Keresés

Részletes keresés

gjc Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4431

Na ez a kérdés egy vadonatúj Storm-ra is érvényes lehet :) Meg lényegében minden motorra, ami nekem tetszik.

Előzmény: capture the flag (4429)
gjc Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4430

A kiszemelt példányon mindezek rajtavannak. Csak épp Németországban. Itt a bojngbojng-gal van baj. Ha megveszem és tényleg ez lesz, mi a túrót csinálok vele?? Mert itthon eladni tényleg nem túl egyszerű...

Lutrinak meg elég drága. Jól feladtad a leckét :)

Előzmény: capture the flag (4428)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4429

Más szavakkal: mi a jóisten cikornyás kisfasza kerül ezeken ennyibe?

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sop=7&_nkw=triumph+thunderbird+1600+sissy+bar&_frs=1

capture the flag Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4428

Óóó utas is lesz? A Triumph válasza: Long Haul dupla ülés - 150 ezer, hátsó üléstámla + szerelvény kb 80, bagatell :/ ééés akkor bojngbojng-bojngbojng-bojngbojng...

Előzmény: gjc (4427)
gjc Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4427

Látod, pont ilyen dolgok miatt érdeklődtem. A mini próbaút teljesen sima úton volt.

Ráadásul gyakran kellene vinnem utast, fontos lenne, hogy ne legyen rosszul 10 perc után a rázkódástól.

Hosszabb próbára viszont nincs lehetőség. Idehaza tükörsima út nagyon kevés van. 

Előzmény: capture the flag (4421)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4426

125 köbcenti fölött semmiképpen.

Előzmény: daty55 (4425)
daty55 Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4425

Sőt...motort sem!:-))

Előzmény: capture the flag (4424)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4424

Másfelől persze nehéz cruisert sehol senki sem racionális, jól átgondolt, gazdaságossági alapon vesz :))

Előzmény: capture the flag (4423)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4423

Szerintem két dolog van amelyek fennforgása esetén tilos Triumph cruisert venni: ha valamikor majd el akarod adni és ha főleg városi közlekedésre kell. Legalábbis Magyarországon.

Előzmény: daty55 (4422)
daty55 Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4422

Úgy érzem, ezek sem biztató dolgok!:-(

Előzmény: capture the flag (4421)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.30 0 0 4421

Ha el akarnám venni a kedvedet, a custom cuccokról, a felfüggesztésről, az újraeladhatóságról írnék :)
Ha nem tükörsima aszfalton mész, ilyen a haladás élménye: bojng-bojng-bojng-bojng... :))

Előzmény: gjc (4420)
gjc Creative Commons License 2014.06.28 0 0 4420

Na most meg vedd el a kedvemet :)

Előzmény: fehér elefánt (4412)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4419

:))

daty55 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4418

Ez volt a cél!:-))

Előzmény: Ma32 (4417)
Ma32 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4417

20 perce rohogok rajta.

Előzmény: daty55 (4416)
daty55 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4416

 

 

- Gyertek gyerekek, ezt nézzétek!

- Egy Triumph jön!:-)

capture the flag Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4415

A T-Bird váltójában a forgócsap (angolul: pivot bolt) mérete egy icipicivel eltér a többi típuséhoz képest, ezért nem megy rá mondjuk a Daytona vaqy Triple kar. A triumphrat.net-en egy srác magával a hinkley-i mérnökökkel levelezett erről de még a gyárban sem tudtak neki okosat mondani. Na mindegy, majd beiratkozok egy jógatanfolyamra.

Előzmény: Ma32 (4414)
Ma32 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4414

Igy nincs elottem hogy néz ki a kuplung komplett de ha a triple sorozatéfelrakható (szerintem sanszos) akkor ebay-en gombokért meglenne.

 

Szal kép kéne a rocket kuplungkarról és a kormányon lévő ellendarabról.

Előzmény: fehér elefánt (4412)
fehér elefánt Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4413

(bocsi, capture vagyok, csak rossz nickkel léptem be)

Előzmény: fehér elefánt (4412)
fehér elefánt Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4412

Az 1600/1700-es T-Birdhoz ill. Stormhoz csak a gyári kar létezik. Szerintem ezt a Triumph nézte be. Az ergonómiát teljesen alárendelték a macsó dizájnnak. AMi elég logikátlan, ha egyszer az űbermacsó Rocket III Roadsteren is ottfigyel gyárilag az állítható kuplungkar. Tegnap elugrottam a szalonba, és csúcsforgalomban, dugóban, jéggé zsibbadt és fájó bal kézzel manőverezni minden volt csak nem örömmotorozás. A kalapácsos-melegítős alakítás nem játszik, maradt volna az hogy a Rocket tengelykapcsolóját áttesszük a Stormra, de ez úgy 300 euró körül lett volna. Kompromisszumként a bowdenen lazítottunk. Most valamivel kényelmesebb de 4-5 milliméter holtjátékkal úgy lötyög mintha szét akarna esni.

