Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

korimv6 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 9381

Hibakód kiolvasással.

Előzmény: kolos1976 (9380)
kolos1976 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 9380

Opel viváró 2.0 cdti Az autó konnyen indul ,csak gyorsitaskor ha tövig nyomom a gázt megtorpanik kivillan a lámpa és akkor vesz üzembe kapcsol.Leallit újra inditt újból jó.Csak ha tövig nyomom a gázt.Normalisan több száz kilométert le lehet vezetni vele hibamentesen.Hol keressem a hibat?

Lali778 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 9379

Ez nem válasz a kérdésemre.

Mano.66 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 9378

turbó nyomás szabályzó szelepet mivel lehet kitakarítani?

Lali778 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 9377

Sziasztok!

 

Nekem 1,9 82 lovas motor van a Traficomban ami 2003 évjárat. Olyan 90-100 környékén intenzív csörgő hangot hallok ha motorfékezek a motortól. Ha állok egy helyben és gázt adok, kicsit megprörgetem a motort nem hallom ezt a hangot néha talán egy picit. De menetközben 90-100 km/h között elég hangos csörgő hangot ad. Tuti hogy a motortól jön nem a váltótól. Mi a mária lehet ez?

korimv6 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 9376

Vivaroba 2,7 liter olaj kell, de én 3 litert tettem bele. Szigorúan csak ELF olaj tehető bele. Azt tudnod kell, hogy PK vagy PF váltó van rajta. Utána gugli a barátod.

Előzmény: MF83 (9357)
Geza59a Creative Commons License 2016.10.31 0 0 9375

Szia! Az nagyon jó, hogy ragaszkodsz az Elf olajhoz, Renault váltók nagyon érzékenyek arra, hogy a gyári előírt olajat kapják és pontosan kimérve a mennyiséget.

 

Nem találtam semmi adatot a szükséges olaj típusról és mennyiségről, próbáld meg, hogy írsz a Total-nak, hátha rendelkezésükre áll ez az infó:

 

http://www.total.hu/total-kapcsolat.html

 

Hangsúlyozd, hogy nem Total hanem Elf olaj érdekel téged csak. (Elf a Total cég egyik alvállalata)

 

A Castrolnak például van gépjármű model és típus választója, nem értem, hogy az Elf-nek vagy Totalnak miért nincs.

 

Ami a mennyiséget illeti, ahhoz viszont jó lenne eredeti Gyári, Renault forrásban utána nézni, mert tapasztalatból tudom, hogy pl. a Vivaróhoz is minden olaj cég sőt javító cégek is más-más infóval rendelkeznek, csak az a bibi, hogyha nem a gyárilag előírt mennyiség kerül bele, akkor a 6. sebesség fogaskerekei és szinkrongyűrűi idő előtt elkopnak kenés hiány miatt. Legalább is a Vivaró váltóknak ez a gyerekbetegsége.

Előzmény: MF83 (9357)
Robijoe Creative Commons License 2016.10.30 0 0 9374

Szia,

Kb.én is a lambda szondára tippelek. Sajnos jelenleg nincs időm foglalkozni vele pedig muszáj lesz...

Nyilván megint a minuszokban fogom szerelgetni,..sszameg .

Ahogy visszaolvastam , te már költöttél rá rendesen :-(

Bizony én is arra jutottam ,hogy jobb lett volna egy scudo vagy jumpy ,

eső után köpönyeg, ez van.

 

Előzmény: 2/36. (9366)
Az optikus Creative Commons License 2016.10.25 0 0 9373

Szia!

 

Bizony egy darab kis műanyag ekkora galibát csinál.

Mikor már én sem voltam benne biztos hogy potyára vettem meg,(mert hogyaz autó még mindíg nem volt teljesen rendben,) akkor visszatettem a régit és a garázsból sem tudtam kitolatni.

Örülök a sikerednek!

Ezeken a fórumokon apró morzsákból kell az embernek összerakni az igazságot.

Márha az autótulajok nem akarják ingüket-gatyájukat a nagy szervizekben hagyni.

