43 eves vagyok tehat nem csajozni kell az auto,es a tuc-tuc zene sem lenyeges szamomra.
Inkabb Rammstein... :)
Szoval a kerdesem az lenne,hogy ki mit szol a következő parameterekkel ellatott 1.6-os benzines A4-hez.
2000. 06-os evjarat,136.000 km,elso tulaj,cserelve a csuklok,a lengescsillapitok,friss muszaki,klima tisztitva-feltoltve.
Ami eleg lenyeges info,hogy egy osztrak kisvarosban elek,napi kb.20-25 km-et autozok mondhatni forgalom nelkul az egyik kisvarosbol a masikba,dugot csak akkor latok ha elmegyek Becsbe. :)
Az auto ott van az elso tulajanal a masik varosban,tehat nem kereskedotol vennem.
Az 1.6-os motor mennyire "autozhato".
Gondolom,hogy nem egy vadaszgep,de erre a cippenet tavolsagra nem merek oreg dieselt venni.
Azt gondolom,hogy erre boven jo lenne az Audi,de varom a velemenyeteket.
Hozza teszem, Audi rajongo vagyok 1000 eve,de regota inkabb csak egyteruim voltak a csalad letszama miatt. :)
Az Audinak meg még nincs 10 ev koruli 7 szemelyese.
Jo,tudom uj sincs...
A masik auto a csaladban egy 2005-os Galaxy szinte full-full extraval,1.9 diesel némi chip segitsegevel,nagyon jo kis busz.
Nem akarom ehhez hasonlitgatni,az Audit "masodik"autonak vennem.
Hosszabb tavokra,nyaralni,hazamenni Budapestre persze a Galaxy-t hasznaljuk.
Eletem elso Audija lenne,nem szeretnek nagyot koppanni,hogy "nem jön át" az erzes.
Biztos,hogy egy 1.9 TDI vagy egy meg erosebb diesel mas vezetesi elmenyt nyujt,de az adott helyzetre valo tekintettel vonz a benyás A4.
Az àlomauto az RS6 Avant,de azt majd az Euromillion nyerese utan.. :)
Szoval,varom a velemenyeket,tapasztalatokat,otleteket.
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy 1999.12. havi(facelift) 1.8T b5-ös a4-em és cserélni szeretném az óracsoportot(mert csak a 6 ikonos van benne) LCD-sre... Kivitelezhető-e, ha igen mi kell hozzá, a computer tudja-e a funkcióit? Mennyire nagy munka? alap elektronikai ismeretekkel meg lehet házilag oldani? előre is köszi!
05 ös B6 os 1.9-es A4 be milyen váltóolaj megy illetve hány km-nél illik lecserélni?Másik kérdésem pedig ,hogy nincs valakinek magyak rézikönyve ehhez a típushoz,ugyanis francia nyelvű van hozzá..Előre is köszönöm a segítséget
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy van egy 95-ös b5-öm.. inditás után (már amikor beindul) rálépek a gázra ès leáll.. de ha nem, akkor csupa erőtlen az autó.. egyszerüen nem tudom mi baja lehet. Valaki tudna nekem segíteni ha volt már esetleg ilyen problémája? A motorvezérlőt megnézettem, semmi baja.. mi lehet a probléma?
Sziasztok! Problemam akadt a 2010-es AUDI A4-es autómmal. Az utóbbi idobe az auto MMI rendszere nem kapcsol be, csak egy kis ido mulva. Eleinte csak ritkán fordult elo de az elmúlt napokba minden be indításkor jelen volt a problema. Ma mar olyat is csinalt hogy kép volt de hang nem. Amikor nincs kep akkor semmite sem reagál semmilyen gomb nyomásra , hang sincs ,egyszer csak a semmiből el kezd mukOdni. Ha valaki tud valami megoldást, vagy hogy mi lehet a probelama, akkor szivesen fogadnam a valaszt! Elore is koszonom.
Nem utolsó sorban anyagi megfontolás miatt. Sokan dícsérik az ismerősök közül, de sokan mondják azt is, hogy maradjak a kettős tömegűnél. Dönteni meg nem tudok... :)
Sziasztok..uj vagyok az audisok kozott...hozzam kerult egy 96.os a4 1.8 96kw..olyan problemam van hogy csak 2 henger ment a 4 es es az egyes henger ki csereltem a gyertyakat ujakra a hiba ugyan az maradt..utanna erdeklodtem azt mondtak hogy gyujto trafo...vette a neten egy hasznaltat de olyat amit le teszteltek elotte vagy jot...a hiba ugyan az maradt...aztan a motor vezerlorol le hiztam a csatlakozot abban a hitben hogy hatha vmi kontakt hiba van...mostmar egyik henger sem megy...ha valaki tudna segiteni hogy mi is lehet a problema...mit kell benne majd ki csereltetni..meg kosszonnem varom a tanacsokat..
