Mondjuk én a teli tankos mérésben hiszek jobban.Így az autó se áll le..nem szívja fel a 20éves szutykot a tankból. Az a 6 liter viszont már-már túl jó. Ha ebben semmi város nincs,és csak a főutakon csámborogtál,akkor még azért hihető. Nekem stabil város (BP),kevés pályával a board 9.1-et mutat. Mérve 8.5 fél körül mozog. (automata tds)
Látom fogyasztás méregetések vannak, én is épp tegnap mértem le kannából, mivel eléggé úgy néz ki, hogy senki nem ért rendesen az autómhoz úgy voltam vele, hogy lemérem a fogyasztását, és ha az is katasztrófális, akkor megválok tőle, költöttem már rá eleget, majd a hibáit kijavítja az új tulaj. Szóval 5 literes kanna be, mehetünk. A sárga jel alján volt a mutató, gondoltam mindjárt kifogy. Hát, ki is fogyott, 112 kilométer után. Ott belelöttyintettem 4.5 litert (fél liter közben kifolyt a csomagtartóba sikeresen) és ennyiből megtettem vele 74 kilométert. Főleg szerpentines, kanyargós utak voltak (azt akartam, hogy minél kevesebb legyen a forgalom) és kb. 8 kilométer város, 5. -be csak néhányszor lett felváltva. Ez 6.08 liter, de ebben volt kb. fél óra járatás is ismerős háza előtt, szóval lehet 6 -al számolni úgy, hogy azért tempósan közlekedtem.
Úgyhogy gyorsan megbocsájtottam az autó hibáit és úgy döntöttem, megtartom és javítgatom tovább. Eddig a szintjelzőt szemmel követve nekem 12-18 literes fogyasztás jött ki. Vagyis a szintjelző nem ér semmit. A pillanatnyi fogyasztásmérő viszont jó. El nem hittem volna, hogy ilyen keveset eszik, a kanna viszont nem hazudik. Ráadásul ez a téli fogyasztás ugye.
A rudazat az nekem is elég kopott, van, hogy 5 helyett 3-ba rakom. :) Nekem leginkább a hátsó gumi tartószilent van kikopva, ami a rúd végét a kasztnihoz rögzíti. Szinte nincs is benne gumi már.
Nekem az 1-et veszi nehezen bár a többi is elég karcos. Ahogy nézegettem lehet, hogy a rudazat van már kikopva elég gyakori e36-nál. Van hozzá javítókészlet pár ezresért. Ha a légtelenítés nem oldja meg akkor lehet beruházok egyre. Váltóolaj tavaly volt cserélv.
Megvétel után 3 hónappal nálam ki lett cserélve mind a 6 porlasztó, de sok javulást én nem tapasztaltam. Nálam inkább a HDK csere és beállítás hozott a konyhára. Én inkább arra lennék kiváncsi, hogy egy turbó csere mennyit segítene. Füstölni attól is füstölhet hiszen kevesebbet tölt már a kopott lapátok miatt és ehet mellé olajat is. Mondjuk légtömegmérővel meg tudja, hogy mennyi gázolaj kell adott levegőhöz. Fene se tudja... :)
Nehezen veszi álló helyben az egyest. Nektek esetleg valami tipp? Én az új kuplungra gondolnék. Lehet nem emel már ki a régi munkahenger vagy kicsit levegős lehet. Egy légtelenítést megér.
A 7,3-at nekem is a gyári mérettel ette, ami nálam 205/65r15. Ráadásul ez lemez felni. De evett 8 alatt a 215/55r16-os mérettel klímával. Mondjuk nem is a kerék mérete, inkább a súlya a nagyobb különbség. Mivel a 16-os alufelnim 8.5 col széles. Ezért kb 2x nehezebb mint a 15-ös lemez. De az idén a télivel is átváltottam 16-osra, de barátibb 205/55r16 méretben. A felni is csak 7 col széles. De a porlasztók rendberakásától várok egy kis javulást. Nem csak fogyasztás, de indulás füstölés menetdinamika terén is.
6 lityi!? Mióta nekem megvan 7,3l. volt az alja. Most 8l. alá nem tudom levinni. Persze egy porlasztó beállítás vagy csere biztos segítene. A jövő évben sor kerül arra is.
Fogadjunk e36 :) Az enyém néha gondol egyet és elkezdi okádni a meleget az egyik oldalon, de semmit nem lehet vele kezdeni. Se ki se be. Utána hetekig tünetmentes.
igen. az lesz a gondja. viszont nem gondoltam az a kis mitymuty használtan is 10ezer környéke. :D javitókészletet nem is találtam hozzá, szóval keresgélek.
sziasztok. nem volt sok időm igy nem tudtam irni. már jó ideje kész az autó csacsi-ragyi fa*za feszes. minimálisan lomhább lett, de azért, mert a felújítás előtt az adagolónak oda volt adva a kaja rendesen ( zabált is :D ) lementem már 250km-t ma tankoltam rá és 6 lityóra jött ki a fogyasztás. hidegen melegen pöcc röff, szóval jó minden. volt már valakinek problémája rossz fűtésssel? vagy nektek is nagyon sok idő után kezd el lagyos levegőt fújni? termosztát szépen beáll, nem levegős a rendszer. vízpumpára gyanakszok, hogy már nem nyom annyit amennyit kéne neki, pollenszűrő nem rég lett cserélve, esetleg lehet valamiféle dugulás a fűtő radiátornál?
Nekem eddig nem volt gondom vele. Mivel jobb ötletem nem volt, ezért végső megoldásként tettem bele, hátha. Az ac az nem gyári, amikor megvettem már akkor sem az volt, de nem is ment. Találtam itthon valami szivattyút és azt tettem be. De egyébként úgyis csak akkor megy, amikor az izzítás.
Egy kérdésem lenne. 3 hónapja kicseréltem a kuplungot és tavaly az autó kapott új váltóolajat (e36 25td). Olaj castrol, ami kell bele, kuplung sachs.
Az elmúlt 2 hétben vettem észre, hogy az egyest nehezen veszi álló helyzetben. Néha csak 2. alkalomra. Ha gurul tökéletes. Többi fokozat hibátlan. Szerintetek mi lehet? Nem szinkron, mert hangja nincs.
Tolja az, csak a légbubi ott marad és kis keresztmetszeten megy a cső aljában a gázolaj. Nekem is volt hasonló, csak nekem kellett 6-7 óra, hogy lelevegősödjön. Nem jöttem rá az okára, szivárgás sehol nem volt, csöveket cseréltem, de semmi. Végül egy visszacsapó szelepet tettem az adagoló és szűrő közé. Azóta két nap állás után is indul egyből.