Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Pénteken du. hazafelé Sopronból valszeg benézek, ha időben elérem BP-t. A C4-gyel leszek emiatt, meg hát Eszter tavaly és 3 éve is szerepelt. Még a végén megunja a közönség. ;) Április 30 viszont tervben van vele.
Hát nagyon erősnek kell lennie annak az alkudozásnak.. De amúgy, persze menthető.. egy jó lakatos, meg két zsák pénz tele Deákigazolvánnyal. Az évjárat nekem is feltűnt, GSA még tervbe se volt '74-ben. :)
És akkor itt egy GSA Pallas..:( Sajnos nem csillog-villog.. Olyan mintha vízben állt volna.. a kárpitok, műanyagok.. nagyon lepukkant.. a rozsdát meg se említem, szerintem látja mindenki.. :( Az árát én egy picit sokallom..
Kérlek, mérd le, mennyi a távolság a két fémrúd között! :)
Nagyon örülnék ha lenne egy komplettem. Amikor véve lett a kocsi, akkor éppen nem volt Jugóban a szlovéneknek a raktáron, így nagyapám úgy döntött hogy ideiglenesen Opelről teszi át őket. Azóta úgy maradtak.