Keresés

Részletes keresés

TDI-DRAG Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3029
Igen. 6 évvel ezelőtt még nem volt az. Fejlődtek a bringák.
Előzmény: Vadarédó (3024)
rolioX Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3028
Hát itt volt egy kis csalás, odáig egy kisbuszban vittem - 2004 december, kissé hűvös idő :) -, motorozás csak ott volt, 6ezer valahányszáz km.
Előzmény: jim32 (3026)
BIKE-R Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3027

Jim,

 

Nem nagyon olvasod a mailjeidet, igy hát kénytelen vagyok itt megkérdezni: mikor találkozhatnánk, hogy oda adjam a lemezeket???????

Gondolom még a holnapi nap folyamán szívesen végig néznéd a nagy túrát..... Összesen 10 órányi anyag.....

Előzmény: jim32 (3026)
jim32 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3026
Szép jószág, mint minden Pegaso:-)
Az enyém néha bemondja az unalmast, de ettől függetlenül nagyon szeretek vele motorozni.
Lábon mentél vele Marokkóig? Mikor?
Előzmény: rolioX (3019)
rolioX Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3025
Úgy tudom nem kell fúrni, vannak rajta lyukak a csatlakozóknak, amiket gondolom vhogy szigeteltek. Igazából kézbe kéne venni és megnézni
Előzmény: hygy (3008)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3024
Anakronizmus = Kortévesztés ?
Előzmény: TDI-DRAG (3017)
hygy Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3023
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de par dolog rozsdalni kezdett a DL-en. Pl a fektarcsanal az a resz ami a tarcsan kivul van.
Aztan a kipfugo osszekoto konyoke. Tobbet, igy hirtelen nem lattam.

Ja es ma motoroztam egy 70km-t :)

HyGy
rolioX Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3022
Marokkóban :)
Előzmény: Törölt nick (3021)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3021
Hát ez meg hol készült?
Előzmény: rolioX (3019)
vlevi Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3020
Én is ezt gondolom a KLE-ről. Bele kellene dobni az ER-6 blokkját, javítani a futóművön, azaz felhozni a DL-650 szintjére. Akkor semmi baj nem lenne vele.
Előzmény: TDI-DRAG (3017)
rolioX Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3019

Hello Jimmy! :)
2001-es, ezüst-zöld.
Hogy megy...? Hát autópályázni azt naggggyon utálok vele - nem is szoktam -, a sokáig egyenletes magas fordulatot nem kedveli + én se a rezgés miatti zsibbadást :) Városban, országúton és szerpentinen viszont szerintem tök jó, kezesbárány. Én nagyon szeretem, de egy pár lóval több erő azért nem ártana bele...

Ő az:

 

Előzmény: jim32 (3009)
bandi DL650 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3018

Üdv mindenkinek!

Hali BIKE-R!Ugye jól vettem le,hogy neked meg van a"The long way round" DVD-n.Ha nem probléma és van rá mód engem is érdekelne a dolog.Természetesen nem kívánom ingyen!Jelezz vissza légy oloy kedves.

 

Előre is köszi ! BANDI

TDI-DRAG Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3017
Ne vegyél KLE 500-at! Nekem van Kawa kereskedő ismerősöm, a saját bevallása szerint anakronizmus a gép a mai világban! Én is olvastam teszteket róla, elavultnak ítéltetett több alkalommal. Nem kifejezetten szar, csak a jelenlegi kínálatban már kevéske.
Előzmény: Vadarédó (3001)
Daty Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3016
Tényleg így kérted, én csak teljesítettem!:-))
"Kérlek röviden válaszolj!"
Előzmény: Vadarédó (3015)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3015
Köszönöm!
Kicsit "száraz" volt, de ezt kértem, ez érdekelt, köszi, hogy leírtad!
Előzmény: Daty (3014)
Daty Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3014
- Legnagyobb hidegben (-20 fok) is tökig szívatóval egyből indult, melegben meg simán
- Kategóriájához képest (45Nm) nagyon jól tolt, olyan 3.000 fordulattól egyedül is ketten is
- Én 3-4.000-nél mindíg váltottam, kivéve ha kicsit pörgetni volt kedvem
- 60 alatt mindíg visszatettem 5-be, nem mintha nem bírta volna, de onnét már előzéskor nem annyira ugrott de még akkor is be lehetett vele vállalni szűk előzést is
- 6.000 fordulaton pont 130-at ment egyedül is, ketten is
- Tisztán röfögött, nem volt fémes hangja
- Kereskedő rendes volt, a szervízes srác is (Nyíregyházán is Miskolcon is)
- 1000 km-s átvizsgálás (olajszűrő, olaj, átnézés) 13.000Ft (Nyíregyházán), 6.000 km-s átvizsgálás 17.000 Ft (Miskolcon) (olajszűrő, olaj, csavar utánhúzás, itt már munkadíjat is számoltak, míg az elsőnél Nyíregyen nem, mert azt adták ajándékba)
Előzmény: Vadarédó (3010)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3013
Köszi Gstibb!
A Dominátor jó csak ...
-1 hengeres, kell az a 2 henger
-költséges, ha van ennyi, akkor már más is van
-csak használtan van, csakis újat szeretnék már

Sokat eszik, mert porlasztós nem tud takarékoskodni, ha húzod
Gyenge futómű, ha nem akarok keménykedni akkor pont jó
Köszönöm a véleményed, Dl1000-et kell venni és használni lazán, csak ennek ára van!
Előzmény: gstibb (3005)
jim32 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3012
Még hétfőn válaszoltam is.
Igen kell/kérem:-))
Előzmény: BIKE-R (3011)
BIKE-R Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3011

Szolgálati közlemény:

 

JIM, még hétfőn mail ment (McGregor ügyben)!!!!

