ismerek olyat aki megbizható de 80at kkér érte és annyim nincs erre. amugy ja elég sok a 83ezer aztán kitudja mióta állt meg az óra. az is durva hogy 83ezret kibirt :D hiába a perciz német technika :DDD
:s én meg borsodi vok :s :((( ha itt lett volna a kölzeben szivesen segitettem volna :s De hátha akad valaki olcsó és ügyeskezű emberke tipp pl: idősebb aki jártasabb és ismeri a trabi motort,vagy valameik klubban hátha ,vagy a környéken(bár sztem nem ugyvan hogy átmegyek a másik utcába ) mert mint irtad,hogy 80ezer azt soknak találom én is bár a trabimotoralkatrészek valahogy nagyon a plafonon vannak:s Elvállalja sztem autószerelő is de én nem biznák rájuk (Tisztelet a kivétel!!!) ameik nem lehuzza az embert hanem ténleg lelkiismerettel csinálja a munkáját.
A 4.sebesség,szabadonfutós(ez egy csapágyszerü szerkezet,ami akkor hajt ha gázt adsz,és ha elengeded a gázt,akkor csak gurul motorfék nélkül)ha ez kikopik,akkor sem hajt amikor gázt adsz.elsösorban hidegben csinálja,próbálj olajat cserélni a váltóban.1 liter kell bele,nekem a sima 10w 40es motorolaj be vált,de van direkt trabi váltó olaj is.De elöbb utóbb csere lesz,ha már nem mindig megy a 4.
nekem aztmondták hogy a fötengely csapágyak nagyon kivannak má sajnos..:( gyürözésen gondolkodom. erövan de nem az igazi. bár jo trabantba még nemültem. amugy az mitöl lehet hogy 4dikbenagyon nehezen lehet betenni?
Kerss valakit aki ért hozzá,felújitott fötengelyem van egy eladó,egy 10-esbe odaadom.Ha erö van benne,kár kicserélni a hengereket,max meg gyürüzni ha már szétszeded.Kb egy húszasból megálsz,de akkor már egy láda sört is beleszámoltam(az ismerösödnek:)
ja meg az a kérdésem hogy kb 83ezer kilométer van a trabimban... ott meg is állt az ora(most lett kicserélve) szoval a hangja az rettenet ugy morog az egész hogy nagyon.. de még megy. következöt csinálja hidegen nehezen indul5 mpig kell inditozni utánna is nagoyn bizonytalan és rohadt mod füstöl de nagyon :D és elég ciki mert reggelente itt jönnek a kisiskolások mert szemben van a suli aztán ez igy nem adja.. szoval ha melegités nélkül elhuzok onnan a francba akkor mennyire teszem gajjra motort? gondolkodok a motor felujitáson vagy a cserén csak itt a ninausznál 80at mondtak:D mondom teso 50ért vettem a kocsit már igy is 30al fékeke miatt lehuztatok má 70ben van most akkor még 80az má sok. szoval esetleg valaki tud olcsobbat? kiszerelem a blokkot beviszem megcsinálják 40ért haza hozom berakom megy:D ilyen jellegüre gondoltam (tudom hogy nem sok esély van de hátha) blokkot nemtudom sajna megbontani házilag szerszám hijján.. :( üdv (bocsi a zavaros helytelen irásom miatt siettem)
Csattogás valószinű,hogy hidrtőkék, a dadogás pedig a gyujtást kell átnézni a trafótol a gyertyáig (de általában vagy az elosztófedél,vagy a vákuumdob,vagy a rotor)
Nem akarom szídni őket, mert mindenkivel előfordul, hogy nem sikerül valami, de nekem az erősített megtekeredett a sonkánál 1 km-en belül, aztán nagynehezen kicserélték, de ennek meg rettenetes hangja van... :S Kiváncsi lennék a normálra... hátha.
Még valakit tudunk ajánlani? Erdei? Igaz ő 50 ezerért csinál egy motort, ahogy hallottam. Esetleg valami eldugott kis műhelyecske az országban?
