Sziasztok! A korábbi hozzászólásomban a hozzáértők segítségét kértem. Mivel senki nem válaszolt a kérdésemre, így azt gondolom, hogy nem jól címeztem, mert biztosan mindenki aki ért hozzá szerény és ezért nem érkezett segítő válasz. Biztosra veszem, hogy a szerénység nem engedte. :P
Így most a nem hozzáértők, műkedvelők, stb. segítségét kérem, a korábbi hozzászólásomban foglaltakkal kapcsolatban! ;)
Sziasztok!Szia Psyhoapu!A Tecsóban vettem méhviszt,kb 2-3 havonta átkenem a bőrt.Elég szép lesz. Más:2.2HDI biturbóm furcsa dolgokat csinál mostanában:Néha leállításnál és indítózásnál nagyokat ránt.Tegnap mikor ráadtam a gyújtást hangosan elkezdett búgni a motortérben valami.Aztán mikor beindítottam kiírta az"antipollution fault"hibát,de amúgy hibátlanul működött.Következő indításnál már nem búgott és nem is írt ki semmit.Kitapogattam a búgó alkatrészt és megnéztem a Pug programmban:levegőadagoló a neve.Korábban is adott hangot gyújtás ráadásakor és levételekor,de nem ilyen hangosan.Ez az alkatrész az egyik gumi turbócsőnél van, a másikat a napokban cseréltettem.Nem tudom van-e ezek közt összefüggés.A rángatáshoz még annyit,hogy akettős tömegüben 20 ezer km van,és az összes motortartó bak új.Köszönettel:Karesz
Pug 607 2.7 hdi tulajdonos vagyok. A hétvégén az autópályán kiírta, hogy kevés a hűtőfolyadék. ekkor még azt gondoltam, hogy megállok a következő kihajtónál, és megnézem mi van, max utántöltök. Azonban kb 1 perc elteltével újra kiírtam, és hihetetlen gyorsan felment az olajhőfok is, meg a vízhőfok is maximumra és ki is írta a kocsi, hogy a motor túlmelegedett. Szóval a következő kihajtóig sem tudtam elgurulni. :( Az utolsó hibaüzenetnél nem mertem tovább erőltetni a dolgot, ezért gyorsan megálltam és leállítottam a motort. Amint felnyitottam, hatalmas gőz jött egy műanyag alkatrészből. Egy kis lapos kerek cucc, amin keresztül folyik a hűtőfolyadék és egy kis vékony cső jön ki a tetején. Ez a kocsival szemben állva a bal felénk eső sarok felé van a motortérben, felül. Ez a kis ufo formájú cucc gyakorlatilag a ragasztás mentén ketté vált. A mellékelt képen a 3. számú kütyü amiről beszélek (a leírás szerint radiátor vízbemenő csatlakozó bal). Ott ment el az összes víz. A kérdés, hogy ettől, azaz ha túl későn állítottam le a motort, akkor károsodhatott-e a motor? Vagy ezek már elég okos kütyük ahhoz, hogy ha károsodásig nyomtam volna akkor leállította volna magát?
Amúgy is most ment volna a szervizbe egr szelep cserére, meg olajcserére és szűrőcserére, szóval azokat mindenképpen cseréltetem. A másik kérdés, hogy ilyenkor a történtek miatt kell mást is átnézni a motorban, vagy ennyitől azért még nem lesz gond és bírnia kellett a történteket?
Probléma megoldva, akit érdekel, a ventilátor szabályzó egységével volt a gond. Anyósülés előtt, közvetlenül a középső box mellett található. Pár patent levétele után levehető a borítás, ekkor előtűnik 2 csatlakozósor. Ezeket 1 csavar rögzíti, ezt eltávolítva ki lehet húzni az egységet. Burkolata szétpattintható, legalább nem valami egybeöntött vacak volt. A 12v betáp csatlakozónál engedtek el a forrszemek. Szerintem eleve gyári hibásak voltak, mert a csatlakozó lábai alig értek át a nyákon, ezért az ón sem futotta őket rendesen körbe. Lábakat rendesen beforrasztva a probléma megoldódott, amúgy 22e lett volna az alkatrész cseréje.
Sziasztok!Szia Golybli! Meglepő módon nekem is volt egy hasonló sztorim.Elvittem szervízbe olajcserére,attól kezdve volt nekem is gázadásnál süvítő hang.Késöbb vettem észre,hogy az egyik intercooler gumicső kilyukadt. Szerintem véletlenül valamivel kiszúrták.Csavarhúzóél-szerű hasadás volt rajta.Kicseréltettem és minden ok,de szemtelenül drága volt.Üdv :Karesz
Sziasztok, olyan probléma állt elő, hogy nem megy a fűtő ventilátor, ami ebben a melegben külön üdítő. 1 hónapja már egyszer csinálta, akkor a kijelzőm is elhalványult, de amikor a kocsival leálltam majd újra beindítottam akkor helyrerázódott minden. Most azonban péntek óta nem működik. Biztiket néztem, egyik sem tűnt szakadtnak, de pontosan nem tudom, melyik tartozik a ventilátorhoz. Pollenszűrőt kivettem, megmozgattam a lapátot, de könnyen jár, gondolom nem égett le a motor része. Leszedtem az anyósülésnél a borítást és megmozgattam a csatlakozóját, hátha valami kontakt dolog van, de semmi. Irtak még valami olyasmit, hogy a fűtő ventilátorhoz tartozik valami ellenállás, ezt hol találom? Esetleg valami más tipp?
