Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Összeszámoltan a Görög rally után a szakasz győzteseket.Így fest:
Loeb 32,
Latvala 28,
Ogier 26,
Solberg 24,
Hirvonen 13.
Azért látszik hogy kiélezett és szoros az első négyes.Persze az már más tészta hogy pontokra ezek hogyan váltódnak,ha Latvala bakizik folyamatosan,Solbergnek meg sorsszerűen nem jön a győzelem.Hirvonen pedig a stabilitásának köszönhetően második a ponttáblázaton,és ugye ez ami számít.
Öcsém, 16 fok van kint!!! Ahogy olvasom az előrejelzéseket, ezen a hétvégén se lesz Tisza.....
Odu?? :-) Hm.............
Azért tényleg érdekes ez a derek / szániszán jelenség. Minden egyes VB futam után ahol Turánék is szerepelnek, megjelenik különböző fórumokon, és görcsösen zúzza az igét, a tisztelői közt biztos követőkre is talál. Nem is tudom már melyik írta: "Derek, én elismerlek, tisztellek téged" vagy valami ilyesmi.... :-DDDDDDDDD Turán fóbiája van az öreg huszárnak. Ha ásenbrenner csizmaorrú búrkifli lenne ott helyette, akkor szerintem már kikiáltaná félistennek.
Értem Ati, köszi. Így már valami fény pislákol bennem a sötétség után. Azt gondolom ebből a mezőnyből Sordo aki néha megverheti gyorsaságin Loeb-öt, illetve Solberg pár szakaszon. Hirvonen meg olyan mint a Subarunál volt....halovány. Meeke-től jó szereplést várok. Az öregecske 207-el is elég szépen tudta tartani a lépést az új jövevényekkel szemben.
Kevés nőt fér rá Miki ? Hát rakd egymásra őket :) !
Hogy ki az Miki ? Csak annyit mondok. Odulakó :)))))))) !
Sunyisun2 nem lepett meg.....igazi skizo a sok nevével is bizonyítja..... Inkább kötne csomókat a farok szőrére, azzal legalább lekötné magát egy időre
Most megy a hiszti Loebnél,hogy hagyja a csapat hogy megverje a kicsi:-)))
Araujo WRC-vel megy.Mikor kijött az S2000-es Mini,akkor valóban ment azzal,de rögtön kapott WRC-t mikor meglettek a privát darabok.
A csavar annyi a dologban,hogy ugye a prodrive nem 2 literes szívó motort használt benne,hanem az idéntől a vb-n engedélyezett 1.6-os turbó motort.
És így válaszoltam a kérdésedre is,a nagyobb szárnyakon kívűl gyakorlatilag megegyezik a két konstrukció.
És hogy visszautaljak a korábbi kommentemre,azért a gyári csapat szardiniai indulása,Meeke dobogós szakasz idejei,Sordo 5-dik helye az első futamon,....szóval van tempó különbség a privátok és a csonka tesztévet futó nagycsapat között.
Bazz ez komoly?? :-)) Ki volt ez a nagybetűs GYÍK?? Ha nem publikus mailban írjátok meg mert erre most kíváncsi vagyok. :-) Új még nekem az egész sztori, de a hozzáállása az nem.
MZ? :-) Jó gép, azon tanultam az alapokat anno. De kevés nőt lehetne ráferktetni . :-)
Ja, még valami. Találós kérdés: Szerintetek ki az az emberfia, aki a Turánék 3-ik helye után most megint elkezdte magyarázni hogy az tulajdonképpen nem is 3-ik hely, csak mi látjuk annak? Na ki?? Úgy látszik alacsony a kerítés a tajgetosznál.... A Lipótmező a mi helyünk azt tudjuk.
Van aki úgy gyűjt Miki hogy megvezi ami tetszik neki, van aki meg megveszi, mert másnak tetszik, ha már ugye neki nem és rábassza egy "vágódeszkára" a falra élével a többi közé, mert az neki egy fos, de befér a "falba" még mint egy darab tégla. Szép csendélet volt.
