Hat alapvetoen a legtobben szerintem aszfalton hasznaljuk a DL-t, de neha esetleg bezittyen egy rovid foldut, vagy erdei ut. Szal szerintem turaenduro rulez. :)
Ja, hát igen, sajnos a jó mocik lassan elmúlnak!;) OK, vegyél újjat, de próbálj ki minél többet és a szívedre hallgass ne az eszedre, én az észérvek szerint biztos vennék most azonnal egy új DL-t, de nem teszem, mert nekem a BIG jön be, a szívemre hallgattam, hallgatok, pedig lehet hogy nem is jobb a DL-nél, sőt!;))
Hát megnéztem a képet amit mondtál, és a számszaki adataidból kifolyólag azért nézd meg milyen moccra ülsz!! Mert a képen szereplő hát az olyan alattad mintha gyerekmotor lenne. Meg vannak az adottságaid egy igazi túraenduróhoz! Amúgy a használtnak mindig van kockázata. De nem minden használt rossz. A narancsra ritkán ülnek fel kezdőként az emberek. Nem olcsó az tény, de aki azt választja, többnyire azért jut el addig mert jobbat és jobbat keresnek. Kérdezd meg a véleményüket a megfelelő fórumon!
Nem akarok valaki használtját, de ha azt mondjátok jó a használt is és meg is indokoljátok és valaki aki vigyázott a motorjára fél áron nekem is adja, hát akkor.... Na szóval had vegyek újat, olyan szépek, csillognak-villognak, meg pöfögnek-röfögnek meg nekem bérből-fizetésből élőnek oly "nagy" lehetőség hiteket felvenni (ez a vége irónia)!
Szerintem a Suzuki már bocsánat a szóért, de leszarja az igazi túraenduros kategóriát, ők ezt a DL-lel gondolják betölteni, de ez valljuk be nem igazi túraenduro, túramotor szerintem, a futómű, minden az aszfaltra van hangolva igazán, és a probléma hogy ezen nem is fog változtatni a Suzuki, lesz a DRZ meg a DL, a DR kategória meg megy a suttba, ennyi, ha az én BIGém kifúj egyszer, valószínű narancsos márkára nyergelek át, de csak azért mert 2 mocit nem tudok fenntartani, hely, pénz stb. okok miatt, ezért és mivel én terepre is sűrűn kijárok egy olyan moci fog kelleni ami megfelel ennek a kritériumnak, és a mai állás szerinte erre csak a KTM és a BMW R1200GS , küllős kerekekkel képes, és mivel a Bömös ára csillagászati, így marad az 1-2 éves LC8, és csak majd, kb. x év! Ice
Amúgy szerintem ha nem gond a használt, és relatíve olcsón akarod megúszni a cserét, akkor keress egy DrBiget! Ritkán, de vannak jó állapotú gépek a piacon! Szerintem nagyon jó gépek! Appropó! Milyen magas vagy? Mert a választást befolyásolhatja az ülésmagasság!
Hat nekem mas tapasztyalataim vannak a louissal. Amit en vettem itt motodetail dobozt 20000-ert (kvazi hasznaltan, mert valakinek nem volt jo es vissza vitte), azt az ambruzsg valami 12-ert hozta be kintrol. Meg meg egy csomo mas cuccot is olcsobban hoztak. A baratnom is ott vett maganak kabit kb 10e HUF-al olcsobbert, mikor ugy is kint jart.
Az en kabim 45 folott volt itt az RMC-be.
Bukot is veettek olcsobban, pl tavalyi keszlet es ezert olcsobb volt 20-30e HUF-al. Szal azert lehet talalni cuccokat.
A masik ami itt nincs, az a valasztek, ott rohadt sok fele van, itt meg elem nyomnak ket kabatot a tobbibol meg talan lehet rendelni. De persze azt mar felprobalni nem birod....
Sztem en tavasszal ki megyek, kene 80cm vagy annal szelsebb valszelessegu halozsak, lehet ket doboz egy oldalra a mostani melle ami valami 42 liter, egy hatra pedig valami nagyobb. De meg ezen gondolkodom.
Oke Ice ezeket már megbeszéltük, köszi! De egyet azért csak kiemelnék, ki emelem, hogy nincsennek kiemelve ezek az ugynevezet endúrók, nézd meg a bömit, az xt-t, stb. talán a kátéjem még csak-csak, és ezzel kanyarodnék vissza a DL-ekre, hogy ebból a szempontból nincs szégyenkezni valójuk, nem is túra motornak hívják, hanem túra-endúrónak sőt hozzáteszik, hogy sport is.Na ez aztán kavarás. Gondolom Ti a Dl-lel egy út-padka csak kerülve, különben "lezúsziúsz" kipuf cső!? Én elismerem a suzuki tervezőit, hogy igazi unit alkottak, de szerintetek merre tovább, milyen irányba lesz frissítve a DL "sorozat", túrásabb lesz vagy endúrósabb, vagy marad enyheendúró-túra, esetleg szét válik túrára meg ütős enrúróra vagy lesz mellette új DR?????????? Megvárom esetleg addig van padka biztos motorom!
Csak az árakhoz írnék egy kis helyesbítést, egy komplett első hátsó tuning, itt most nem verseny és űrtechnikákra gondolok, nem 1,5 milla, hanem ~500eFt, itt lehet bővebben böngészni, és nem csak WP gyárt ilyen cuccokat és nem csak a KTM jó motor, bár most nem erről volt szó, ezt csak úgy általában írtam!;)
Ha tetszik a DL, én mindenképpen azt ajánlom neked is meg másnak is, akik szeretik pl. a V filinget, meg nem akarnak terepen vaddisznóskodni, csak arra kell majd jobban odafigyelni, hogy nehogy úgy járj mint én a BIGémmel a múltkor, mert akkor valószínű keréktörés lett volna a DL-nél, tudod amikor egy betondrabra szaladtam és mindkét felnimet odavertem, puklik igaz lettek, nem is kicsik, de a gumi nem engedett le utána se, és nagysebességnél se vettem észre semmilyen változást, gondolok itt a szitálásra vagy hogy húzzon valamelyik irányba, szóval egy kicsit lassabban kell vele közlekedni terepen, meg jobban kell figyelni, ennyi, a többi úgyis szerencse kérdése lesz!;) Szóval DL, a Revűben is ő győzött, bár ezt soha nem fogom megemészteni!;) Ja ez a DL fórum, akkor bocsika nem szóltam!:) Ja még az új XT660R-t nem próbáltam, lehet hogy az is király, és nagyon nagyon keveset fogyaszt, 4 alatt és nem gyenge tempóban!;) Ice
BIKE-R tudja mit beszél, próbálta mind a kettőt. Bár, ha beleszólhatok, ajánlgasd inkább a Pegaso-t, hamarosan tudok is egy eladót, kifogástalan állapotban, két gyári, bársonnyal bélelt gyönyörű, sosem használt oldaltáskával, állítható hátsó Öhlins futóművel... :-))) Tréfát félretéve: jó motor a BMW, de mint azt a saját példánkból is látjuk, nehéz évekig kitartani a 650-es egyhengeresek mellett. Nagyobbra vágyik az ember egy pár ezer km után, nem?
Próbáltál már olyan gépeket amiket írtam? Én igen. Én azért nem a KTM 640 Adventure-t vettem, mert a feleségem azt mondta, hogy azon nem férünk el ketten. De szerintem az a legjobb többcélú motor. Már ha nem a szpídekről, vagy nakedről van szó.