Van egy nagy problémám. Megadta magát a központizár kompresszorunk, és így nem tudtuk lezárni az autót a kulcson lévő gombokkal. Rendeltem bele egy bontóból egy másikat, amit én be is szereltem az autóba. Mikor jött a próba, tökéletesen lezárta az ajtókat, úgy ahogyan azt kell. Mondanom sem kell hogy öröm a köbön, hogy működik újra a központizár, de ez sajnos igen rövidre sikeredet. Mert mikor próbáltam kinyitni a kulcs nyitásgombjával, akkor nem történt semmi sem. Ha a kulcsot elfordítom az jobb és baloldali ajtó zárban akkor ki tudom nyitni, sőt ha lezárom az egyik oldalt, akkor lezárja a másik oldalt is. De viszont a riasztót nem tudom kikapcsolni, így amint megnyitom az ajtót, azonnal riaszt az autó. Szerintetek mi lehet a gond ? Valaki találkozott már hasonló dologgal ?
Van egy hosszú szám a központizár kompresszor ami így a következő:
Kiszerelt kompresszor száma: 8L0 862 257 G
Beszerelt kompresszor száma: 8L0 862 257 A
A számok végén a betűk nem stimmelnek. Szerintetek ez okozhatja a problémát ?
1.6 már nincs meg viszont maradnék a típusnál ezért gondoltam az 1.8t-re! triptonik nem tudom mennyivel fogyaszt többet kevesebbet...esetleg valakiakinek manual 1.8t irhatna fogyasztás adatokat!
Egyébként úgy igazán nem volt gond az 1.6 al sem.Sosem hagyott ott vagy nem indult stb tette a dolgát.Valahogy a saccolt fogyija nem tetszett az 1.6 hoz nézve.Menésben végülis diesel szinten lehetett egyszer haverral 2.0 dti 100Le G astrával 4-5x gyorsultunk..fej fej mellett ki hogy kapta el..aztán ő feltette 4 be én meg mindig szépen elsunnyogtam mellette.Csak valahogy sok benyát pocsékol ennyiből "mehetne" Jobban is.Nem versenyezgetésre gondolok nem szokásom..hanem a hétköznapokban ne kelljen már mindig elforgatni h lendületesen lehessen haladni...Igazából diesel passzolna ehhez csak nem békülök ezekkel az adagoló kéttőmegű dolgokkal.Vagyis nincs kedvem belefutni mivel úgyis az első olajcsereperiódus alatt meg mit vett az ember meg derülnek ki dolgok
Nem régen (60 Km-rel ezelőtt) cseréltem hátsó fékszettet (tárcsa, betét, csapágy).
Felemelve és megforgatva a kereket, a jobboldalon pici surlódást hallok, gondolom hozzáér a betét a tárcsához, de csak annyira, hogy éppen nem teljesen hangtalanul simán forog mint a baloldalon.
Foglalkozzak vele (ha igen, mit csináljak) vagy marahat így?
az 1.6 os motor a leg igénytelenebb motor...sokkal kevesebbet kell költeni rá mint bármelyik másra én meg ezt hallottam meg a tapasztalatom is ez mert nekem is az van...tény hogy lomha de rendszeres olajcserével a világból kimegy! :) ezt egy audi fórumon mondták nem 1 és nem 2 ember :) de kinek mi , és ki hogy tartja karban! ennyi :)
Ja és a haveromnál is ugyan ezeket a hibákat csinálta. Amúgy biztos tudod,de a dizeles autókat néha ki kell húzatni,mert a gázolaj lerakódást okoz. Remélem segítettem. Majd írj vissza hogy mi lett.
Pekozsolt. Gondolom a turbódat már megnézted. Ha igen akkor próbáld ki a Spuri üzemanyag adalékot,meg egy kis autópályás kihúzatást. Kitakarítja a lerakódásokat,ami a dízel kocsiknál okozhat ilyet is. Nem drága. Az egy tankhoz való kb. 1200 ft. Haver 1.9tdi motoros a4-esénél bevált,ő azóta mindig rak bele. Nekem az 1.8t fogyasztását is levitte egy kicsit. Egy próbát megér.
Nemrég vettem egy 1.8 turbós a4-est, 1998-ast. Ha rám hallgatsz akkor ne vegyél 1.6 motorost. Sok audit próbáltam a kereséseim során,de az 1.6 nagyon lomha. Túlságosan is. Én nem akartam turbósat,de ilyet sikerült találni. Az enyém triptronic váltós. Városban nekem 11 körül eszik. Autópályán 7.5 a fogyasztás. A legjobb az 1.9tdi. Rohadt keveset eszik,és strapabíró,viszont nem a benzines árában mozog. Még annyi hogy az 1.6-okról nagyon rosszakat hallottam. A bontós haverom is mesélte hogy elég sűrűn cserélik a motorokat benne. Remélem tudtam segíteni.
Következő problémám van, kérem segítsetek.Előre is köszi!
audi a4 2.5 tdi 150 le
3000 ezer fordulatnál, elfogy a erő nem húz ,olyan mintha a szívó dízel lenne erőtlenné válik. diagnosztika légtömegmérőt írja hibának ,kicseréltük de a probléma nem oldódott meg,aki találkozott már hasonló problémával kérem adjon tanácsot. Amúgy megy mint a rakéta .Hidegen 5000 felé is simán felpörög ,ahogy melegszik a motor vagy autópályára megyek 120 km után ugyanez a szitu.