Kerestem a topikok között, de nem találtam még kifejezetten ilyen témájút. Ez elég meglepő volt. Nos, mindegy, akkor itt van egy, amiben megtárgyalhatjuk a legújabb technológiákat, áttöréseket, hatásfokokat és persze, hogy ki, mikor fogja telerakni és legfőképpen mennyiből a háza tetejét napelemekkel?
Teljesen kezdő vagyok, telepítésre került a rendszerünk, GROWATT 4000TL3-X inverterrel. Szeretném mobil alkalmazással figyelni a teljesítményt. Letöltöttem a ShinePhone appot. Regisztrálásra mentem, azonban a végén kér egy telepítő kódot, amit nem tudom, hogy mi és honnan tudhatnám meg...
Ebben tudnátok nekem segíteni, hogy tovább tudjak lépni?
Bitumenes lemezen szoktak kis talpakat alkalmazni sín helyett. Nem tudom, hogy gondolnak-e az egyenkénti földelésre? :-( Szerintem túl költséges lenne. Ha már a sínt megspóroltuk...
Így van. Ha az inverter hibaüzenettel lebontott, akkor már ott lúzernek sok keresnivalója nincs. Aki bele akar folyni, annak az egyéni védőeszközök lényegesek.
Itt a mosásról volt szó, hogy az lehet-e veszélyes. Amíg a helyén van a panel, addig nem.
Akkor lehet gáz, ha DIY földeletlen a panelsor és az inverter is valami hitványság. Vagy lusták voltak bekötni. Jóóóóvanazúgy....
A kereteket egyenként nem szokták földelni (legalábbis nem láttam még olyat) csak a sínt. Onnantól ha fellazítja a táblát mert igazgatja akkor meg tudja rázni. Ritka eset de nem 0 az esélye.
Kösz. Érdekes. Nyilván valami gyártási kosz. De ennek már a beüzemeléskor ki kellett volna derülni. A kereteknek rendes földet kell adni, nálam ugyan olyan 6-os kábellel hozták le mint a DC szálakat és az inverternél lett lekötve.
Arra amelyik ezt kiadta a kezéből. Ez kb. olyan, mint a testzárlatos vasalóról levágni a védőföld szálat. Ne verje ki a biztit. Akárki csinálta, annak csak minősített villanyszerelő felügyelete és FELELŐSSÉGE alatt szabadna dolgozni.