VEgyél Miki egy MZ-t és fektess rá egy ( vagy több ) meztelen csajt. Garantáltan fog tetszeni az is.....csak ráférjen mind...... :)))))))))))))))
Totál nem vágom ezt az új WRC-t. Gyakorlatilag a hangjukkal is most találkoztam vagy harmadszorra :) Majd akkor írd már meg légyszi hogy akkor ki kinek a csapattársa, meg melyik csapatnál van, meg kik a beugró és az állandó pilóták. És akkor ki a tököm Loeb mellett a második számú pilóta ? Solberget , Loeb-öt, meg a design-ról Araujot megismerem, a Minivel, illetve Henninget a Fiestával. De Araujoé nem WRC, hanem S2000 nem ? Meg a szárnyon kívül mi a különbség mondjuk az S2000 és WRC Minin ? Röhejes kérdések, de még se nem nagyon olvastam, se nem nagyon tudtam őket szemügyre venni igazán.
Ja, főleg újat venni........... Úgy-ahogy most kezd helyrerázódni a piac. Viszont hülyék mindig is lesznek. Egy sportmotort használtan megvenni nagy lutri amúgy is. Aki ilyet vesz, az nem azért teszi hogy poroszkáljon vele, pedig ezek ahhoz is társak, és akkor túl is éled. Húsvétkor amikor a Banditával mentem többet, nagyon megtetszett a bitang külseje meg a jó motorkarakterisztika, tehát tudod, túrázós, finom nyomatékleadás, de mint egy mozdony. Az tényleg borzasztó hálás egy gép, szétütni se lehet, de ez minden Suzuki-ra jellemző. De nekem mégis a burkolt sportgépek a szívem csücske már kölyökkorom óta, ezt nem lehet kivetkőzni. Uncsim is mondja hogy miért nem nézek egy kitűnő állapotú K3-ast mint az övé? Ő nagyon belenyúlt a tutiba, megválni se akar tőle, arról akar kihalni. Szép-szép nagyon, de nekem a frissebb formavilág felé húz a szívem... Hegyesebb fényszóró, MotoGP-sebb külső stb... K3-asoktól lefelé még olyan igazi retro superbike külsejük van,csodás, nincs párjuk.
Sajnos a dolognak nagyobb volt a füstje mint a lángja. Bizakodtam mert az egyik motort az uncsim haverja árulja, ez egy K6-os GSX-R 750. A másik egy K5-ös 600-as, de magánszemély. A K6-os egy Istenkirály trikolor szépség volt, ráadásul azt is tudtam hogy a srác nem egy gyorsulós, versenyzős hülyegyerek, nem volt a gépen egy karcolás. Sok finomság volt rajta, teljes Akrapovic kipurendszer, Goodridge fékcső, új Michelin-ek stb... ájj nyáladzottam ott körülötte. Beröffentettük, kis melegítés, az Akra rendszer jó röfögősen muzsikált. :-) Mentem vele két karikát ott a kis utcában, szépen végigpöcögtettem a fokozatokat, minta új gépen ültem volna olyan érzés volt. Nyelezni nem mertem, meg nem is illik. :-) Már csak azon imádkoztam magamban hogy jó árat mondjon. Amikor erre került a szó, azzal kezdte hogy fix az ár, nem enged egy fillért se mert babát várnak a párjával stb.... és hogy jól akar kiszállni a motorból. Benyögte az árat,hát, ekkor biztos bizalomgerjesztő fejet vághattam. Mondtam is hogy köszönöm hogy kipróbálhattam.... Finoman szólva kúrva vastag volt a zsé, mondjuk azt is figyelembe vettem hogy csak a teljes Akra rendszer kb. 250 000 Ft-ba volt neki. Komolytalan arcok ilyen műszert nem tesznek fel gixxer-re. Elég annyi, hogy az általa kért összegből szép állapotú K6-os 1000-es vehetnék ha lenne ennyim. Vérzett a szívem rendesen.
