Nekem a 19-ei utalásom hiányzik még mindig az egyenlegemből (előtte és utána levő utalásokkal nincs gond) és továbbra sem volt zárás.
Érdekes, azt gondoltam volna, hogy itt egyszerre történik a zárás minden számlán, a hirdetmények között legalábbis csak egy fordulónap szerepel minden hónapra.
Ugyanez nálam is. Napközben hibára futott a kivonat letöltése, de most már működik, zártak szépen. A 19-i befizetésem (átutalás) nem került rá, de annyi baj legyen :)
A keddi befizetéssel nincs gond, csak a tegnap reggeli tűnt el mára (tegnap még jó volt). Most megnéztem újra, még mindig hiányzik. Akkor ezek szerint várható, hogy panasz nélkül is megjavul, csak pont fordulónapon, mikor az lenne a cél, hogy elkerüljem a havi díjak fizetését nem annyira ideális a hiba.
Nekem ma reggelre megjavult, igen. Újra elkezdtem használni, meglátjuk mi lesz. Sógorom szintén így járt, de ő nem tett panaszt, és neki is megjavult ma reggelre.
Közben rájöttem, hogy mi a gond: kedd és szerda délutáni befizetéseim jártak úgy, hogy adott napon jóváíródtak, el is lehetett költeni őket, másnapra azonban eltűnt a befizetés, ami, ha el lett költve időközben, mínuszba vitte az egyenleget. Időközben 2-3 emberről is értesültem, aki ugyanígy járt. Van, aki mínuszba ment, van, akinek "csak" nincs meg a befizetett pénze.
Nézzetek utána, hogy a keddi, szerdai befizetéseitek rendben megvannak-e az egyenlegetekben, és ha nem, tegyetek panaszt!
4 hónapja azt írta valaki, hogy azon nem él az azonnali utalás, mert nem folyószámla, hanem megtakarítási. Ettől persze nem tilos nekik azonnal jóváírni. :) A BB hk-nál is ez van, általában azonnal látszik, nagyon ritkán meg akár csak másnap.
Végül megoldódott. Ehhez az kellett, hogy ne az eddigi jelszóval próbálkozzak (aminél a probléma permanens volt), hanem kezdeményezzek - még a belépési kísérlet előtt - jelszóváltoztatást.
Takarékszámlára utalással nincs valakinek gondja? Eddig nagyjából abban a pillanatban jött az emailes értesítő az összeg jóváírásáról, amint a netbankban megnyomtam az utalás jóváhagyása gombot, most viszont egy órája semmi, takarékszámla netbankba belépve sem látom. Referencia számláról elment a pénz.
Nekem péntek óta nem megy a Netbank. (Csak a hitelkártya Netbankja, a Takarékszámla felületre simán be tudok lépni.) Mindig azt írja ki - a belépési kísérletek után -, hogy átmenetileg nem elérhető. Egyszer "ki is tiltott", de a telebankos feloldás után sem sikerült belépni. Nektek gond nélkül működik?
Bár a Cetelem nem reklámozza, de jó tudni, hogy 220volt boltokban is, ha személyesen vásárolsz, kapsz 10% kedvezményt. Mindenre. Az akciós cuccokra is.
Meg tudja mondani vki, hogy ha vásárolok Cetelem hitelkártyával, majd részletfizetést választok a terminálnál, azaz JOKER részletfizetést kérek, akkor a felhasználható hitelkeretem az csökken-e?
Ha csökken, akkor miért csökken, na nem, akkor miért nem?
Ha csökken, akkor az azt jelenti, hogy vissza kellene fizetnem következő fordulókor értelmezésem szerint, vagy legalább is elég nehezen következővé válik, hogy mennyit is kell adott hónapban törleszteni. Úgy láttam a törlesztés napja megegyezik a hitelkártyák visszatöltésének a fordulónapjával.
Ha nem csökken, akkor újra elkölthetem a teljes hitelkeretem?