Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
- valaki tud infót a Volvós nyakkendő beszerzési helyéről?
- vasárnap este, halálos gázolás Kelenföld vkp.-nál. A helyszínelés idejéig a 7E & 173E j. buszok, Etele tér irányába a 103-as megállójában álltak meg.
V7-esnek: Én volnék H. T. keresztfia, most már legalább ezt is tudod! Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy nincs-e indítási j1zéked a 7E & 173E j. buszok vonalára?
100 szónak is vége: nem akarásnak nyögés a vége. Nincs pénz semmire (...), állandóan csak a sírás. Olyan "apró" dolgokon m1 a duma, ami sokkal de sokkal kisebb az igazán lényeges dolgoknál.
"Aki nem vinne magával táblát,azt 100 órával honorálnám"
Sajnos ez összetettebb probléma.
Mert simán lehet hogy nincs.De ha van,akkor is vannak problémák ezzel.
Ugyanis táblatartó nincsen,vagyis csak nagyon minimális mennyiségű van.Az ablak közé beszúrt tábla azért nem mindíg jó,mert jobbra kanyarodásnál,vagy esetleg olyan kereszteződésnél,ahol jobbról jöhetnek,elég zavaró lehet.
A szélvédőhöz kirakott táblát,pedig teljesen meg kellene szüntetni,persze nem lehet.
Ugyanis,jogszabály írja elő,hogy mind a városi,mind a helyközi,mind a távolsági buszokon (ha szóló akkor min. 2,ha csuklós akkor min. 3 táblával,kijelzővel,matricával,akármivel kell jelezni milyen jelzésű,hova megy,más kérdés hogy pl a volánnál sem valósul meg) a homlokfalon elhelyezett utastájékoztatónak vagy fölül középen,vagy fölül a jobb oldalon kell lennie.Azonfelül a BKV is éveken át tiltotta alulra kirakni.Valamint nagyon baleset veszélyes.2010-ben 11 olyan baleset fordult elő amiatt,mert a tábla holtteret eredményezett.Első ránézésre ugyan nem jelentős a dolog,de bizony van olyan helyzet,hogy nagyon zavaró.
Ismerek olyan kollégát,aki inkább bemondja a megállóban hányas busz,de az ő szavaival élve "nem kockáztat".
A környező országokat bejárva mondom, sehol-senkinek nincs ingyen az utazás. Még a nyugdíjasok is fizetnek, még ha 90%-os is a kedvezmény, de fizetni kell. Itt, ha felszáll a külföldi mutatja a j1ét/bérletét/Bp. kártyáját/stb. Ha véletlen úgy adódik, hogy még nem rendezte uzazását, akkor a járművezetőnél próbálkozik. (Nem próbál meg bliccelni.) Ha közlik vele, hogy nem lehet j1et venni, akkor pánikba esik, mert ez otthon nem divat. Megnyugtatásra szorúl, hogy nyugodjon meg! Vagy nincs ellenőr vagy majd a járművezető jelzi az ellenőr felé, hogy ö igenis fizetni akart, de nem jött össze, ne büntesse meg! Ugyan néhány vonalon (pl. 40-es) próbálták az 1. ajtós rendszert, de az pont nem az a vonal, ahol ezt meglehet csinálni. Se' kiképezve a járművezető & a menetidőben sincs benne, hogy j1 eladásra kényszerítsék. (Arról nem beszélek, hogy jó néhányan 2 lábbal belesz...tak.) Bp.-en horror árakon lehet utazni, ami bizony megterheli a magyar zsebeit. Számoljunk: ha 1 anyuka 1edül neveli 2 gyermekét & keres 78000 ft.-ot (minimálbér), akkor a 3-juk havi utazása 17500 huf. Ez azért nem kevés. Marad 60500 ft; amiből még nem jött le semmi, csak az utazás. 1 megálló 320 ft; de ugyenennyi ha 15 megállót m1ek. Hol a kompenzáció? Taglaljam még?
Lássuk be azért volna némi ráció az ingyenutazás témában. No cpersze jól meg kell vizsgálni mennyit is bírnak ki még az emberek, mert ezért már bizony nyújtani is kell valamit.
Megj.: AVM utasításra az 1-es & 21-es forgalmi kocsit cserélt az Etele téren. A 0.29-es indulástól már a O-434 pörgött, a O-457 viszont bekocogott a garázsba gumiabroncs hibájával. Elnézést a késői közlésért, de most van rá időm. E 7végén a 960-ast & a 990-est veszem gorcső alá.
Ill. most sajnos a 13-65 lekerült a legjobbak közül, és sajnos társult a 13-77-tel: mindkét autó iszonyatosan füstöl kéken és zabálják az olajat. A 13-77 kb. 2 hete, a 13-65 ma reggel óta. És az a gond, h a 13-65 gazdája nemrég nyugdíjba ment, így nem tudom ki fogja megjavíttatni. A 13-77 gazdája legalább most elszánt.
Ill. most a 05-03 gazdája vagy 2 hétig nem volt a kocsijával, így most azon is van pár apróbb javítanivaló.
A 15-03 az pedig úgy jó ahogy van.
A 07-77 az elég gyenge, a fékje sem a legjobb.
A 13-30 egészen egyben van, ahhoz képest hogy elég sokat volt 53-n, csak ő is gyenge + a FOK-GYEM sajnos használhatatlan.
Ill. a 13-09 most új gazdát kapott, aki nagyon szépen karbantartja. (tény, mondjuk alapból nem volt rossz kocsi, így üléscsere, új gumik stb. jellegű javítások voltak rajta, komolyabb baja nincs)
Nem kell kockáztatnod. A 383-ast egy napon sem lehet említeni a garázs legjobb 415-öseivel (380,365,O-503).
Van még ezután is jópár használható autó (776,777,330,I-501,I-503), de még mindig ott tartunk, hogy a 383-ason nincs fék, nehéz a kormány, olyan mint a bakkecske, csörög-zörög, stb. A 383 egy dolgot tud : jól megy. És ennyi.