Keresés

Részletes keresés

xplod Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1340
Megtudakolom hány bar-os szivattyú kell .
Előzmény: technika (1337)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 1339
Már kezdtem azt hinni,hogy nem kell melóznom! :-)))
Előzmény: Törölt nick (1338)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.31 0 0 1338
Leellenőrzöm a méreteket még egyszer és válaszolok.
Előzmény: xantia99 (1297)
technika Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1337
A leírás természetesen ugyanolyan jó lenne, hogy a sziv.-t ki lehessen választani, de én biztosan nem tudok róla dokumentációt szerezni:(
Előzmény: xplod (1336)
xplod Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1336
Az ok ,az tiszta dolog .Nem az az érdekes.Kellene leírás  róla hány báros szivattyu kell.Nem hiszem hogy  a fúvokák furatait megtudnánk mérni  , és nemigen lenne  hangulatom szétszedni egy gázturbinát.Akármilyen  egyszerűnek tűnik  belül valójában nem az!
Előzmény: technika (1335)
technika Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1335
A Saphir-nál is ugyanaz a helyzet (részben). Tudni kellene, mekkorák/hány fúvóka van benne!? Másképp nem lehet eldönteni, h. mekkora szivattyú kellene hozzá. (és persze mekkora motor).
Előzmény: xplod (1334)
xplod Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1334

Az a baj hogy nem az AI-9 eshez kéne ami APU.

A saphir hoz köll.Azon meg nincs generátor:((

Tehát külső tápról kell működtetni állandóan!

Előzmény: technika (1333)
technika Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1333
Helló Xplod!
/pil. nics, mert minden ilyen kacatot kidobtam, de pár napon belül megoldható.

Azt, hogy jó lesz-e nem tudom, mert Xantiánál ugye olajégőfúvóka van benn
1 (vagy talán 2-ő).
A te turbinádon nem tom hány fúvóka van, és mekkora az összkeresztmetszetük? Ugyanis, egyszerű esetben, a szivattyúnyomás, függ a kiömlőkeresztmetszettől, (ha a kiömlő(k) túl nagyok, akkor már kisebb nyomáson dolgozik a szivattyú. ez pedig eldönti, hogy mekkora kell, (szivattyú), a nagysága pedig a meghajtómotor méretét.

Bárhogy is, én ráépítenék a szerkezetre 1 24V-os motort, és a fogaskerékszivattyút,
és a turbina generátorát (asszem az dinamó lesz) bekötném 1 24V-os fesszabályzóba, ami működés közben is hajthatja a sziv. meghajtómotort.

(Indításkor úgyis kell 24V-os egyenáramú táp, v. akkumulátorok)

Üdv:t.
Előzmény: xplod (1332)
xplod Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1332

Technika  , van felesleges kis méretű fogaskerék szivattyúd?

Olyan kellene amit könnyen meglehet hajtani !

xplod Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1331

Fogaskerék szivattyú egyébként.

Néztem táp szivattyúkat de gyengék.0,5-1 bar.

Előzmény: xantia99 (1329)
xplod Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1330

Az a baj hogy ezekhez nincs elektromotor.

Kéne venni azt is hozzá akkor meg már baromi nagy.

Előzmény: xantia99 (1329)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1329
Az attól függ,milyen az a szivattyú! Elég nagy ez a kategória.Szerintem egy olajégő fogaskerék szivattyúja tökéletesen megfelelne.Abban minden benne van.Beszélj Tech-el,ő ezt jobban tudja!
Előzmény: xplod (1328)
xplod Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1328

hidraulika szivattyú az jó üzemanyag szivattyúnak?

 

Előzmény: xantia99 (1327)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1327
Ebből a Saphir-ból remek sugárhajtóművet lehetne építeni! Hogy tudnám idegesíteni a szomszédokat vele! Bár,nekik az is elég,ami néha beindul a garázs előtt...
Előzmény: xplod (1324)
xplod Creative Commons License 2010.01.26 0 0 1326
Szóltam neki fogaskerék szivattyú ügyben is,azt mondta van egy barátja gyűjtő nála van minden a nagy konténerbe ,majd gubiznak 1 et nekem:))))))))))
Előzmény: xantia99 (1323)
xplod Creative Commons License 2010.01.26 0 0 1325

Ott így hevernek  a hajtóművek!Van 18 hengeres csillag motor is full megcsinálva ,ha jóleszel elviszlek magammal ,repülőket restaurálnak többek közt azt is amit a Balcsiból emeltek ki annó.

