Igen igy láttam én is régen. A suli óta más. Több az elvárásom a kutyával szemben, persze, olyan amit tud teljesiteni. Pl, az alap, hogy nyitott kapún nem lép ki. Minden körülmény között visszahivható. Távolról irányitható. Ez azért fontos , hogy bárhol , bármennyire van messze tölem, vezényszóra megáll , és pl fekszik. Kocsiból csak hivásra száll ki.
A kutya mindig az én tüköképem. Ha én szét vagyok esve akkor ö is bizonytalan. Hiába kérek töle hanggal valamit , ha a testem nem azt a jelzést adja.
Edina Joy kutyusa álom. Látszik, hogy nem első kutyusa Edinának. Minden pillanatban figyeli a gazdáját. Probálom elrontani öt, de nem sikerül.
Ami érdekes, hogy a két kutya keresi egymás társaságát, még ha több kutya is van
Pont ezért szeretjük őket mert néha órákig horkolnak de ha rájuk jön a bolond óra minden félét kitalálnak hogy velük foglalkozunk. Én egyszer láttam Dag uraságot de én egy igazi szép kan kutyát láttam aki aszt csinált amit te akartál. Én nagyon kezdő vagyok hozzátok képest de ez a szerény véleményem. Bizonyára változni fog de te se szeretnéd ha egy sarokban ülő túl jó kutya lenne.
Sziasztok Ilyen estekben a inkább ne keljen bevinnetek a macikat a boltba. Ugyan is a hölgy nagyon erős pánik betegségben szenved, hevenyészett fordítás szerint. Egyébként nálunk is bekel engedni minden boltba és más helyekre is a speciális mellényt viselő munka illetve segítő kutyát. Eböl már egy ha jól emlékszem hús boltosnak problémája volt, mert nem engedte be a vak vezető kutyust. Egyébként nagyon szép a kutya és rettent okos ha megnézitek a másik videót róla. Fantasztikus ahogyan figyel az autókra és még taxit is keres ha erősebb a hölgy rohama.
Azért érdekes lenne a szitu:) nagy medve és a praktiker vagy auschan, tesco:D sztem be sem lehetne vinni a kutyusokat:) Fressnapfba tudom, hogy be lehet vinni a kutyulikat már láttam én is:)
Olyan gyorsan elment 2 év...drága Bobykámnak ma van a születésnapja...:) Olyan picike volt....olyan nagy lett....