A második részt én a párhuzamosan próbáltam DC-n, és edonkey-n is megszerezni, lassú, de működik. Nekem az első CD már lejött, a másodikból még hiányzik 30 mega, de az is jön lassan, edonkeyról. Készülj fel rá, hogy kb. 1 hétig tart leszedni... :(
A grafikában szerintem nincs nagy különbség, játékmenetben viszont a cym 2 sokkal összetettebb.
Elküldtem a fájlokat Eddie-nek, hogy felkerülhessenek az oldalra, de a mezzel van egy kis gond, állandóan hibás átvitelt jelez, szóval valami más megoldást kell kitalálni, megpróbáljuk ICQ-n, ha Norbi megadja az ICQ számát.
A másik két fájl átment.
Az eredeti szállítással együtt 40 euro, de mivel én csak átutalással tudtam megvenni, így nekem jóval többe került. (kb. 55-60 euroba)
Tudomásom szerint Magyarországon sajnos nem tervezik a forgalmazását, Lengyelországban és Portugáliában fog megjelenni legközelebb, de ott is csak ősszel.
Elkészültem a rosterrel, de még tesztelni kell, és inkább csak Div 1-es
csapatokkal érdemes használni.
Ha valaki fejlesztgeti, akkor előbb-utóbb nagyon jó lehet.
A Div 1-es eredmények mindenesetre bíztatóak voltak, és a
változtatások hatására a sprintszakaszokon előrébb kerültek a
sprinterek. (Cippolini már 2 szakaszt is nyert a szezon elején, míg a
korábbi rosterrel sehol nem volt.)
Ha valaki tovább akarja javítani, annak ajánlom figyelmébe a FL, illetve
a REC és RES értékeket.
Egy másik cdb fájl is készült, amely egy kis meglepetést tartalmaz. Az adatbázisban a CCC
csapat helyén a CYM Hungary csapata található, amelyben (Bodrogi és
Szekeres kivételével) a jelenleg legjobb magyar kerekesek tekernek. (Arató, Rothmer, Sipőcz, stb.)
Ezt egészíti ki az a mez, amelyet a Cycling Manager 3/Textures/Cycliste
könyvtárba kell bemásolni. A mez elég bóvli, de egyrészt nem is nagyon
értek ezekhez a dolgokhoz, másrészt hajnali 4-kor csináltam.
Ezzel kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy 3 részletben, összesen 8 óra alatt készült el a roster jelenlegi változata, tehát nem kis munkám van benne. Ha ehhez még azt is hozzáteszem, hogy ezt a rostert én már nem nagyon fogom használni, mivel tegnap adták postára a franciák az eredeti példányomat, ami néhány napon belül megérkezik, és már rakom is rá a patch-et, akkor beláthatjátok, hogy nehezen viselném a kritikát a rosterrel kapcsolatban.
Ez a roster csak nektek készült, használjátok egészséggel.
Az adatbázis még nincs teljesen kész. Ugyanis nem elég azokat feleditálni, akik a versenyeken lemaradnak, mivel a gép rendre megvesz olyan szerződésnélküli kerekeseket, akik hasonlóan pocsék értékekkel bírnak. Tehát az összes ilyen bringást is ki kell javítani. Egyébként főleg a MO, illetve az END értékek számítanak.
Ha kész leszek vele, akkor természetesen elküldöm.
Nem küldenéd el ezt az editált adatbázist? Felrakhatnánk az oldalra esetleg, meg persze lehet, hogy én is belekezdek egy ilyen fejlesztésébe. Szerintem úgy érdemes csinálni, hogy a nagy körversenyenyeket végigfutja az ember, és az ottani gyenge embereket javítja föl valamelyest az ember. Egyáltalán milyen tulajdonásokat érdemes editálni?
Az első Ausztrál körversenyen nekem is volt olyan, hogy 4-5 ember az első szakaszon feladta. Na de így még volt jópár napom beérni őket. A végén még így is sikerült az összetettet megnyerni :)
Nem arról van szó, hogy nem lehet szökni, hanem arról, hogy ne a legdurvább hegyi szakaszokon szökj. Lehet hegy a pályán, de lehetőleg ne kiemelt kategóriás, és ne túl sok. Pl. 3 kisebb, vagy két közepes hegy mellett még simán belefér a szökés.
Az editor sem garancia a hiba kiküszöbölésére, szóval óvatosan szökdöss. Egyébként sem biztos, hogy okos dolog épp a a legkeményebb részeken támadni, mert lehet, hogy a végére elfogy a szufla. Ráadásul minél kisebb a tempó egy versenyen, annál több embered fogja bírni a hajrát, és abban könnyebben meg lehet verni a gépet. Ha izomból akarsz nyerni, akkor a US Postal-t válaszd.