Én is köszönöm mindenki segítségét!

Előzmény: sky777 (9372)
sky777 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 9372
Üdv mindenkinek. A légtömegmérő a ludas. Lehúztam a csatit róla ahogy tanácsoltátok és egyből lett egy alapjárat aztán a kiolvasáskor is ezt a hibát dobta ki.
Most megrendeltem aztán remélem ok lesz. Mindenkinek köszönöm a hozzászólást!
Basszus nem gondoltam volna hogy ez ekkora galibát csinál.

Üdv.Gábor
Az optikus Creative Commons License 2016.10.23 0 0 9371

Szia!

 

 Nekem igy kezdte. mikor megnéztem a légtömegmérőt. egy darab a kezembe esett belőle....

csere. Aztán egy fokkal jobb lett. Valószinü hogy nekem mind a kettő  romlott el. De akkor konkrétan volt amikor az alapjárat is 600 volt. Csak a gyári program irta ki azt hogy a map szenzor áramkör szakadt, vagy zárlatos, vagy a szenzor hibás.

Előzmény: sky777 (9363)
I-200TX Creative Commons License 2016.10.21 0 0 9370

Szia!

Az enyém multkor bazi nagyokat rántott menet közben. Végül kiderült, hogy a főtengely jeladó csatija tört el. Ezért a csati ki be járt. Ha nem ez akkor szerintem még érdemes volna ránézni a fölső h jeladóra is. Ha ez sem jönne be akkor már szerintem a nafta gondok lesznek. 

Esetleg még a légtömeg mérő csatiját húzd le. Bár szerintem, hogy ekkora galiba legyen a légtömegmérő miatt, totál rossznak kellene legyen.

Én ennyit tudok hozzá tenni kb.:) Ja meg persze egy diag nem ártana:)

Előzmény: sky777 (9367)
vargamunka Creative Commons License 2016.10.21 0 0 9369

Hivj

Fel sok csoki lesz n

Előzmény: sky777 (9367)
llaller Creative Commons License 2016.10.21 0 0 9368

Szevasz, támponthoz kellene egy "diag, hogy mit ír hibának.

Előzmény: sky777 (9367)
sky777 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 9367
Szakik! A segítségetek kéne hogy merre induljak el. A következő a tünet.
Indítok, motor beindul de csak egy másodpercre majd leáll. Pár ilyen indítás után tovább jár de az egy másodperces normális járás után olyan mintha nem menne minden henger, a motor majd kiesik a helyéről, nagyon ijesztő.
Hálás lennék ha valaki tudna irányt mutatni hogy mégis mi lehet mert az itteni szerelők nem igazán vannak a helyzet magaslatán.
Hibajel a műszerfalon továbbra sincs. Tudom hogy így nehéz de hátha volt már ilyen valakinek.

Előre is köszönöm. Üdv.Gábor
2/36. Creative Commons License 2016.10.20 0 0 9366

Szia.

Én kiolvastam a hibákat.

Gázpedál is szerepelt köztük, de az már a computer által beállított szervíz-üzemmód miatt jött elő, ahogyan a klíma szelep is.

Gondolom a szervíz üzemmódot úgy éri el, hogy elveszi a feszt. a gázpedálról és a kényelmi(klíma) funkciót is kilövi, hisz az állandó 1500 fordulatnál a kocsit is épphogy megmozdítja, nemhogy még a kompresszort is meg kéne hajtania.

Egyre inkább élek a gyanúval, hogy valahol alul(lambdaszondánál) ázik be, mert városi esőzésnél nem, csak hosszú utakon áll be, ahol -mondjuk- a szembejövők és a saját kerekeim is rendesen felcsapják a vizet...

