Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2023.11.03 0 0 88918

Ja, a csertői maminak voltak :)

Előzmény: hamvasat (88911)
Lbx Creative Commons License 2023.11.03 0 0 88917

Touratech üzemi séta Charley Boormannal - nem is tudtam, hogy a BMW dobozokat a Touratech szállítja...

https://www.youtube.com/watch?v=x34XpZ0wmoQ

cliffgreen Creative Commons License 2023.11.03 0 0 88916

A szelepemelők alatt a rövid három részes lökőrudakat érted? (Alu cső meg két acél kupak?)

Mi a tünet? 

Előzmény: dreamfactory (88913)
zöld_I Creative Commons License 2023.11.03 0 0 88915

A posztoló állította, h nem esett el ;)

Előzmény: dreamfactory (88912)
dreamfactory Creative Commons License 2023.11.03 0 0 88914

dreamfactory Creative Commons License 2023.11.03 0 0 88913

Amúgy festék eltávolításra visszatérve , a festékeltávolító géleket senki ne vásárolja meg !

Az összes egy rakat kaka . Forintot nem érnek . 

Én megtaláltam a forrást a klasszik üveges kromofághoz . :P

 

Olajcsere nálam is lesz , de előtte még a szelepemelő csere , szerintem a pillangókat is megtengelyezzük , egykét műanyag elem cseréje ( amik zavarják a szemem ) 

dreamfactory Creative Commons License 2023.11.03 0 0 88912

Ezzel a képpel az a baj , hogy ez már az eséshatáron túl van . 

Innen már az jön hogy a hátulja betapad , és az ellenkező irányba katapultál(sz)

Előzmény: zöld_I (88910)
hamvasat Creative Commons License 2023.11.02 0 0 88911

Tuti gyerekkorodban tartottatok disznókat, azért tetszik ennyire :-)

Előzmény: zöld_I (88909)
zöld_I Creative Commons License 2023.11.02 0 0 88910

Ja, ez meg csak úgy. A jövő évi cél:

zöld_I Creative Commons License 2023.11.02 0 0 88909

Én tegnap voltam. Hajnalban volt egy kis szállítanivalóm,

utána felfedezőútra mentem a délpesti bányató tengerbe.

Itthon a nagy szabadságban meg anya is motorozni akart, úgyhogy

megtettem, amit meg kell. Aztán lecsereltem az olajat, és épp legint olyan autentikusan nézett ki, hogy azt gondoltam, ez a motor továbbra is kell nekem :)

 

 

T1OK3 Creative Commons License 2023.11.02 0 0 88908

Pedig biztosan rendelgetik a népek, 63 db 1250 GS van már a Ha-Hu-n!

Előzmény: hamvasat (88907)
hamvasat Creative Commons License 2023.11.02 0 0 88907

Én is ma voltam Wallisnál. Én fel is ültem. Nem éreztem azt, amit az 1250-nél, hogy kell nekem. De majd a menetpróba többet mond.

Előzmény: Lbx (88906)
Lbx Creative Commons License 2023.11.02 0 2 88906

Ma találkoztam maga valójában az 1300 Gs-sel, egy Trophy változat kelleti magát a Hungária körúti Wallisnál.

Valóban kisebb, mint az 1250, de azt nem mondanám, hogy kompaktabb. A megszokottól eltérő felületek, amiről Tux is beszámolt, elsőre furák, de illenek a Trophy által sugallt "kemyényfiús illúzióhoz" - hogy a koszt mennyire tartja, vagy engedi letakarítani, majd kiderül. A hengerfej bordái sokkal alacsonyabbak, szélesebbek, és nyitottak lefelé, így nem áll meg köztük a víz, sár, stb.

Ami feltűnően kisebb az elődéhez képest, az a kipufogódob.

Kisebb, és alacsonyabb a szélvédő, de ott vannak alatta/mellette a GSA-hoz hasonló légterelő plexik. Amúgy a nyeregből kb ugyan az a látvány, mint az 1250-nél.

A középállvány kezelése egy lépéssel hosszabb, de egészen könnyen rátaláltam a kihajtható elem azon pontjára, ahol alá kell nyúlni, és a rúgós ellenálláson (gondolom ez tartja behajtva, mikor nem üzemel) átbillenve könnyen nyílik - a szalonban, kérdés, hogy a felverődő viz/sár mit művel majd.

 

Fel nem ültem a hátára, nem kérdezősködtem felőle, csak körbejárva első látásra ezek a benyomásaim.

cliffgreen Creative Commons License 2023.10.30 0 1 88905

Tcaoe, hálás köszönet a részletes leírásért a paralever kitámasztó rúddal kapcsolatban!

Mikor leírtad, akkor már össze volt már rakva, el is mászott 20km után. Aztán megint leszedtem, igyekeztem gondosan visszarakni, hogy a csavar ne feszüljön semerre (direkt csuklóból tekertem, hogy csak tisztán nyomaték menjen rá) - bár nem értem teljesen a dolgot, de ma mégis, 50km után is középen maradt. Remélem, tartósan :)

Magamtól biztos nem jöttem volna rá a megoldásra...:)

 

Tükörrel fényképezve:

Előzmény: tcaoe (88895)
zöld_I Creative Commons License 2023.10.30 0 0 88904

Szuper megoldás:) A tiéden is király a topcase.