Tisztelt Fórumozók! Egy kis tapasztalati segítségre lenne szükségem. A papámtól örökölt Trabant 1.1-em kicsit furán viselkedik. Tavaj lejárt a műszakija, de nem lett vizsgáztatva. Motor kicsit alapjátaton "csattogott".Mikor leengedtem az olajat, kellemetlen dologgal találtam szemben magam.A 3 liter olaj helyett 5 liter olaj-benzin keverék folyt le. Azt mondta ismerősöm, hogy ac-pumpánál folyik be a benzin, vegyek bele 1 membránt. Meg is tettem, kicseréltem, és az olajat is.Pénzhiány miatt a telet az udvaron pihente, de 3 napja beindítottam. Ugyan az a csattogást hallottam, meg persze dadogott, nem járt rendesen. Gondoltam kitisztítom a gyertyákat, de a jobbról az első gyertyát kivettem, érdekes füst támadott meg és a gyertya úszott a benzinben. Mi lehet a probléma? Továbbra is az ac- pumpa a ludas? Megköszönném, ha valaki tudna valamilyen tanácsot, segítséget adni. Köszönöm a válaszokat. Tisztelettel: Attila
Egy kérdésem lenne lehet hülyeség de ugyanugy lehet hogy nem is az:D (4T trabi ügy de hátha tud valaki segiteni:)
mégpedig a következő,hogy az 5. sebfokkal kapcsolatban ,hogy be lehet épiteni egyik másik vw váltót kisebb nagyobb alakitásokkal na ennek elkerülése végett gondoltam arra,hogy valameik váltó fogaskerékcsoportja nem megy bele a trabi váltóházába??? és nem is lenne felünő az átalakitás
vagy néztem még egy dolgot ma szétkaptam egy ilyen váltót és ami néztem rajta ,hogy a diffin levő fogaskerék(z=64) és az azt meghajtó 2. fogaskerék csoporton levő közt(z=15) igen nagy az áttétel ,hogy az nem e lehet valami vw-éval megcserélni
4,26 a végáttétel.(széria)
Ha valaki mégis tudna ez ügyben valami átalakitási rajzot vagy tapasztalatot ,megköszönném vagymint az 1.3 wartburg váltónál a váltóház végére "rátoldott megoldás is érdekelne:) ott milyen áttétel van mert a gyári 4es váltóban az elébb néztem ott kb 1:1 a 4. sebfok áttétel,ebböl gondolom hogy valami gyorsitó áttétel kellene oda mivel a végáttétel elég nagy...
Vagy ha nem is bolygatnám a fogaskerékcsoportot legalább a végáttételen játszani valamennyit:)
Ez egy k...vajó vétel lenne, jóféle 70es kaszni (nem rohad szét, mint a 90-es....), 12 voltosítva, nem egy OT állapot de megbízható és jó a kasznija is. Fékjei rendberakva, és 80 lepedő.
Szerencse kell hozzá az tény, de azért ki lehet fogni olcsón jó autókat csak rá kell csapni.
Igen ilyesmikre gondolok hogy kis polír ilyesmi, az még nem is gáz, csak pl a motortérben újrafújt feketével mindent (szerinted lecsiszolgatta a rozsdát előtte? ) meg szerintem a motorteret is körbefújta kékkel (majd ha megnézed keress kék cseppeket ott ahol nem kéne) ami viszont nagyobb gáz mert a rugótornyok környéke kulcskérdés. A hattyúnyak is biztos szépen fog csillogni...
Én a magam részéről jobban szeretem azt az őszinte fellelt állapotot.
Ha beszámíttatni akarsz, akkor tényleg szűk a lehetőség. Lejjebb belinkeltem egy 79est 50 ezerért, ha még megvan az szerintem nem egy rossz vétel.
Csak és kizárólag velük állj szóba senki mással! Van normál és erősített csapágyas felújítás is, a normált válaszd az erősítettel többeknek gondjuk volt, a normál szinte olyan lesz mint a gyári.
Hát igen, valószínű, hogy rárakott egy százast, de sajnos 30-ért mi magánemberek csak egy romhalmazt tudnánk szerezni (legalábbis én). És most az autóbeszámítás különösen fontos, egy magánembernél ez nehezen menne, ha meg csak simán beviszem valahova, még 100-at se kapok az autómért. Ezt a neppercsillogást kifejtenéd? :) Arra gondolsz, hogy kiglancolta meg felpolírozta egy kicsit, hogy "gyári-közelinek" tűnjön? Még mindig jobb, mint amit Kapospulán próbált rámsózni a fickó (150-et kért egy kívül-belül romhalmaz törött, 6 V-os Trabiért).
Elég jónak tűnik, bár van egy kis neppercsillogás rajta, meg a szöveg is (ezt talán érdemes megőrizni). Fogadni mernék hogy 30 ezerért vette meg egy örököstől.
Ez szinte gyári állapotúnak tűnik, közel is van, és be is számítják az autómat, csak még nem jutottam odáig a munka miatt, hogy lemenjek Pécsre megnézni.
Nem ismeritek véletlenül azt a srácot, aki ezt a Trabit árulta valamikor a hasznaltauto.hu-n?
Annyit tudok róla (mármint az autóról), hogy 1983. júniusi születésű, Kecskeméten van, idén januárban vizsgázott (tehát 2014. januárig van műszakija), és 199.000 forint volt az ára. Fél éve nézegettem a Használtautón, de akkor még csak érdeklődés szintjén. Kb. két hete megint fent volt, de csak pár napig, aztán nyomtalanul eltűnt. Nem csodálkoznék, ha gazdára talált volna, mert egyszerűen gyönyörű. Sajnos nem írtam fel az eladó elérhetőségeit... A fent lévő képek alapján szerintem találkozókon is meg szokott fordulni.
most kiszerelem a blokkot mert fötengelyt felkell ujjitani. ninauszék szerint ezt igy használom tovább besül. ugyhogy ezt mindeképpen meg akarom csinálni. utána akkor a gyujtés hogyan tudom beáállitani? esetleg valami részletes leiréása van valakinek?