Ja, még annyi hogy hegyibefutónál a sprintelve is lehet perceket nyerni, ha jól időzítesz, akkor a mezőny akár 2-3 percet is kaphat, az időgyorsítás miatt.
Félre ne értsd, nem akarok beleszólni abb, hogy játszol, sőt, örülök, hogy legalább játszol vele, én csak a tapasztalataimat írtam le.
Egyébként a Giro-t még nem az editált adatbázissal kezdtem, és így 7 kieső is elém került a Zoncolanon, de nem baj, mert a lényeg a tudat, hogy én vagyok a legjobb... :))
Több különböző verzióról van szó: SF 1.0, SF 2.0, SF 3.0, és az új az SF 3.xx. Mindegyiket külön-külön kellett feltörni (Ha jól tudom a CYM 3 eredetileg SF 1.0 volt, de azóta a Cyanide is megvette az újabb verziókat), és ráadásul a dolgot bonyolítja, hogy ezek az orosz srácok a jelek szerint figyelik a crackereket, mert úgy fejlesztik a rendszerüket, hogy mindig betömik a védelemben korábban keletkezett réseket (tehát ezeket újra fel kell törni), plusz hozzátesznek valami újat, amit szintén fel kell törni. Ez macerás is meg időigényes, és mire a cracker csapatok kijönnek az új crack-kel, addigra az oroszok kijönnek az új SF-al.
Az elsőt azért nem fogom használni, mert szerintem megölné a játék élvezhetőségét. Ne próbáljak meg szökni egy több hetes vagy több napos versenyen? :)
A második viszont nagyon jól hangzik, ki fogom próbálni!
Kicsit utánajártam a crack problémának, és érdekes dolgokat tudtam meg.
A játék Starforce protection által védett, annak is egy újabb verziójával, ami komoly fejtörést okozott a cracker csapatoknak is. Olyan profi védőrendszert talált ki a Starforce, hogy a játékkészítők is kezdenek nagyon rátalálni, állítólag Ázsiában a játékok 90%-a már a Starforce legújabb, 3.xx verziójával védve kerül a boltokba. Ezt még senki nem tudta feltörni! Azt is rebesgetik, hogy előbb-utóbb az amerikai fejlesztők is leváltják a Safedisk-et Starforce-ra, és akkor elkezdhet mindenki aggódni.
A Starforce egyébként orosz fejlesztés (a sors furcsa fintora :)). Azért egészen különleges, mert miután megadtad a megfelelő serial-t, a Starforce összehasonlítja azt a CD-meghajtóban lévő CD-n található kóddal, függetlenül attól, hogy mountoltad, vagy kiírtad a játékot, plusz ezenkívűl egy extra kódot is keres, a serial alapján, és beazonosítja az original CD-t, így hiába csinálnál másolatot, és adod meg az eredeti serial-t, akkor sem megy a dög. Az egyetlen módszer a védelem megkerülésére sokáig az volt, hogy ki kellett húzni, vagy le kellett tiltani az IDE portba dugott CD-meghajtókat, és virtuális SCSI drive-ot kellett létrehozni az Alcohol 120% nevű progival. Így a Starforce nem tudott belenézni a CD-be, és nem kereste a plusz kódot. Csakhogy az új Starforce verzió már ezt sem engedi.
Mindenesetre, ha több, a közeljövőben megjelenő nagynevű játék is Starforce védelemmel ellátva kerül a piacra, akkor valószínűleg beindulnak majd a cracker csapatok, és akkor talán lesz majd crack a patch-hez is. Mert egyelőre úgy tűnik, hogy azért nem készül újabb crack, mert nincs a Starforce-os játékok iránt megfelelő érdeklődés.
Ha ügyesen csináljátok, akkor ki lehet kerülni a bug-ot. Nem szabad hagyni, hogy a hegyi szakaszokon a gép megszökjön, és 70%-os átlaggal be lehet jönni úgy, hogy senki ne essen ki időhátrány miatt. Bár van egy-két szakasz, ahol ez sem jött be, mivel egy Usano nevű ürgének hiányzott 400 méter a célig a Giro egyik keményebb szakaszán.
Nem teljesen, de túlnyomórészt sík szakaszon kell szökni, akkor mindenki célbaér.
Ja, van egy másik, kicsit macerásabb, de tökéletesen működő megoldás: az EDITOR.
Én mindig felírom azokat a neveket, akik lemaradnak a szakaszokon, aztán az editorban "feljavítom őket". Na nem nagyon, épp csak annyira, hogy végigbírják az összes szakaszt. Tudom, hogy ez elég nagy meló, legalább 50 kerekest kell kijavítani, de szerintem megéri. Már kipróbáltam, és nekem működött. Keressétek ki azokat, akiknek a MO, és az END képessége 60 alatt van, és emeljétek meg ezeket 60 fölé (ne túl sokkal, 62-62 épp elég), kb. 1 óra alatt el lehet vele készülni, és utána már nem lesz ezzel gond.