Előzmény: R100 (88903)
R100 Creative Commons License 2023.10.30 0 0 88903

Igen a km  spirál ilyen filigrán. A hátsó keréken mint egy második lánckerék hajtja meg egy kis fogaskerékről a spirált. Természetesen nyitott minden, hogy klasszul koszolódjon, kopjon a mechanizmus.

Előzmény: T1OK3 (88902)
T1OK3 Creative Commons License 2023.10.30 0 0 88902

Km óra bowden.

Előzmény: zöld_I (88901)
zöld_I Creative Commons License 2023.10.30 0 0 88901

Az indianon mi az a fekete rúd, ami hátramegy a tanktól a kerékig a vázcső felett?

Előzmény: R100 (88898)
zöld_I Creative Commons License 2023.10.30 0 1 88900

Korhű házak előtt még jobban mutatnak!

 

Tegnap mi is átöblítettük vidéki levegővel a légszűrőházat.

Egyik megállónknál pár méterre állt egy 1250 adv. Nézegetjük, mondom mekkora ez a a miénkhez képest. Anya: 

-Jó nagy, olyan malac. A miénk ehhez képest egy balerina.

:)

Előzmény: R100 (88898)
hamvasat Creative Commons License 2023.10.29 0 0 88899

Gyönyörűek.

 

Előzmény: R100 (88898)
R100 Creative Commons License 2023.10.29 0 4 88898

Sütött a nap, berregtek az öreg vasak!

 

cliffgreen Creative Commons License 2023.10.29 0 1 88897

Ha jól látom, tegnapi hír, a BMW kiterjeszti 2013-ig visszamenőleg a 20ekm-es kardánellenőrzést, és 60ekm-es cserét az 1200-1250 modellekre. A csere ingyenes, akárhányszor a jármű élettartama alatt.

Az 1300-asnál fizetős lesz.

700.000db R, GS és RT érintett, ha mindent jól értettem.

 

https://www.msn.com/de-de/auto/nachrichten/neue-werkstatt-vorgaben-auch-für-die-bmw-r-1300-gs-kardan-wechsel-kostenlos-für-700-000-bmw-motorräder/ar-AA1iYSjM?ocid=msedgntp&pc=ACTS&cvid=41708e55e0b147998b7aed56d38510e9&ei=57

Attila170 Creative Commons License 2023.10.29 0 0 88896

3 év alatt 80.000 még autóban sem kevés. Ha van is ilyen (ami szép teljesítmény) a többség 5-10.000 között megy évente.

Előzmény: zöld_I (88889)
tcaoe Creative Commons License 2023.10.28 0 0 88895

Hát az nagyjából soha nem fog elkopni, ha úgy rakod fel, hogy középen legyen. Igen, a műanyag alátétnek kell megállítania.

Nem kell szorosnak lennie, de persze össze tud gyógyulni, meg van olyan, hogy kiesik a szilent, de az is a helyén marad, ha a szöghajtáson nem ferdén rakod fel.

Ha meg nyikorog, fújj rá egy kis szilikonolajat, majd kussban lesz. 

Előzmény: cliffgreen (88892)
tcaoe Creative Commons License 2023.10.28 0 0 88894

Augusztusban pedig egyáltalán nem tudták megmondani, hogy mikor lesz majd kereszt.

Előzmény: R100 (88893)
R100 Creative Commons License 2023.10.28 0 0 88893

Öt munkanapra vállalták, betartották.

Előzmény: tcaoe (88888)
cliffgreen Creative Commons License 2023.10.28 0 1 88892

Mármint azzal a problémával, hogy kopik és nyikorog ez a kitámasztó rúd.

 

Az egyik lemezfél olyan szoros, hogy 1kg-os kalapáccsal tudtam csak arrébb ütni. Ami nekem logikusnak is tűnt, különben mitől nem mászik le a helyéről? Vagy a műanyag alátét hivatott megtámasztani?

De ha azt mondod, nem kell szorosnak lennie, megnézem, a lenti végén hogyan áll.

Köszi!

Előzmény: tcaoe (88891)
tcaoe Creative Commons License 2023.10.28 0 0 88891

Mármint milyen problémával?

A szilent nem préselve van, a legtöbből simán ki lehet szedni kézzel, max. egy kicsit forgatni kell.

Akkor megy el rajta a kar oldalra, ha a másik végénél nem vigyáznak rá, hogy egyenesen álljon az egész. Mikor a villás véget meghúzza az ember, simán keresztben tud állni, mert a furatok annyival nagyobbak a csavaroknál, ilyenkor a szlientes végén elmásznak a lemezek.

Előzmény: cliffgreen (88890)
cliffgreen Creative Commons License 2023.10.28 0 0 88890

A fiam szólt, hogy nyikorog valami a motoron, mikor arrébb tolja a garázsban. Nekem nem tűnt még fel, de megrugóztatva tényleg elég csúnya hangja volt.

 

A tettes a paralever kitámasztórúdja volt, annak is az első fele. Egy szilentblokkra van két lemezfél felsajtolva. A két lemezfél nem középen volt a szilenten, így a külső dörzsölődött a műanyag alátéten, meg is kopott.

A kopott lemezfél nem túl szoros, könnyen le lehetett szedni, a másik igen. Most visszakalapáltuk középre, de tartok tőle, nem oldottuk meg a problémát. Más is találkozott ilyen jelenséggel?

 

zöld_I Creative Commons License 2023.10.28 0 0 88889

A közvetlen ismerősi kör motorozási szokásai alapján 3 évesen benne lesz a  80 ezer az új gsekben.

Előzmény: Attila170 (88886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!