igen. kormánymü csere lessz. sikerult szereznem egyet használtan. vw passat variant kombi 2006-os. nem sima szervo hanem elektromos. na ezt most beszerelik és müködik is??? vagy kikell kodolni uj softver vagy ilyesmi, nemtudom.....remélem nemkell semmi...
Lehet hüje a kérdés nemértek hozzá de lenne egy ojan kérdésem hogy ha sikerult szereznem használt elektromos szervokormánymüvet és kicserélem vagy autoszerelö kicseréli akkor fog is müködni vagy kell hozza valami aktiválás softver kikódolás vagy ilyesmi? valakitöl ezt hallottam,vagy nemkell hozzá semmi elvileg kicserélem és márt müködik is? köszönöm mindenkinek hátha valaki csinált már ilyet....2006 vw....
Lehet hülye kérdés, de azért megkérdezem: VW assistance szolgáltatással van valakinek tapasztalta (élő mobilitás garanciával)? Pl. defektet kapok, kijönnek, megcsinálják. Ilyenkor fizetős a szolgáltatás vagy nem?
Szerintem nem, mert a LED-II az dinamikus kanyarfényt is tud. Azonban szerintem az állítás szempontjából hasonló lehet, de mivel olyat még nem láttam ezért nem tudom biztosan.
Köszi szépen. Azért remélem országúton nem nagyon mész 140-160 között :)
Én most úgy látom kezdek összebarátkozni az automata váltóval és kisebb gyorsításokkal elérve, h még éppen ne kapcsoljon vissza a szerkezet egész jó értékek jönnek ki BP-en szigorúan dugóban olyan 8l körül, autópályán 7, országúton meg kb. 5,5l ből vagyok el.
Ez tekintve, hogy mennyire élvezek egy-egy előzést megfelelő :)
Azzal igazából csak ellenőrizni tudod, hogy megy-e a motor és nem az lett-e kukás. Elvileg kissé megszorított helyzetből kell indulni és az összerakás után behúzni a rögzítőféket és oldani kell a gombbal.
...de sokkal jobban szeretem azt ha diagnosztikával van ez csinálva...
Persze, a képen felülről van fotózva a bal lámpatest. (ez a kisebbik LED-es lámla WLL kóddal) az állító csavar asárvédő csavar és a merevítőn lévő lyuk között látható a merevítő alatt. Elég sokat mozdul a lámpa ha forgatod. Mindenképpen egy fal előtt és legalább szürkületben állítsd, akkor egyértelmű lesz az irány. Emlékeim szerint az emeléshez az óramutató járásával ellentétesen kellett tekerni. Elég egy egészet fordítani rajta, az már jelentős, de mindenképpen jelöld be az eredeti helyzetét, hogy ha kell akkor vissza tudd állítani pontosan oda ahol volt.
Találtam rajta egy másik állítót is, ez szerintem az oldalirányú állításhoz való. ez lentebb van, a lámpa hátulján és egy szöghajtást forgat aminek a tengelye balra bemegy a lámpatestbe. Ez láthatóan nem mozgatott semmit, (a másikra a tompított tükre észrevehetően bólint, már kis mozdításra is) de majd sötétben megnézem. Elméletileg az országútinak is lennie kellene két ilyen állítási lehetőség amivel függőlegesen és vízszintesen állítható.
Értem,minden össze van rakva,akkor csati levesz és egy aksi seitségével fékezem be a féket,de utána vissza is kell hajtatni vagy hagyjam ugy és tegyem vissza a csatit és a gomb nyomásával vissza ál?meg mindegy melyik polus hova megy vagy megvan a + és - hova megy.
A B7-es xenonoktól sokkal szebb a fénye. Még izzócsere után is látható a különbség.
Érdekes, hogy az automata távfényszóró minden autómnál más, a B7 első gen. (2011), a 2013 is máshogy takar ki, meg a B8, LED II is máshogy működik. 3 féle szisztéma?
Szia, nálam is ugyanez volt a motorszámmal, megvártak egy következő kuncsaftot akitől megkérdezték hogy mit csináljanak vele( úgy nézett ki hogy az illetőnek nagyobb gyakorlata volt vele, mint a műszakisoknak), ő azt mondta hogy ne vacakoljatok vele, be kell írni, hogy nem felismerhető. "Záradékok:180 motorszám a természetes elhasználódás miatt olvashatatlan." 100e km.-)
A fogyasztás nálam se lett kevesebb, mint a 150 LE-sé. 7 liter v felette. De ezt országúton 140-160 között, pályán 1000 km alatt 140-180 között tartja. Azért ez lényegesen jobban húz, főleg 160 felett érezni hogy nem lustul el.