Én azóta nem nagyon játszottam vele, hogy a többnapos összetettbeli eredményeket sehogy sem sikerült normális állapotba hozni. Van már erre valami megoldás?
Nem tudom, ti hogyy vagytok vele, de szerintem egy kicsit elszúrták a Cyanide-os fiúk a játék nehézségét. A Giro 9. szakaszánál járok és eddig 8-at az én versenyzőim nyertek, pedig csak két embert buheráltam meg a csapatból (Bodrogit, illetve beeditáltam saját magamat), és azt sem vittem túlzásba. Nyertem szakaszt Lacival, Bettinivel, de pl. Wadeckivel is. (Nekem pl. 75 a Mountain, 68 a Flat, stb., Lacinak is inkább csak a potential-ját javítottam.)
Összesen már 42 győzelemnél tartok, és az UCI ranglistán az első két hely a miénk (Bettini vezet), plusz Museew a hatodik, de Laci is feljött a 23. helyre, pedig a Giro-s krono még hátravan. A Világkupában is megvan az első hely.
Ja, és a Giro-ra visszatérve, az összetettben 6-an vagyunk az első tízben!! Ráadásul már 11 perccel vezetek a 3. Vinokurov előtt.
Látod, tudsz olyat is kérdezni, amiről fogalmam sincs. Én nem szoktam igazolni senkit, és nekem Laci se panaszkodott, igaz, én inkább csak a potential-ján javítottam, és azt is csak módjával. Egyébként nem is nagyon van rá szükség, hogy sokat javítgass rajtuk, egy kis szerencsével, és sok gyakorlással, szinte bárhol, bárkivel lehet nyerni. Ok, most túloztam, de én nyertem már szakaszt Lacival is.
Először is Bodrogit kicsit feljavítottam a hegyen ne haljon meg a táv felén. Emiatt nagyon sok fizetést kér amit nem tudok és nem is akarok megadni. megsértődött és nem akar tárgyalni. mit tegyek?
Van egy csomó biciklis akinek a klubjával megeggyeztem, de a játékossal nem tudtam, hogy tudok a biciklistáknak újabb ajánlatot tenni?
Hű, hát nem igérem, hogy megérted, de igyekezni fogok. Pláne, hogy annak idején nekem is jól jött volna, ha valaki segít, hiszen mindenre magamnak kellett rájönnöm. Igaz, a jó angolom sokat segített. Na vágjunk bele.
A Direct connect egy fájlcserélő szolgáltatás, angolul Peer-to-Peer (P2P), melynek segítségével egy program használatával felcsatlakozhatsz más otthoni felhasználók (mint amilyen te is vagy) gépére, és egyidejűleg ők is felcsatlakozhatnak a tiédre. Te letölthetsz tőlük, ők letölthetnek tőled. Remélem eddig képben vagy.
Először is szükséged lesz a DC++ nevű programra. Ehhez nézd meg ezt az oldalt:
http://dcplusplus.sourceforge.net/
Az oldalon (felül, balra) klikkelj a download menüpontra. A megjelenő oldalról ezt kell letöltened:
DC++ v0.261 for Windows
Klikkelj a jobb oldali nyílra a legfelső sorban. Ezután egy újabb oldal következik, ahol ki kell választanod, hogy melyik szerverről akarod letölteni a progit, javaslom a prágai szervert, hiszen az van hozzánk a legközelebb. A download oszlopban klikkelj a szám (2037) melleti kis ikonra, ezután már megkezdődik a letöltés.
Ha letöltötted, akkor jöhet a telepítés:
indítsd el a letöltött exe-t. Elsőként az I Agree gombot kell megnyomni. Ezután kiválaszthatod, hogy csak magát a programot akarod felrakni, vagy esetleg a debug informations nevű segédprogramot is. Én ezt nem javaslom, sztem teljesen felesleges. Mindegy, ezt rád bízom, ha nyomogatod a next gombot el fogsz jutni a végére. Indítsd el a Dc-t az asztalon megjelenő ikonnal (vagy a menüből), és rögtön megjelenik egy ablak, ahol egy csomó információt kell megadni. Menjünk sorban.
Personal information:
Nick: [HUN]BALAge - vagy, amit akarsz, a lényeg, hogy legyen előtte a hun.
E-mail: a mail címed
Description: a vinyód tartalmának rövid jellemzése, filmek, játékok, appz, stb. lehetőleg angolul, tehát movies, games, stb.