Még arra is gondoltam hogy a kesztyűn is sok múlhat. Eleinte egy egy számmal nagyobb kesztyűt használtam, abban olyan szinten zsibbadt a kezem hogy alig tudtam nyomogatni az indexet, a mostaniban nem már nem zsibbad annyira viszont 3-4 óra után görcsöl a fájdalomtól. lehet hogy inkább Triple-t kellett volna vennem :(

Előzmény: Ma32 (4411)
Ma32 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4411

900 ast lattam.

Triumph nem arul okossagot?

Mer akkor marad a gyuras alkarra.

Előzmény: capture the flag (4409)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4410

Szerintem nem fogod megbánni.

Előzmény: gjc (4408)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.27 0 0 4409

Venni egy dolog, feltenni meg egy másik. (Ugyanarról a motorról beszélünk?)

Előzmény: Ma32 (4407)
gjc Creative Commons License 2014.06.26 0 0 4408

Hát igen, a Commander meg az LT is nagyon szimpatikus, de még csak újként lehet őket kapni, annyit meg nem vagyok hajlandó motorba fektetni.

 

Az America léghűtéses motorja és a lánchajtása nekem nem tetszik, pedig maga a motor szép.

 

Használt a kiszemelt példány, sokmindennel felszerelve. 1600 SE, plusz GIVI dobozrendszer, zárható tanksapka.

 

A próbaúton nekem az volt a tapasztalatom, hogy sokkal könnyebben mozgatom, tologatom, mint a Tiger 955i-t. Hiába nehezebb a Thunderbird, a súlypont sokkal lejjebb van. 2 személlyel is nagy volt az eltérés a Thunderbird javára.

Hosszú végtagokkal rendelkezem, nekem a lábtartó, a karok fel se tűntek. Bár ezek lehet, hogy csak tartós használatnál derülnek ki.

Előzmény: capture the flag (4406)
Ma32 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 4407

Tizenpar fontert vettem allithato gyari kinezetu kuplungkart

Ebayrol.

Előzmény: capture the flag (4406)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.26 0 0 4406

Szóval röviden... a jó oldalát nem kell ragozni (igazából három jó oldala van: a nyomaték, a nyomaték és a nyomaték).

Van pár tervezési hibája: a kuplung és gáz kezelése komoly fájdalmat tud okozni pár órányi vezetés után mert XXXXXL-es kezekre méretezték; kevés és drága az extra/utángyártott cucc; kényes a fényezés; szar helyen van az olajtank nyílása és az indító; nagyon elöl van a kitámasztó, ülve induláskor nehéz elérni; nem zárható a tanksapka.

 

Tologatni nehéz, minden megfordulást, parkolást át kell gondolni előre, de ha eldől, az alacsony súlypont miatt egyedül is fel lehet állítani (a tanknak háttal állva, combból).

 

Szerintem csak a teljesítményt és a vezetési élményt nézve mindenben veri a konkurrenciát. Szerintem érdemes lenne a Speedy-t és az Americát is megnézni vásárlás előtt (azokon pld nincs baj a túlmérezett kezelőszervekkel és felszereléssel is jobban állnak), vagy megvárni amíg az 1600-asból is kihoznak egy kiforrottab második szériát ahogy a Storm-ból is kihozták a Commandert meg az LT-t.

 

Mondjuk ha egy használt gépen gondolkodsz amin jó esetben már ott van minden ami muszáj (kényelmesebb ülés, háttámla, oldaltáskák) akkor csak jól járhatsz.

 

Előzmény: gjc (4404)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.26 0 0 4405

vélaszoltam egy jó hosszút, de elszállt...

gjc Creative Commons License 2014.06.25 0 0 4404

Egy sima 1600-assal szemezgetek, csak előtte szerettem volna találkozni személyesen olyan valakivel, aki már évek óta nyúz ilyet. Persze Strom is érdekelt volna, de Belgiumba most nem tervezek utazást (régebben kellett Brugge-be járkálnom, jópofa város).

Persze szívesen olvasnám eddigi tapasztalataidat, remélem negatív műszakiak még nincsenek. Pl. említettél egy Triumph találkozót is.

Előzmény: capture the flag (4403)
capture the flag Creative Commons License 2014.06.25 0 0 4403

És azon belül? :) Nekem egy 2012-es Storm-om van, az jó vagy sime T-Birdös kell?

Előzmény: gjc (4402)
gjc Creative Commons License 2014.06.23 0 0 4402
Tudom, kicsi az esélye, de nincs itt valaki Thunderbird (2009-es évjárattól) tulajdonos?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!