A kormányholtjáték jó nagy...ne ijedj meg,ez ilyen teherautós...a turbó meg 2500-tól érzékelhető igazán.Az első féknyereg tengelye be szokott rohadni,csiszoló vászon+vékony zsír rá az orvosság.Hátsó diffiben LSD olaj legyen,osztóműben meg ATF.
Első ablakemelők néha viccelődnek,de oldalbavágással megkomolyodnak.Üresben felengedett kuplungnál a legtöbb zörög (nyelestengely vezetőpersely a lendkerékben) de ezzel a világból kimegy.
Sziasztok, segítségeteket kérném. Szeretnék venni egy 2,7 TDI Terrano-t. Mi az amire oda kellene figyelni, motornál, váltó kormányholtjáték, ülések..stb? Hol szokott kezdeni rohadni a kasztni?
Ha van valakinek bármilyen tapasztalat írjon bármi észrevételt tapasztalatot szívesen fogadok.
Nem tudom, miről beszélsz. A terranon is a "zárójelben felkiáltójel" a kézifék visszajelzője-mint a többi autón. Az enyémen nincs is "P" betű, a Tied talán automata váltós?
De mondom, a kézifék visszajelző nem csak a kézifék behúzott állapotát mutatja, hanem azt is, ha a normál fékrendszerben kevés az olaj.
Ha a kézifék visszajelződ marad égve, akkor nézd meg, mennyi a fékolajad. Ha utántöltöd és nem alszik el, akkor piszkáld meg egy kicsit az úszót a tartályban mert hajlamos lent ragadni.
A 2.7 egy kiforrott és megbízható technika, az örökkévalóságnak tervezve. Nyilván itt is lehetnek problémák, de azért jóval egyszerűbb, mint a 3.0 . Biztosan abból is lehet jót találni és van akinek be is vált, de sok negatív véleményt hallani róla.
A 3.0 DCI egy rossz konstrukció. Mit gondolsz miért vannak jó áron? Mert szabadulni akarnak tőlük. A legtöbbet kintről hozzák és kb. fele annyit mutat az órájuk, mint amennyit futottak az autók. Olcsó terepjáró nincs, illetve amit olcsón adnak, annak a vételára az első részlet, a többit viszed a szerelőnek.
Mi az hogy kevés neki az olajzás? Ez mivel jár? Hogy lehet kivédeni egyáltalán ki lehet-e? Léci írjatok le mindent a 3.0 -ról mert ilyet akarok venni. Ez van jó állapotban a piacon és nem méregdrága.
Én benzinest hajtottam, azzal nyugodt tempóban ki lehetett jönni 9 -ből. Szerintem a dízel (2.7TDI) 8-ból elvan vegyesben, ami országút + városból adódik, nem pedig + terepből. De ez nagyban függ a kocsi állapotától,a vezető lábától és az abroncsok méretétől is. Vannak itt dízeles kollégák, ők első kézből tudnak fogyasztási infóval szolgálni.
Nem jól tudod. 2001-től gyártottak olyan modelleket is, amiket 2956 ccm-es, 154 lovas, renault gyártású dízel motorokkal szereltek. 3.0 DI jelzéssel, 113 kW, 304 Nm nyomatékot tud, de ez is soros és ha jól emlékszem szintén csak 4 hengerrel.
Amiről Te beszélsz, azt 90-ben kezdték gyártani, benzines motorral, 3.o V6 jelzéssel. 2940 ccm, 6 henger ( V ) 109kw 213 Nm.
Ez sem egy elterjedt dolog, ráadásul ócska is.
A terrano legelterjedtebb motorja(i) a 2.7-es dízel, különböző változatokban. Sima TD, asszem 95lóerővel és TDI 125 lóerővel. Mindkettő kiváló és megbízható.
Benzinesben pedig a 2.4-es valami 118Le környékén, 4 henger, 12 szelep. Ez is az örökkévalóságnak gyártva.