A csatit nem sikerült visszatenned rendesen, azért nem megy, elég vacakul van megcsinálva....kattanásig nyomd akkor jó lesz. Ha nincs diagod, akkor ha bent vannak a betétek és fent a motor, akkor egy akku és két kábel segítségével járasd be a motort "fulladásig" utána ráteszed a csatit és jó lesz.
Hazataláltam ...mert már végre látni is lehet a LED lámpákkal!!! :-D
Na, szóval: a másfél fordulatnál óriási a változás, szinte olyan a fény mint országútival, csak ott fent is világos van, nélküle meg csak a horizont alatt. Nem találkoztam sok autóval de nem villogott rám senki, viszont kissé magasnak ítéltem így és jobb a békesség alapon visszább vettem egy fél fordulatot. Most tehát egy egész fordulattal van fentebb tekerve a tompított, így is fényévekkel jobb mint előtte. Az úton nézve 2,5-3-szor messzebbre világít mint előtte és az út menti bóják fényvisszaverői jó 1-1,5km-ről is látszanak, előtte ez kb.: 200m volt, jó indulattal 300m! Senki nem jelezte hogy zavaró lenne így és a nagyon minimális szórt fény miatt biztosan mondhatom, hogy nem is az! Tényleg nagyon-nagyon sokkal jobb lett mint a gyári beállításokkal volt! Az első beállításokkal teljesen eltűnt a fényhatár jelensége és most a visszább vettekkel is csak akkor látom ha az egyenetlen út miatt bólint az autó. A kevés szórt fény miatt a táblák továbbra sem "világítanak" ami egy "jó" halogén fényszóró után nagyon fura.
Én javaslom mindenkinek a beavatkozást, mert bármikor könnyen visszacsinálható, csak egy 6mm-es imbuszkulcs kell hozzá és semmilyen erőlködés nélkül megoldható.
Ma nem bírtam a véremmel és megnéztem tüzetesebben a LED lámpákat és találtam a tetejükön egy állító csavart. Amint besötétedett megpróbáltam állítani rajta és örömmel láttam, hogy a tompított reflektor lencséjét lehet vele állítani. Bejelöltem az alaphelyzetet és tekertem rajta 1,5 fordulatot. Most megyek és kipróbálom, már elég sötét van, hogy lássam a hatást... Nemsokára jövök a tapasztalatokkal!
Ezt talán egy Jetta fórumban kellene, de alapvetően nem rossz autó. Az a motor sem az, ha BXE kódos és még nem cserélték a hajtókar csapágyakat, akkor az legyen az első, hogy megteszed. Komolyabb típushibája nem nagyon van. A futóműve sem túl bonyolult és az alkatrész sem vészesen drága hozzá.
A konkrét autó állapota esősen függ az előéletétől és az eddig elvégzett karbantartások minőségétől. Ez nagyon befolyásolja a megbízhatóságát is, szóval erről minden csak jóslás.
Sziasztok ! Véleményekre lennék kíváncsi a vw jetta 5 1.9 pd tdi 105 loerős autoról. Érdekelne hogy kinek milyen tapasztalata van vele és , hogy mik a hibái ,megbízható autó-e stb szóval bármi amit az autóról ellehet mondani.
Ott volt a baj, hogy levetted a motort, azt diagnosztikai kábel segítségével kell visszaállítani, és ezután visszanyomni a dugattyút. Azután a betétek cseréje után szintén diag. kábellel újra kalibrálni. Most ki kellene olvasni a pontos hibakódot és aszerint haladni tovább. jó esetben tényleg csak egy csatlakozási probléma, rosszabb esetben kábelszakadás, legrosszabb esetben kézifékmotor csere.
Kézifék motort levettem,vissza csavartam a csavart végig majd vissza nyomtam a dugattyút,utána vissza a motor légtelenités és nem akar valamiért,a szerelö anyit mondott hogy nyitott áramkör hiba és hogy a kézifékmotor nem kap áramot és nem müködik a motor mondta nézem meg a csatit ha elötte müködöt a motor