Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48210

Üdv mindenkinek. Azt szeretném megkérdezni, hogy lehet e rossz a lambdaszonda attól függetlenül, hogy nem világít a check lámpa. Ezt azért kérdem mert az autó menet közben arra hajazó hibákat produkál ez alatt értem, gyújtáskimaradás, rángatás, fulladozás, erőtlenség, egyenetlen alapjárat, mindezt hibalámpa nélkül. A motor amiről beszélek 1.8 16V LFY.

 

Segítséget és válaszokat előre is köszönöm.

 

További szép napot!

bananatree Creative Commons License 2016.09.06 0 0 48209

FeZ, 

Publikus a telefonszámod? Akár emilben, elküldenéd?

Írtam érdeklődő emailt pár hete egy olajcsere+vásárlás utáni átvizsgálás ügyében,  de nem jött válasz :)

Köszi

Előzmény: FeZ_ (48187)
Tamás406 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 48208

Szia e_peter01!

 

Én már túlvagyok ezen az én kocsimnál. A 45906 sz. hozzászólásomban írtam róla. Kicsit orosz módszer, de működik :D

Előzmény: e_peter01 (48207)
e_peter01 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 48207

Sziasztok!

 

Az alábbi kérdésem lenne a szerelésben jártas cartársaktól (az enyém 2001-es 2,2 HDI kombi)

Csereérett lett (konkrétan szakadt) az első langőkarok hátsó szilentje. Van valakinek tapasztalata ennek a cseréjéval kapcsolatban. Ez az a darab, ami egy aluminium házban van, amit a kasznihoz csavarok rögzítenek. A csavaroknál viszonylag könnyű megbontani és visszaszerelni, de az már problémásabb, hogy a lengőkarra milyen állásban kell felhúzni/ütni (egy hengeres külsejű szilentnél ez ugye nem probléma)

(Sajnos az okoskönyvben - Haynes Manual - erről egy szót sem írnak)

Szóval akinek van erről infója, az kérem, ossza meg velem.

 

Köszi, E Péter

 

406TDI Creative Commons License 2016.09.03 0 0 48206

Hali. Nincs faszbukom. Máshol is hirdettek? Pl. :Carstyling? Köszi István. 

Előzmény: Pug 306 GTI (48205)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2016.09.03 0 0 48205

Sziasztok! 

 

Jövő szombaton lesz az országos Francia autós találkozó mindenkit szeretettel várunk! 

 

https://www.facebook.com/events/655909344558935/

 

 

ábrus Creative Commons License 2016.09.01 0 0 48204

Nekem a néhai 90 Le (2.0hdi) jóval kevesebb lehetett amíg ki nem lett takarítva a korom a szívósorból, aztán felkerült a cooler és jött a chiptuning.(kormolás előtt padlógázra 100-110-től megállt az idő, utána már megütötte egy sietős nyugdíjas lendületét, programozás után átlépett hipertérbe)

Azóta eltelt ~10e km de azon kívül hogy használhatóvá vált az autó (magához képest megy mint a barom) semmi más nem történt, pedig erre azt hiszem ráillik hogy megjelent "mellékhatásként a többlet erő".

Előzmény: ms.toideus (48201)
Márk11111 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 48203

Sajnos ez nem jó az enyémhez ha valakinek akad esetleg akkor még mindig keresek .

Előzmény: 406TDI (48202)
406TDI Creative Commons License 2016.08.31 0 0 48202

a száma :9621569080

Előzmény: 406TDI (48200)
ms.toideus Creative Commons License 2016.08.30 0 0 48201

Sziasztok!

Az egyik porlasztónál eresztett, azért (is) csattogott a motor. Meghúzták a csavart, a csattogás és a füst megszűnt. Tegnap elvitték porlasztó diagnosztikára, a saját lábán gurult. Mire odaérte, felforrt a víz. Rámértek és nyomásvesztés van a porlasztónál, de a hengerfej is gyanús.

2.2. hdi hengerfejezésével kapcsolatban van valakinek tapasztalata? A szerelőm nagyon ódzkodik tőle. Attól fél, hogy hengerfejezés után lehetséges mellékhatásként a többlet erő miatt lent megy tönkre valami. Mi a véleményetek?

 

406TDI Creative Commons License 2016.08.30 0 0 48200

Oké. Előkeresem. 20/556-37-17. 

Előzmény: Márk11111 (48199)
Márk11111 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 48199

Üdv érdekelne ha előtudod keresni, egy telefonszámot kérhetnék ?

Előzmény: 406TDI (48198)
406TDI Creative Commons License 2016.08.28 0 0 48198

Üdv.Nekem van egy valahol csak a szabályzó labda hiányzik róla.Előkeressem?Üdv István.

Előzmény: Márk11111 (48197)
Márk11111 Creative Commons License 2016.08.27 0 0 48197

Sziasztok eladó turbót keresnék 406-os hoz 1.9 TD K14-258.202 es számút .

matestudio Creative Commons License 2016.08.26 0 0 48196

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Miért lehet az, hogy a fordulatszámmérő kb 1000-el tőbbet mutat mindig? :/ '98-as 2.1TD

 

Válaszokat előre is köszi,

Máté

Tibcsi37 Creative Commons License 2016.08.25 0 0 48195

Valamit elnézhettél, mert tudtommal a sebesség jeladó csak 3 vezetékes létezik. Ami 2 vezetékes, az a fordulatszám jeladó.

