Ha nincs órád csavard ki a gyertyát és próbáld befogni, bedugni. Aztán indítózz. Ha harmat gyenge, önts egy féldeci 2t olajat a dugattyúra. Ha így jobb egy kicsit akkor biztos kopott a gyűrű- hüvely.
Sziasztok! A motoromnál az alábbi jelenséget tapasztaltam.Olyan 100m út után lefulladt,olyan módon mintha elfogyna az üzemanyag.A vákuumcsapot biztos ami biztos kicseréltem.Nem változott semmi.Állványra raktam a motort úgy nem jelentkezett ama hiba,de a porlasztó levegő nyílásnál észrevettem hogy teljes gázon vissza porlaszt a motor. A kezemet elé rakva érezhető is volt,és benzines is lett a kézfejem. OK. A membránt kivettem, láttam a fény felé fordítva az egyik ablakán egy kis résen a napsugarat átszűrődni.Tettem bele újat,azzal viszont nem indul be a motor.Úgy sem hogy a gyertyánál befecskendezek egy kis benzint.A kipufogót levéve kis füst szállong, de nem ígér semmit. Feltételezem a régi membrán és új membrán között nincs különbség, de az elképzelhető hogy nem tud akkora vákuumot képezni a dugattyú a forgattyús házban, hogy nem tudja kinyitni a membránt olyan erővel hogy rendes töltésmennyiséget (keveréket) juttasson az égéstérbe?
A régi membrán mivel nem zárt tökéletesen, tudott keveréket szívni, csak nem tudta azt bent tartani, csak részben(feltételezem). A főtengely szimeringet már korábban cseréltem,nincs összefüggésben a jelenségekkel. Ötletek,tippek a jelenségre, feltételezéseimre???
Ha szerettek olvasni, ajánlom Nektek a blogomat. Elkezdtem írni egy blogot a Keeway RY6 robógózással kapcsolatban. A tèmák többnyire a beszerzès, a kiegèszítők, szervíz, árak ès tapasztalatok. Azok is kèpet kapnak a robogózásról akik mèg csak most gondolkodnak azon hogy kèt kerèken közlekednènek.
Üdv!! Benelli X49 (Keeway) robi - nincs szikra -cdi csere egy cpi-cdi-jére,- nincs szikra továbbra sem,- vadászat tovább kiderült kontakt hibás a gyújtáskapcsoló. Leszedtem az elektronika részt, csavarhúzóval megjárattam, rákötöttem a kábelt, majd önindítózás, van e szikra, egyszer csak füst szált fel a "tó felett" és kinyílt a cdi. Arra gondoltam, hogy esetleg AC-s cdi-t kaptam DC-s helyett. Mit szóltok, lehet, hogy attól volt az elfüstölés?
A CDI-re tekerj rá hideg /pl.:fagyasztott/ rongyot, amikor ezt csinálja, ha megjavul, akkor az elektronikában ment tönkre a tirisztor, ami gyújtás megszűnést okoz. De még lehet alaplap tekercszárlat, a szigetelés sérülés felmelegedve tágul és hozzáér a testhez.
Repsol félszint. jó az 50-es Keeway RY6-ba vagy inkább szintetikus? Még bejáratós. Mennyire ajánlott a tankba is önteni egy kupaknyit teletankolás után? Azt hallottam bejáratásnál sokat segít. Van ennek valami alapja?
vettem keeway matrix robogot, Motor fullad,melegen leáll nem lehet elinditani. 15 perc után elindul. ami cserélve lett: főtengely szimering,szivócsonk,hangertalp,hengerfej tömités,új gyertya.
Féklámpa, index, duda, műszerek, mind az aksiról kapnak áramot, a világítás, gyújtás viszont a generátor tekercseiről kapnak áramot ha jár a motor. Kezd generátor világítás tekercsétől átnézni a vezetékeket (ha járó motornál mérsz egyáltalán feszültséget a tekercsen), és a testet is nézd át.
Újdonsült Keeway Focus tulajdonos vagyok, apróbb hibákkal vettem a gépet és szeretnék segítséget kérni az egyikhez. Valamiért nem működik a világítás. Féklámpa, indexek, duda, műszerek meg minden más működik rendesen. Izzók is jók, kapcsoló is jó.
Elkezdtem méregetni, ha minden igaz már a kapcsolóhoz sem jön el a feszültség.
Értem, köszi. Variátor leszedő szerszámot vettem, de sajnos nem lett jó hozzá, mivel az fekvő minarellire van, nem cpi blokkra. Veszek hozzá megfelelő szerszámot.A végén lévő 2db lyukba mit kell beledugni?Belekell csavarni 2db csavart, és az megfogja, vagy hogyan működik?
Igen lehet, de lehetőleg szíjassal, ám elég kínlódásos, mert pont a szíj közepére kell, hogy felfeküdjön a perem -különben lefordul. És pláne ha légkulccsal szorították meg az anyát. Egyszerűbb lenne szerszámot csinálni hozzá, de sok sikert.