A K5-ös egy totálisan komolytalan eladó volt, csodás, hibátlan állapotúnak hirdette, Leo Vince dobbal. Ez is trikolor volt, de 600-as blokk. Állapota elég viharvert volt, ránézésre is kellett volna rá új gumi, ráadásul gyári dob volt rajta. Kérdem hol a Vince? Elkezdi háát sajnos már eladta... Villát megnyomogattam egy kicsit, olyan volt mintha fakanalat mártogatnék szilvalekvárba. Bazz...... Utána még unszolásomra bevallotta hogy a 2-est kidobálja. Talán nem kellett volna a sok egykerék, ez is a kiütött GSX-R-ek sajátja. Nem szeretik a 2-est. Szóval kiábrándító volt, látszott hogy átment rajta pasztával meg szilikonnal, de nem sokat ért. Árat már nem is kérdeztem.....
Rögtön elém tárult az a régi kép.....élével.....tökön szúrnám azt a majmot !
Hosszú idő után először bele lestem picit többet a WRC-be. Ez a is szaros Citroen nagyon gyors, még szemre is. A Ford sehol nincsen hozzá. Frici is szépen tolta a búgócsigával.
Ahogy Loeb meg Sordo közlkedik azzal a két géppel úgy meg az életben nem ut a dobogó harmadik fokánál előrébb Hirvonen.
Én sem voltam fórumközelben, elég sűrű volt a hétvégém. Dilomaosztó, ( egyenlőre nem az enyém ) hódolatomat tettem a gyengébbik nem felé stb...Nem voltam itthon. Faterral meg az uncsimmal megnéztem két motort vasárnap. A Forma1-et nem is nagyon láttam, csak egy részét, de egy nagy fos volt, ahogy az egész pálya is az, a szokásos felállás volt. Vettel-el tényleg nem lehet mit tenni, egész egyszerűen ennyire ász, meg a Newey remekmű ennyire megy. Kész. Alonso is jól nyomta ahogy láttam. A Lotus-Renault-t sajnálom meg úgy tűnik hogy ennyire futotta az év eleji lendületből. Viszont a gyártók versenyében a három élcsapat mögött áll, és megelőzte a Mercedes-t. Petrov-nak rém gyengén ment, kikkel csatázott már ott hátul........................ Úgy tűnik nagyon pályafüggő a Lotus-Renault.... Én Silverstone-ra se várok túl sok meglepetést. Red Bull fölény, mögöttük Ferrari-McLaren csata amibe esetleg beleszólhat valamelyik Renault vagy Mercedes. Alig várom hogy jöjjenek már a legendás pályák. ( mondjuk Silverstone is az ) Spa, Monza..........