Én úgy tudom hogy egy teljesen feltöltött tartály (2,2Le) olyan 120,000km kellene, hogy kiszolgáljon. Ha igazat mondtak nekem a szervizbe.
Autószerelő ismerődőm részleges hibákat lát a kocsimon diagnosztika során ha van, de pl neki ilyet nem jelezett a gépe, hogy kevés lenne a FAP folyadékom. Nyilván az ő Software-e csak részlegesen ad betekintést a teljes autó diagnosztikai mivoltáról. Ellentétben egy teljes verziós programmal ami a Peugeot és más járatosabb szervizekben is van.
Azt sajnos én sem tudom, hogy a FAP folyadék minimum szintje elérésekor az autó ad-e bármilyen visszajelzést efelől. Én szerintem a motor diagnosztikai lámpa felvillan ilyenkor, de ebben nem vagyok biztos.
Talán betg tudja ezt legjobban. Ő szakértő amint tapasztalom..!
Nekem is volt ilyen gondom, nekem megoldódott annyival, hogy levettük az aksi sarut, és miután visszaraktuk 4 szer vagy 5 ször elindítottam és rögtön leállítottam, Így elfelejtette a hibát és azóta is megy.
Sziasztok!
Van egy Peugeot 607 autóm egy olyan problémája van,hogy amikor beindiítom tökéletesen jár nem szaggat nincs baja de amikor gázt nyomok neki nem csinál semmit mintha nem lenne gáz . A diagnosztika kiadta, hogy a folytószelep érzékelő a hibás ez kilett cserélve de a probléma ugyan úgy fenn áll. Valaki tapasztalt már hasonló esetleg ugyan ilyen problémát?
nem tudod véletlenül,h ez a FAP folyadék,vagy mi a csuda kb hány km-ig elég? Mondjuk ez a 2 lityi.
Nekem 5. éve van a 607-em és vettem 118 E km-el,most van benne 140 E km. Amikor megvettem,lövésem se volt,h miből mennyi van benne,így ezt a folyadékot sem néztem meg. Egyáltalán vhol meg lehet nézni ezt a szintet,h mennyi van még benne? És h mit tudom én x km-enként mennyi fogy belőle? Szóval,h mennyi FAP-ot fogyaszt 100-on? Ezeket jó lenne tudni,mert nem olcsó mulatság... Köszi!
Olvasgatom a kérdéseket és a problémákat. Igaz én nő vagyok, de 2 éve van egy 2004-es 2000cm3 607 HDI-m és egyszerűen imádom! anno 206-ossal kezdtem, majd 406-osra váltottam. Azokat is szerettem, semmi gondom nem volt velük. Pedig rengetegen le akartak beszélni a"francia csodá"-ról. De a 607-et csak ajánlani tudom. Kényelmes, keveset fogyaszt a méretéhez képest főleg, megy, mint a golyó, és az apró kötelező dolgokon - olaj, szűrők, fék betétek - kívül nem kellett hozzányúlni. Egy tankkal vegyes használat mellett kb 1000 km-ert tudok megtenni. Budapesti vagyok, nem kell részletezni, de sok az autópálya is. A 2 év alatt közel 50.000km-ert tettem bele. Most tartok 239.000 km-nél. Egy aprócska hibajelenség van, de az az első perctől, hogy amikor nyitom az ajtókat, nem áll vissza az előre beállított helyzetbe a bal oldali visszapillantóm. Szidják, hogy sok benne az elektronika, rengeteg hibája van..... én szerencsére nem tapasztalom!!!! hát én a leendő vásárlókat csak biztatni tudom a 607-re, de persze nézzék meg, kitől, milyen gazdától vásárolják!!
a kicsi drága sikeresen otthagyott a horvát riviérán(de nem haragszom rá) ..kilyukadt a hűtő és elvittem egy szervizbe. a szerelő úrtól elhoztam a kocsit tréleren haza és itthon azt vettem észre hogy ha adok neki egy kisebb gázt akkor valami süvít.szerintem a turbóval nem lehet gond, mert indulás előtt még hibátlan értéket mutatott...elképzelésem sincs hogy mitől...valakinek volt hasonló problémája?
A feltöltést fel kell programozni , hiába töltöd fel egy csomo paramétert be kell állítani , ha ez nem történik meg akkor nem veszi fegyelembe a feltöltést és ugyan úgy üresnek fogja látni a tartályt.
Lenne it még valami.., Fap folyadék szintem a minimum-on van, -diagnosztika szerint.
2,02 Liter kell bele. 1Le kiszerelésekben a Peugeot szervizben 14,990Ft a liter-s ára.. Szóval 2db 1literes az közel 30zer náluk. Ez reáli ár, vagy meg lehet azt olcsóbban is venni máshol?
Illetve a munkadíj 11e Ft/ óra.. Nem hinném, hogy 1óráig tartana 2 Liter folyadék beletöltése a kocsiba. Ezt magánszemély is elvégezheti, vagy jobb ha még is szerviz végzi, és felszámol érte 1órás munkadíjat.. (BSI-ben ilyenkor esetleg valamit vissza kell ütni, vagy a fap szint jelző ezt érzékeli, s nincs vele más tenni való?)
Egyébként a Fap beöntőnyílása hol található? (gondolom csak a flakon biztonsági reteszével tölthető fel)
Köszönöm, ha valaki tudna erről egy kis infót adni.