Előzmény: Robijoe (9314)
sky777 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 9365
Nem már nem is indul csak beröffen és leáll.
sky777 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 9364
Ja és ami fura, hogy nem világít az izzitás jel és semmi más hiba visszajelző.
sky777 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 9363
Köszi. Ma bebüntetett a gép. Max.2100 fordulat, az is nagyon lassú reakcióval és nulla erő. Max 30 km/ óra. Most nem tudom mi van. Amúgy szépen indul és jár. Volt már ilyen valakinek? Vagy ez a MAP szenzor miatt lehet? Bár akkor eddig is csinálta volna.
Előzmény: Az optikus (9362)
Az optikus Creative Commons License 2016.10.18 0 0 9362

Mármint a hiba elhárítása és az alkatrész került 10e be.

Előzmény: sky777 (9360)
Az optikus Creative Commons License 2016.10.18 0 0 9361

Szia!

 

konkrétan egy bontott alkatrész került bele, mert a gyári ebből a kivitelből 25 e körül van.

Ez nem a csőbe dugós 8 ezerért, hanem a motortérben a zizegő mellé van feltéve ez drágább és a ritkább. Egyébként a zizegő vagyis a turbószelep vezérlő elhalgatott a normális hangon szól. Leállításkor egyből elhalgat. 10 ezerből megvan.

Előzmény: sky777 (9360)
sky777 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 9360
Szia

Köszönöm a segítséget. Azt esetleg nem tudod hogy gyári vagy utángyártott alkatrész volt?

Üdv.Gábor
Előzmény: Az optikus (9359)
Az optikus Creative Commons License 2016.10.17 0 0 9359

Szia!

 

Na megtaláltam a probléma okát, amit a Nyíregyházi Francia autók bontójában javítottak meg.

(köszönet nekik!)

A MAP szenzor, vagyis a töltőnyomás szabályozó szelep. A hibát törölték, az autó teljesen máshogy megy.

Ahogy kell.

Előzmény: sky777 (9319)
attys Creative Commons License 2016.10.17 0 0 9358

Üdvözlet mindenkinek!

 

Eladásra kínálom adás-vételi szerződéssel, 2007-es autóból 230e km-t futott, 2,0DCi (M9R) motorblokkot hengerfejjel (külső sallangok nélkül), és ennek a 6-os seb. váltóját, mindkettő kipróbálható állapotban 350e illetve 160e Ft irányáron. 20/9455-265

 

Üdv, A.

MF83 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 9357

Nem pont idevágó, de biztos tud valaki segíteni: 2008-as 2.5 dci 120 lovas masterbe mennyi és milyen elf váltóolaj kell? Ja és ugyanitt, ha valakit érdekel 2003-as ezüst 8 személyes Trafic motoros elektomos ülésfűtéses karfás bőr ülésekkel, chip, tempomat és sok extrával kifogástalan állapotban eladó.

zocsa71 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 9356

Szia.

Az én kuplungom is rángat.

Azt mondták, hogy tipikus Valeo-hiba.

A szerkezet rugói nem bírják a hőt és sokkal hamarabb kipurcannak mint a gyári, Sachs, vagy Luk típusok...

Előzmény: Bender24 (9308)
Robijoe Creative Commons License 2016.10.12 0 0 9355

Nohát én gyakrabban kiforgatom tiltásig....

Mert nekem is hasonló jelenséget produkál de sajnos vagy szerencsére random .

Raktam bele injektor tisztító adalékot oszzt egyszer csak mint az állat megindult.

 

Rövid ideig(néhhány nap) boldog is voltam,de már elmúlt :-( most is előjön néha a hiba.

Előzmény: I-200TX (9323)
I-200TX Creative Commons License 2016.10.10 0 0 9354

Nem igazán:)

Miért kell cserélni ?

Előzmény: biga 11 (9353)
biga 11 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 9353

Másnak is ennyi gondja van a kézifék munkahengerrel? 2 év alatt 3 x kellett cserélnem mindkét oldalt. Pedig nem a legolcsóbbat vettem.

Login1 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 9352

Kösz a segítséget, egyet meg is találtam. Valószínűleg a fűtéscső lehet, de a többit nem találom. A hibakódokkal sem tudok mit kezdeni. Szerintem begurulok egy szervizbe. Később, megírom mennyi tanulópénzbe fájt.

Előzmény: Geza59a (9351)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!