Ment a TV, de mellette inkább az F1 2010 karrier módját nyüstöltem. Anthony Davidson-t megszemélyesítve 18. hely HRT-vel szezonnyitó Bahreinbe? na? Voltam 9-ik is :D, de a kerék cserék után vissza csúsztam.... :D
Kegyetlen jó összefoglaltad. Amúgy amondó vagyok, ha nem lennének a hazai meg külföldi műkincs kereskedők, jobb lenne az egész modellpiac, sőt, tutira jobb lenne a sok holló nélkül, akik azt se tudják mit zsákoljanak be, és a borzalmas az, hogy az ilyenek nagy része olyan hülye hozzá mint a seggem. És már Ati is írta hogy akár csak 1-2 ilyen sügér is boríthatja az amúgy normális árakat. És akkor persze az olyanok szívnak mint mi, akik nem verik minden pénzüket modellekre, tehát valóban hobbi a gyűjtés, nem pedig kényszerbetegség, vagy valamiféle műkincsgyűjtés az életem árán is megveszem azonnal felfogással. Azért látom hogy te kened-vágod mi mennyit ér, meg értesz az adás-vételhez. Nem véletlenül csinálsz mindig jó börzéket magadnak. :-) De így kell, okosan.... Lehet páran nem is szeretnek ott ezért téged. :-)
Ha belegondolsz Miki, nagy buktát nem tudnak vele csinálni. A rövid Quattro eladja magát, a Subaru név eladja magát. Semmi más teendő, minthogy típusonként venni legalább 5 darabot, azt mehet fel a pinyóba. Majd pár év múlva leszedi onnan. Olyan típust kell kiválasztan amit más gyártó nem gyártott és fontos hogy márkás gyártó legyen. Ez tényleg egy nagy műkincs kereskedés ahogy mondod ! Most ez egy olyan dolog, hogy én is szeretetből gyűjtöm őket, de tudom hogy mi az ami ritka, vagy eladható. Legjobb példa. Vettem egy rally 43-as Legacy-t, kb 3 ezer forintban volt. Elhatároztam hogy ezt most nem bagóért fogom adni, mert sehol nincs, aki szeretné az pedig le fog rá csapni. El is határoztam hogy ebből az árból nem is engedek, feltettem 6500-ért. Először jött egy alkusz, azt elhajtottam, majd nem sokkal rá rögtön meg is vették alku nélkül, mondta a vevő hogy nagyon szerette volna, épp ezért nem is alkudozott, nehogy más megvegye. Szóvalszerencse is KELL hozzá, meg egy kis hozzá értés. Mondjuk én ezt csak kicsiben tudom csinálni és max 4-5 darab autóval. Amúgy a nyereségem egy-egy autón 43-as esetében 500 és 1000 forint körül van, én örülök annak is és nem kell tárolnom sokáig őket, változatos tudok maradni valamennyire. Sokan pedig egy autó árán szeretnének meggazdagodni.....talán ezért is van az hogy börzék alkalmával visszatérő vevőim vannak és hogy nem ugyanannyi modellel megyek haza mint amennyivel jöttem.....
Ez nem önfényezés, nehogy félreértsétek, csak a árfelhajtásra írtam le ezt.
Norevbe nem tenném bele a pénzemet, az még nem adja el magát, abból csak bukó lehet.
Magyarországon egy 1:43-as fasza ( nem tucat ) rally gépnek az eladhatósági felső ára 4 ezer forint,de már az is foghúzós. 1:18 esetében pedig még nehezebb. Kevesen gyűjtik viszonylag, de 15 körül van a maximum határ átlagosan, de az is már ritka. Efelett pedig csak az ilyen Ferraris faszok vásárolnak, ezért is van az hogy börzéken gyakorlatilag egy csomóan csak azokat árulnak.
Akkor úgy látszik hogy mégse nekünk van üldözési mániánk amikor szimpla műkincskereskedőkről, vagy zsidó gyűjtőkről beszélünk. Lehet okosabb lett volna megvenni a gyártósorról? :-) Na mindegy, én azért bízom benne hogy előbb-utóbb lejjebb mennek azok az árak, itt az Autoart Safari UR Quattro-ból indulok ki. Már egészen emberi áron is hozzá lehetett férni nem is olyan régen. Vagy ott van az egykori nagy sláger, az Autoart MG rallyautó, akár 10 ezer körüli összegért veszel. Oké van 1000 hibája, de csak jó az ára. Remélem egyszer az a sok árfelhajtó pöcsömjankó ráun erre az egész pótcselekvésre. Az a baj hogy rengeteg kapzsi buzi van.
Szerintem sima ár felhajtás az egész. A tehetősebbek, mint ebayen az ilyen "martincars" félék felvásárolnak ezekből a gépekből jelentősebb mennyiséget és kivárnak vele pár évet. Utána már lehet adni sok pénzért. A HB-s gépek ára már 145 eurótól felfelé van.
Egy-egy lámpasoros gépért, legyen az bármelyik Impreza mondjuk, licittel is simán 340 dollár felett mennek el rendszeresen !!!!!!!!!!!!!