Előzmény: CR250R (48194)
CR250R Creative Commons License 2016.08.25 0 0 48194

Sziasztok! Van egy 97 es 2.1 td 406 om ugral a kilometerora ossze vissza tud valaki valami megoldast? Oracsoportot is csereltem mar meg jeladot is ebben 2 vezetekes jelado van . 

Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.24 0 0 48193

Üdv. Köszi a tanácsot. Most egyenlőre beszerzem a vezérszíjat és a hozzávalókat aztán összerakom és meglátjuk, mert most eléggé kiköltekeztem már az autóra. Ha nagyon gáz lesz hengerfej bontás nélkül akkor keresek egy bontottat aztán csere. De azért köszi.

Előzmény: suttyo4 (48192)
suttyo4 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 48192

Szia!

Én nemrég cseréltem hengerfejet.Sztem ne vegyél felújítottat, akik benne vannak jobban azt mondják bármikor újra kifújhat elég lutri.Viszont vegyél bontottat, az tutti jó.Nekem 35 volt a hengerfej haveri áron(1.9 TD) és 25 ért szedték darabokra és rakták össze, alkatrésszel együtt ugye hengerfejtömítés stb., de volt egy kis ez az is a munkadíjban.Azóta lekopogjam tökéletesen megy és jobban :P mert nem a gyári fej volt rajta előtte :S

Előzmény: Pug406ST1.816V (48185)
Domi406 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 48191

Sziasztok nekem egy 2002 es 1,8 benzinesem van olyan probléma a lámpa gyujtás ráadásánála tompitot világit de nem lehet semiit csinálni a viszajelző lámpálya villog nemmüködik a irányjelző duda abllaktörlő folyamatosan központi zár is csak kulcsal megy megy mi lehet a gond a BSI tud valaki segiteni a megoldásba ?

Karel000 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 48190

Sziasztok!

 

Próbáltam rákeresni, de mivel béna vagyok, nem találtam semmit ezügyben. A gondom, hogy 2.0 HDI-n (2003), meleg motornál hullámzik az alapjárat. Ha klíma is van kapcsolva, akkor jobban. Valami javaslat?

Kihez érdemes elvinnem szerintetek? Van itt fent szakértő, szívesen elgurulok hozzá. FeZ esetleg?

 

Köszi előre is a válaszokat.

 

Karel.

 

FeZ_ Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48189

Azt, hogy a szelepekkel van-e gond (hacsak nem hajlottak violin-kulcsba, de mivel járt a motor, ezt kizárhatjuk), azt vagy kompresszióméréssel és veszteségméréssel lehet talán beazonosítani vagy a hengerfej levételével. Sajnos. :-(

Még a hidrotőkék állapotának biztos ellenőrzéséhez is valószínű, hogy ki kell venni a vezérműtengelyeket. 

Előzmény: Pug406ST1.816V (48188)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48188

Köszönöm. Még egy kérdést szeretnék ha nem gond? Ha leveszem a szelepfedelet esetleg további bontás nélkül látok valamit, hogy van e gond?

Előzmény: FeZ_ (48187)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48187

Passz, pontos árat nem tudok mondani, mert nagyban függ, hogy mennyi szelepet, szelepvezetőt kell cserélni (ha kell).

Minimum 20e (nyomáspróba, síkolás, szelepcsiszolás), és onnan felfelé ha még gáz van vele....

Előzmény: Pug406ST1.816V (48185)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48186

Vagy esetleg felújított jó az mennyi lenne?

 

Előzmény: FeZ_ (48184)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48185

És mibe fáj egy ilyen hengerfej felújítása kb?

Előzmény: FeZ_ (48184)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48184

Ja, himba nincsen, csak hidrotőke.

 

Előzmény: Pug406ST1.816V (48182)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48183

Hát.....ez lutri. :-(

Egyszer cseréltem vezérlést egy olyan 1,8 16V motoron, ahol a vízpumpa kalimpált már, belemart a házába, de nem ugrott át a vezérlés, még csak nem is zörgött.

Patent volt minden, de utána mondta az ember, hogy szerinte nem megy jól az autó. Próba, diag, méregetés tesztelés, stb. de minden jónak tűnt.

Megjegyzem, a kompressziómérés sem mutatott problémás különbségeket a hengereknél.

Pár hónap múlva szétrohadt a hengerfejtömítés, szivárgott a víz kifelé a tömítésnél, úgyhogy szét lett szedve. Ha már bontva van, ment a hengerfej gépműhelybe és meglepetésünkre 3 szelepet cserélni kellett, mert volt bennük pár tized ütés, magyarul valószínűleg megüthette a dugattyú őket magasabb fordulaton, amikor vacakolt a pumpa. Gondolom.

Összerakás után helyreállt a rend.

Egyszóval én izgulnék kicsit. :-(

 

Előzmény: Pug406ST1.816V (48182)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48182

Esetleg van tipped mi az ami sérülhetett a szelepeknél az ugrás miatt? elvileg egyenletesen járt, nem indult nehezen csak csattogott de max 5 percig aztán leállítottam. Azt tudom hogy hidrotőkés a vezérlés csak azt nem tudom hibákon keresztül e vagy a nélkül. Mondjuk hidrotőke csere sem kis összeg szóval remélem azoknak nem lett bajuk nomeg remélem semminek. még nem néztem bele mert nem volt időm de vezérlés felrakás előtt mindenképp benézek a szelepfedél alá.

Előzmény: FeZ_ (48180)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48181

Majd méregetek aztán eszterga az a tuti, nem játszok a szerencsével mert sajna nekem olyan nincs, mint a mellékelt ábra is mutatja :). Köszönöm a fáradozásod!

Előzmény: FeZ_ (48180)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!