
Daty nagyon kösz, hogy felhívtad a figyelmet arra, hogy mindenkép motor cserénél ne a beszámítósdit válasszuk.! Kösz! Logikus volt az ötleted, javaslatod. Hadd kérjek vélemény Tőled - és a többi tisztelt topic olvasótól is - a KLE500-asról. Egy kicsit "bejött a képbe" az ára miatt és akit a terepi barangolás is érdekelhet ( én ) a küllős kereke és nem kényes voltja miatt. ( a DL650 esetleg 1000 a legjobb pillanatnyilag, de ha sok az ára és "terepesebb", "üthetőbb" gép kell valakinek lehet "jobb lehet a kevesebb") Kérlek akinek kawa 500-as motorról vagy magáról a KLE500-asról van tapasztalat - bármi, ill. minden érdekel - ossza meg! kösz!
Nekem kezdetnek jó lesz, a drótnak van tartása nem fordul el, de elég rugalmas, hogy a fix rögzítéshez képest ne rázza a moci a pda-t. Úgyis kis tempóban ( max.75-80, "a mókusok miatt" ) veretek, arra jó lesz. Ja és jó a szervize és olcsó.