atompyka:
Egyébként lejutottam, mert inkább letolattam, felfelé eszembe sem jutott indulni! A kerekeknél meg így tünt egyszerűbnek, vagy én vagyok béna.
atompyka:
Köszi inkább élőben nézegetem a csövet, és persze, ha összejön a tegnap szétszedett porlasztóm (nem ment igazán a gép), akkor kinézek a bükkbe, idő nagyon jónak tünik és már a hóláncom is ideje lenne kipróbálni, addig, amíg van min!
joeeye :
Csövezés licensz nálam eladó! Viccet félretéve: nincs rajta szinte 20 cm egyenes sem a felső részen, aki ezt műszaki lerajzolja , annak külön befizetek (meg aki ennek alapján megcsinálja, annak is!)! Csőhajlító a kocsi mellet, darabonként kocsira illeszgetni sokszor, utána összecsípni, levenni, összehegeszteni, lefesteni, visszahegeszteni. Előtte persze a küszöbcsövet és lökháritócsövet (vagy amivel a vázhoz fogatod) kocsira felrakni.
Sj
atompyka:
Enyém és a cégem nevén fut az ÁFA miatt.Éppen emiatt nincs kedvem átiratni a saját nevemre, akkor már ha muszály inkább átvizsgáztatom személygk-ra (éppen ötéves mult). Ép holnap megyek be a közl. felügyeletre, megkérdezem nem járható-e, hogy a horgot kissebre vizsgáztassam (bár valahol olvastan, hogy ezt nem lehet)
joeeye:
Hivatalos cső: kérdez meg akármelyik gyártót ad-e műbizonylatot. Samuraihoz nem igen hiszem, hogy van, mert erre ritkán vesznek az emberek új, 100-200e Ft-os csöveket, inkább az uj autókra. 1-2 db-ért pedig nem igazán vizsgáltatják be!De próba szerencse, ha sok pénzed van!
Mud Rider:
Nekünk nagyon nem kell a műbizonylat, de állítólag ez lesz a legújabb szopatás a tachográf mellett az unio jegyében! Nekem a terranomon van horog és teherautó, úgyhogy elsejétől tachográf is kellene rá. A suzuki csöveit meg én hajtottam, úgyhogy arra nincs műbizonylat. Vagyis egyik autóm sem szabályos ha minden igaz. Remélem nem fog sokba kerülni a dolog, ha észreveszi valami nagyokos rendőr!
Sj
joeeye :
Egyszerű: veszel egy hivatalos csövet és ingyen van. Saját csőre meg szerintem beleölsz pár hetet, pár tiz-száz ezer Ft-ot, és megvan. Legalábis én így hallottam.
joeeye:
A haverom tavaly vette a csöveket és szerencséje volt, mert most a mizériakor pótolták neki a papírt!
Mud Rider:
a kép.tár látom néha nehezen megy. Örülök, hogy tetszik a lökhárítóm, sokat gondolkoztam rajta, hogy praktikus (kerekekből minél kevesebbet takaró, erős, csörlősablakot is tartó, a megvett külső csőből elkészíthető) és esztétikus is legyen.
Mud Rider:
Tényleg nem vetted valami olcsón, 17.2e az új ára, ezért még ki is szállítják (nekem pl Miskolcra)A felni alá tegyél egy kis szélesítőt, vagy fordítsd is ki, úgy nem fog gond lenni (legalábis nekem így van, és semmibe nem ér bele).
Atom!
Bocsi a megkéset válaszért:-(
215/75R15 Marangoni Pumat vettem, enyhén használtat, 16500 körül dbját.
Az eladó egy kicsit átdobott, mert arról volt szó, hogy ezt vette egy Mitsura, csak kicsi, ezért ezt eladja és vesz nagyobbat.
Odamentem amikor vette az újat, akkor volt a csere. Amikor fizettünk derült ki, hogy neki 13eFtért adták a nagyobbnak dbját!Gyorsan kértem még egy kis engedményt, így lett a fenit összeg.
De a gumi klassz, bár amikor kitekerem a kormányt csontra, akkor kicsit belever a laprugóba az oldalsó bütyke.
A papir egyébként csak ötlet, még nem baszogatnak nem érdekel, meg kb 20perc leszedni a csövet, vissza egy kicsit több. De a műszaki cső nélkül sem megy hibátlanul!
ketten kényelmesen visszaemetük festés után, szerintem a feső kb 40kg lehet (+ küszöb vagy 20), de utána fogok nézni mennyi a kg/m a csőnek, mert én is kiváncsi vagyok. Meg lemázsáltatom valami vastelepen az egész gépet!
A műbizonylatot még nem készítettem el hozzá, de félre a viccel: egyik haverom már felajánlotta a műbizonylatát, hátha nem tünik fel két egyforma számú a városban! Betűbeütőt is lehet szerezni...
"Ránézésre megér 16 rugót, egész korrektnek tűnik" Mármint a lánc, vagy a csövezés? De értem!
Ránézésre igen, de érdekelne használ-e valaki ilyet, főleg MT gumin. Annyival jobb-e, hogy két pár árából adnak egyet (8 ill 16e az én méretemben), és állítólag a súlya is duplája (kb 20kg/2pár), ami nem mindegy, ha állandóan hordom!