"Berencsi Benjamin május 21-én a budapesti Keleti pályaudvarról induló egri gyorsvonaton utazott interneten megvásárolt jeggyel, amikor a kalauz arra kötelezte, fizesse meg a 235 forintos gyorsvonati pótjegyet és a nyolcezer forintos pótdíjat."
Itt nem csak a 235 forintról van szó, azért nem ír az ember három helyre levelet max. a Startnak, hogy készítse fel jobban a jegyvizsgálóit...
Eddig az IC részbe pótjegyet+díjmentes helyjegyet kellett váltani, és a gyorsvonati pótjegy miatt most már a gyorsvonati részbe is pótjegy kell. Ha jók az értesüléseim hamarosan elveszik a díjmentes helyjegy, és attól függően mikor veszed +180Ft illetve +300Ft-ot kell fizetni az IC részbe a jelenlegihez képest.
Az Elvira szerint ugyanannyiba kerül Egerbe a gyorsvonati jegy, mint az IC (a közvetlen IC-kre), mióta bevezették a gyorsvonati pótjegyet! Ez azért így elég nevetséges...
Máskor mindig kaptam indulás előtt az IC-részbe, ma a 9 órásira viszont már nem! De végül is nincs ebben semmi meglepő, mert így már Gödöllőre is az IC-rész ajánlott!
Érdekes azt hittem több fotó lesz de az elmúlt hetekben nem egy tekintélyes szerelvényt láttam Felnémeten mikor dolgoztam. Legutóbb egy hagyományos személykocsis szerelvény pihent Felnémeten, előtte lévő héten meg a nosztalgiának láttam jópár kocsiból álló szerelvényét.
Minek is? Azt hiszem ennél sokkal égetőbb problémák vannak. Egyébként nyomkarima kenővel szinte minden járművünk fel van szerelve, ez régmúlt idők ottmaradt relikviája, teljesen felesleges.
Amikor a múltkor én mentem haza vagy 5-en szálltak fel Hatvanban pedig akkor már bent volt a szolnoki - ez is tapasztalat. Úgyhogy ezek szerint ez időszakfüggő.
Viszont nekem továbbra is az a véleményem, ha egy vonat IC-ként van meghirdetve, akkor ne csináljanak vele ilyet! Ha ez olyan sok embert érint jövőre adva lesz a lehetőség kitalálni valami mást. Én is tudom, milyen érzés szívni meg idegeskedni a csatlakozás miatt mondjuk a drágalátos gyarmati inga késése miatt de érdekes módon engem sose védett meg senki amikor majdnem lemaradtam az IC-ről pedig az se csak engem érintett!
Mindig csak megpróbálták megmagyarázni, hogy nekem mennyire jó!
Azért vannak kivételek pl. az itt OFF 1-es vonalon is megvárta az utolsó RJ a Bz-t Hegyeshalomban de a 80-ason a 17:00-s után azért még bőven van forgalom Füzesabony fele. És nem hiszem el, hogy Szolnok felől több átszálló lenne mint a Keletiből Egerbe úgyhogy megint eljutunk a kedvenc témámhoz, hogy 50 embert szívatunk 3-ért.
Másrészt ha a laikus szemével nézzük megnéztem az Elvirán egy kör IC-t, egy ms-i IC-t és egy egri IC-t. Egyiknél sincs ott, hogy vár -e csatlakozásra vagy nem úgyhogy ez alapján egyforma elbírálásban kellene részesíteni őket!
Ha pedig még mindig az egri gyorsok a vonal "pofozógépei" akkor erősebbnek kellett volna lennie annak a lobbinak aki nem enged belőlük IC-t csinálni!
Úgyhogy változatlanul az a véleményem, hogyha már ezt így megcsinálták akkor legalább egy évig hagyni kellene, hadd menjen normálisan, az itt olvasott kommentek nagy részéből kiindulva ugyanis úgyse sokáig lesz IC Egerbe...
Szerintem amíg IC-ként van meghirdetve, addig tökmindegy hol áll meg meg milyen kocsi van rajta nem illik 10-15 percet várnia egy személyvonatra amikor ott jön mögötte 1 órával a következő Füzesabony felé! Anno még sebesvonatként a kör IC-ket sem várták meg ekkora késés esetén csak ha utolsó vonatok voltak!
Attól még, hogy tavaly csatlakozása volt ne úgy álljunk már hozza, hogy "- De hát az egri eddig mindig megvárta!", mert akkor már most lehet temetni az egészet!
"..ha a későbbiek legalább az év végéig rendes IC-k lennének és nem várnának Hatvanban a személyvonatra (az Elvira szerint történt ilyen egy hete)."
Ha rendes IC-k lennének, akkor nem állnának meg, csak Keletiben, Fabonyban és Egerben. De nem így van, szóval egy kocsi miatt ne nevezzük már IC-nek azt a rettenetet. Igenis várja meg a szolnoki személyt, ha van átszálló.
Elkezdek aggódni, mert a 8127-es hozzászólásod alapján még sincs benne IC-kocsi... Amúgy én úgysem ezzel utazok, viszont jó lenne, ha a későbbiek legalább az év végéig rendes IC-k lennének és nem várnának Hatvanban a személyvonatra (az Elvira szerint történt ilyen egy hete).
Ui. én az új menetrend fényében hosszabbíttattam meg a Start Klub kártyámat úgyhogy elég csúnya átverés lenne a Start részéről, ha a 2.-es számú módosítással mondjuk a 15:04-es még a 17:04-es IC-t is "elszemélyesítené"!
igen, posta Bhv-s lett a Bikavér, módosult a SZVÖR. Az 5508-as sebes már a miskolci szerelvény, de van benne IC kocsi, amely másnap 9.04-kor indul visza a Keletibe. Az érkező 5500-as szerelvénye végén, abban ugyanis nincs IC kocsi.
Az 556 Bikavér +18-cal halad az Elvira szerint azért, mert csatlakozásra várt (az időadatok alapján a szolnoki személy). Érdekelne, hogy ez mitől IC? Az ms-i meg a kör-IC-k érdekes módon sose várják meg az egri személyt Fa.-ban!