Connection: a kapcsolatod sebessége, (A)DSL, kábel, ISDN, amilyen van.
A többi nem érdekes, ha nincs tűzfalad, reméljük nincs.
De ne nyomj ok-t, hanem felül válts a downloads fülre.
Default download directory: itt add meg azt a könyvtárat, ahová a letöltött dolgok kerüljenek. Figyelj arra, hogy legyen elég hely a vinyódon.
Unfinished download directory: ezt hagyd üresen
Limits:
Maximum simultaneous downloads: hány letöltés menjen egyszerre. Ez attól függ, hogy milyen gyors a netkapcsolatod, én ADSL-nél általában 6-ra szoktam állítani, kábelnél lehet egy kicsit több.
Public Hubs list URL: itt már találsz egy címet, ezen nem kell változtatnod.
Ez az internetcím, amit itt megadsz szerverek listáját tartalmazza. Ezeket a szervereket nevezik HUB-nak. Ahhoz, hogy le tudj tölteni valamit, fel kell majd csatlakoznod egy HUB-ra, ahol rajtad kívül lesznek még néhány százan, tőlük tudsz majd letölteni, de erre még visszatérek.
Ha beírtad a címet, válts át a sharing fülre.
Itt az add folder gombot kell megnyomnod, és itt kell kiválasztanod, hogy melyek azok a könyvtárak, amelyekből mások letölthetnek rólad. Ugyanis azok, akik felcsatlakoznak a te gépedre, hogy letöltsenek tőled, nem látják az egész géped tartalmát, csak amit itt megengedsz nekik. Ezt hívják megosztásnak, angolul share-nek. Ha több könyvtárat is meg akarsz adni, akkor ismét add folder, és így tovább.
Fontos!!! Legalább 10-20 Gb-nak kell lennie a megosztásodnak, különben a legjobb HUB-okra nem engednek fel. (Van olyan HUB, ahol 100 GB is kevés, nekem legalábbis ennyi van, mégse enged fel némelyik HUB.) Ja, és nem lehet a megosztásodban .waw, .vob kiterjesztésű fájl, illetve pedofiliát, erőszakot, stb. ábrázoló video sem.
Ha megadtad a könyvtárakat, akkor állítsd be azt, hogy egyszerre hányan tölthetnek tőled:
Upload slot: ez általában minimum 2, némelyik HUB-on 1 is elég, de van ahol 3 kell. Viszont ha több HUB-ra is fel akarsz menni egyszerre, akkor értelemszerűen több slotot kell engedélyezned (2HUB/4slot, 3HUB/6slot, stb.). A felette lévő számot hagyd nullán!
A többi fül nem érdekes, egyszerűen csak nyomd meg alul az OK-t.
Látni fogsz egy csomó ikont, menj föléjük az egérrel, és kiírja, hogy melyik micsoda. Sorrendben:
Public Hubs: a bárki által elérhető, "publikus" HUB-ok listája.
Reconnect: Ha valamelyik HUB ledob, ezzel tudsz visszacsatlakozni.
Follow last redirect: ez nem érdekes :)
Favorite Hubs: a kedvencek, ide bármelyik HUB-ot berakhatod, ha a Public listában jobbgombot nyomsz.
Download queue: Azon fájlok listája, amelyeket le akarsz tölteni.
Finished downloads: a már befejezett letöltések (kilépéskor kiürül)
Finished uploads: nem érdekes
Search: ha már felcsatlakoztál valamelyik HUB-ra, akkor ezzel a gombal kereshetsz rá egy fájlra. A megnyíló menüben add meg a nevet (pl. Cycling manager), és a találatok közül töltsd le azt a fájl-t, amelyiket akarod, pl dev-cym3.bin, illetve dev-cym3.cue. (Jobbgomb a fájl nevén, és download).
Fontos még a settings ikon, itt a beállításokat változtathatod, pl. slotok száma, a nickneved, a megosztásod, stb.
Nyomd meg a public hubs ikont, és máris kiírja a Hubok listáját. Duplaklikk valamelyiken, és máris csatlakoztál. Várj néhány másodpercet, amíg a gép létrehozza a kapcsolatot, aztán a search ikonnal már kezdheted is a keresgélést.
Megjegyzem, hogy a MATRIX HUB magyar, ott magyarul chat-elhetsz a többiekkel, ők megválaszolhatják a többi kérdésedet.
Huhh, ennyi elég az elinduláshoz, remélem elég részletes voltam. Bocs, ha túlzásba vittem a szájbarágást.
Köszi a segítséget, de az a baj, hogy nem értettem a Direct Connectes dolgot (nem értek igazán az ilyesmihez). El tudnád magyarázni úgy, hogy én is megértsem (mintha a nagyapádnak magyaráznád)?