 

 

Előzmény: jim32 (3009)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3010
Köszi!
-hogy indult ( hidegen )
-semmit nem tolt alacsony fordulatott vagy keveset 1 illetve 2 személlyel, hogy idultál, milyen fordulatokon kellet váltani. 50-nél hanyasban mentél városban, írtad 120-130 2 személy milyen fordulaton?
-hangja , tisztán röföröt, volt fém hang is?
-kereskedő rendes volt, szervizben voltál, mibe került, mit csináltak rajta???
Kérlek röviden válaszolj!
Előzmény: Daty (3003)
jim32 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3009
Üdv néked, dicső lovag!
Te vagy az első márkatárs, akivel a neten összefutottam.
Van képed a mocidról?
Milyen színű, mikori, hogy megy?
Jim
Előzmény: rolioX (2988)
hygy Creative Commons License 2006.01.21 0 0 3008
Azt nem vagom meg, hogy ebbe a tartoba, hol lehet bevinni a drotot. Furni kell hozza?
Iceapo Creative Commons License 2006.01.20 0 0 3007
Én ismerek egy srácot, ő tavaly vett pont egy ilyen kawát, ő a Yamaha Ténéré topicot szokta olvasni, nagyon ritkán, de szerintem megadom a mail címét és írj neki vagy ha telefonszám kell szerintem azt is tudok adni! Mindjárt küldöm a címét, és a tfszámát!;) Ice
Előzmény: Vadarédó (3001)
hygy Creative Commons License 2006.01.20 0 0 3006
Hu!

Tok jo ez a tarto szerintem rendelek egyet! Amiket eddig lattam azok ilyen 50e HUF-ok voltak.

HyGy
Előzmény: rolioX (2993)
gstibb Creative Commons License 2006.01.20 0 0 3005

Pont a héten néztem kicsit utána témának, bár remélhetően nem lesz rá szükségem.... Én is olyan gépet kerestem, ami terepre és aszfaltra isjó.

 

A KLE-ről azt írják, hogy sokat eszik, és gyenge a futóműve. Szal kiejtve....

 

Ebben az útra jó, de terepre is kategóriában én tuti, hogy Honda Dominátort vennék. Elvileg terepre is kiváló, és aszfalton is otthonosan mozog. Legalább is a tesztek szerint. Egy milla alatt már kiváló példányokat találsz.

toga Creative Commons License 2006.01.20 0 0 3004

Fiúk!

Ki mutatott robbantott képet SHAD doboz (top) felszerelésről?

Megismételné?

Kösz!

Daty Creative Commons License 2006.01.20 0 0 3003
Most erre mit mondjak?
Mint írtam, ER-5 volt nekem.
Vagyis ugyan ez a blokk, teljesítmény stb...
Mire vagy kíváncsi konkrétan?
Klassz kis motor volt, és itt a szó negatív értelemben csak a kicsin van, ugyanis 2 embernek túrázni tényleg kicsi volt, feldobozolni meg nem igazán lehetett, mert sem esztétikailag, sem egyéb szempontból nem lett volna pozitív.
Rövid volt hozzá nagyon.
Egy topcase-t elbírt volna, na de 2 személynek max 20 liter még vízből is kevés, nem, hogy rakodótérből!
Fogyasztása meglepően jó volt.
Olyan 120-130-as tempónál 2 személlyel sem ette meg a 3,5 liternél többet.
kETTEN, 150-160 NÁL MÁR A 4-ET LENYELTE.
pÖRGŐS VOLT, HISZEN SOR KETTES MOTOR VAN BENNE.
bOCS, BERAgadt a gomb.
Ketten végsebességre 180 -at mentünk óra szerint.
A hátsó féke (dob) csapnivaló volt, első jó, de elhúzta a villát oldalra az egy oldali tárcsafék miatt.
Na mit nem írtam még?
Rúgózását 2 személyre egyébként sem ajánlották, gyengének tartották hozzá, ettől mégis eltér a véleményem, mert nem hogy puha, túl kemény is volt alapból.
Lehet, hogy kicsit puhult volna még, de szerintem felülni sosem ütött volna fel.

Előzmény: Vadarédó (3001)
Daty Creative Commons License 2006.01.20 0 0 3002
Szia Tiwu!

Köszi a felajánlást, egyenlőre úgy néz ki, hogy Vadaredo segítségével meg tudom oldani a dolgot, de ha mégsem, kereslek, ha nem zavarok, oks?
Előzmény: Tiwu (2999)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.20 0 0 3001
Daty nagyon kösz, hogy felhívtad a figyelmet arra, hogy mindenkép motor cserénél ne a beszámítósdit válasszuk.! Kösz! Logikus volt az ötleted, javaslatod.
Hadd kérjek vélemény Tőled - és a többi tisztelt topic olvasótól is - a KLE500-asról.
Egy kicsit "bejött a képbe" az ára miatt és akit a terepi barangolás is érdekelhet ( én ) a küllős kereke és nem kényes voltja miatt.
( a DL650 esetleg 1000 a legjobb pillanatnyilag, de ha sok az ára és "terepesebb", "üthetőbb" gép kell valakinek lehet "jobb lehet a kevesebb")
Kérlek akinek kawa 500-as motorról vagy magáról a KLE500-asról van tapasztalat - bármi, ill. minden érdekel - ossza meg!
kösz!
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.20 0 0 3000
Nekem kezdetnek jó lesz, a drótnak van tartása nem fordul el, de elég rugalmas, hogy a fix rögzítéshez képest ne rázza a moci a pda-t.
Úgyis kis tempóban ( max.75-80, "a mókusok miatt" ) veretek, arra jó lesz.
Ja és jó a szervize és olcsó.
Előzmény: szasa6 (2998)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!