 

Előzmény: xantia99 (1323)
xplod Creative Commons License 2010.01.26 0 0 1324

Nem viccelek!

Már tavaly amikor az AI-9 est elhoztam mondtam nekik hogy a másik is kell.Ma beszéltem  a barátommal azt mondta "csabi a tied  ,le  takargattam itt van "

Február vége felé hozom el!Szólok neki hátha akad még valami szerkezet,rákérdezek!Találtam róla egy rövid filmet .Baromi jó hangja van!Úgy tudom ezek Jaguár  tip repülőkben is vannak nem csak L-39 esben.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=BxNl3MV8irE

 

Előzmény: xantia99 (1323)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.26 0 0 1323
Most komolyan,tényleg lesz egy Saphire-od is? Vazze,szerezz már nekem is valamit!Megmondod mennyi az ára,és egyeztetünk! Ha másra nem is,tanulmányozni jó lenne.

Az jó ha már gyárilag be van építve az érzékelő!Már csak meg kell tudni,hogy milyen tipusu.
Előzmény: xplod (1322)
xplod Creative Commons License 2010.01.26 0 0 1322

Most olvasom a saphir-5 ben beépített fordulatszám érzékelő van!

Nincs benne generátos sem!Érdekes.

Előzmény: xantia99 (1321)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.25 0 0 1321
Köszi!
Előzmény: xplod (1320)
xplod Creative Commons License 2010.01.25 0 0 1320
E-mail ment!
Előzmény: xantia99 (1319)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.25 0 0 1319
Padisah!

Találtam neked valamit!

Ezt!

A neve alatt találsz még videót,ami érdekelni fog!
xplod Creative Commons License 2010.01.25 0 0 1318
Kérdeztem én is a szerelőket bent a melóban , és azt mondták ezek így vannak tervezve ,nem szabad ledugózni mert túl sok levegő jut az égőtérbe és nem lesz megfelelő az égés!Amit tol magából azt szabadon hagyni kell távozni.
Előzmény: xantia99 (1317)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.25 0 0 1317
Mi van akkor,ha az ilyen levegőellátó turbinák-mint a Saphire vagy az AI-9-levegőkivezető csövét ledugóznánk? Ugye ezek arra vannak tervezve,hogy bizonyos mennyiségű légelvétel mellett is biztosan működjenek.Gondolom,kicsit túl van méretezve a sűrítő.De mi van akkor ha ledúgóznánk azt a bizonyos "lyukat"?Néztem az AI-9 légszelepének a rajzát,és ugy láttam,hogy az automatikusan nyit bizonyos nyomáson.De mi van ha nem?
xplod Creative Commons License 2010.01.24 0 0 1316

Köszönöm ,ezt néztem én is!

Vagy leszerelem az orosz rettenetről a szivattyút és átrakom rá.

A saphirban az tetszik hogy egyszerű , kicsi és könnyű!Lehet elég egy 4 bar-os szivattyú .

Előzmény: xantia99 (1315)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 1315
Itt egy kis segítség.Elektromos AC-ja van...




Amiket eddig láttam,azoknak ez a célja.Kis átmérő mellett a lehető legnagyobb tömegáram.De hát én még sajna nemsokat láttam,és még nem is értek hozzá.Az 50-es években elképesztő ütemben fejlesztették a sugárhajtóműveket,ugyhogy semmi sem lehetetlen.
Előzmény: xplod (1314)
xplod Creative Commons License 2010.01.24 0 0 1314

Nincsen hozzá!

Majd rákérdezek bent hogy az APU-k nak mekkora nyomás kell .

Arra lennék még kiváncsi hogy vajon minden centrifugál kompresszoros gázturbinában ezt a funkciót tölti be a másik fele a kompresszor keréknek?!

Előzmény: xantia99 (1313)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 1313
Miért,nem adnak hozzá?
Előzmény: xplod (1312)
xplod Creative Commons License 2010.01.24 0 0 1312
Így van ,mind a két oldalon szív!Néztem üzemanyag pumpákat a saphir hoz,de semmi!
Előzmény: xantia99 (1311)
xantia99 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 1311
Ezen talán jobban látszanak a részletek!
Előzmény: xplod (1310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!