Nekem sem igazán tetszik a Lambo váz. Inkább ilyesmiben kell gondolkodni szerintem. Ez a www.factoryfive.com GTM nevü autója. De ha ragaszkodsz hozzá kikeresem a többi rajzot a Lambóról...
Azt mondjétok az a lambó gagyi? Nem vagyok tervező mérnök, tepasztalatom sincs... szóval hiszek nektek!
Megkeresem az a Ariel Atom-ot, és lenézegetem!
AMúgy pont mot néztam hogy a lambo váz teljes CAD-os tevrejzáért eléknek 1500 USD-t... na anyit tuti nem ér!!!
Titta: megtennéd, hogy a fellelhető lambo váz tervrazokat átküldöd mailban? Én szívesen átszámolgatom, kiindulásnak jó lesz! ;o) Aztén még az is lehet hogy csövek leszenek nem zártszelványek... meg az is hogy inkáb cro-moly és nem acél...
Háát... akkor marad az import váz, vagy itthon csináltani egyet... Jobb ötletem már tényleg nincs...
Pont azt néztem, hogy http://www.lambolounge.com -on a srácok beleszusszantanak abba a vázba egy bmw V12-t... NA majd annak most picit utána járok mennyi is lene az a váz mire itt van az a ajtóban...
Ha még megvannak tudnék neked szerezni kb. 60-80 ezer Ftért komplett tatra 613as (3500ccm léghűtés kb. 160ló V8 as) motort váltót hátsó futóművet egyben segédkerettestől. Egy baja van hogy így mindenestől 3-400Kg és ugye bontott. Sk-ba kéne érte jönni Ziar nad Hronom-ba
Szerintem zsákutca ez az Alpine projekt... Mert vagy veszel egyet másfél millkáért, utánna kifizetsz ugyanennyit, egy olyan autóra, amiböl utánna szinte semmit sem tudsz használni a rendszámon kívül. A váz lehet szük lesz egy V12-esnek, a fék is kicsi, a váltót ki lehet dobni, mert nem farmotoros lesz, hanem közép...stb. A veterán dolog sem egyszerübb. Nem elég a kor, az is kell, hogy eredeti legyen mindene, akkor kap egy veterán minösítést, meg egy Oldtimer-es OT-s rendszámot, amivel nem lehet közlekedni, csak találkozókra, meg haza. Szerintem ami jelenleg járható út, hogy vesz az emberfia egy építökészletet, megkéri rá az engedélyeket és építget... És reménykedik, hogy mire elkészül, addig Tistyán Laci / :)) / elintézi, hogy ne kelljen fizetni regadót, vagy esetleg csak egy jelképes összeget... Azért írtam öt, mert a Kit Car Klub teendöinek a 95%-át ö végzi... A többiek csak álmodoznak, vagy bambulnak... :))))
Bár lehet pislognak majd a hatóságok, mikor szétkapom a kis helyes, jobb időket megért, tiszteletre méltó veteránt, beleszusszentok egy V12es bmw motort és rárakok egy műanyag kasznit... bár az eredeti kaszni is műanyag...
mobile.de-n 1,5 milla körül már akadnak... jó kb ugyanennyi rá még a regadó... meg kell bele egy normális motor, de még mindíg ez tűnik a legjobb alternatívának...
Végülis amire építeni lehet az csak a fiero, az mr2 meg az alpine... vagy van jobb ötletetek?
PErsze, jobb lenne a csőváz: könnyebb, erősebb, jobban az igényimhez alaktíható... de mire itthon arra rendszémot kapsz... had nef olytassam... ott van a dolog a kitcar topicban...
Jaaaa, hivatalosan lepapírozni? :))) Az már más tészta. Ezért keresel MR2 mocit? :)))))
Ha az ember komolyan foglalkozik egy ilyen autó megalkotásával, véleményem szerint ne ilyen alapra építsen... A hajtás egy dolog, a motor legyen nagyobb és/vagy erősebb.
Azért nem semmi munka van ebben a DDR autóban sem, függetlenül attól, hogy annyira nem jön be a végtermék (az elnagyolt versenyautós izék, szegecselt plexi oldalablakok, lámpák, stb). Még nem láttam ezt a furnéros megoldást eddig, 5letes!
Mindjárt megyek is venni funér lemezet!!! NA jó.. lehet megvárom a tavaszt, de ez a módszer amit a srások csinálnak nekem nagyon bejön!!! :) Tuti nehéz, de mégsem tűnik annyira nehéznek!
No de persze míg nincs olyan kocsia amit alárakhatnék... (Olyan vas ami hátsó hajtásos, hátsó kerekes és hagynak belerakni komoly motort, kapok rá forgalmit is...) vagy nem rohangálahatok itthon csővázas géppel addig lehet nincs sok értelme belekezdeni...
Nem zavarok el senkit, söt építsen mindenki kit cart! :))) Írj mailt, arról mit szeretnél tudni... A forma megalkotásában találsz ötletet a www.ddrmotorsport.com/process.html oldalon, ök egy McLaren replikát építenek és vagy 500 képen át mutatják a folyamatot...