Fekete hétfő a MÁV-nál: a Keleti és a Nyugati után a Déli pályaudvar is elesett
2022-es engedélyezési terv részlete, amely annak a vasúti váltókörzetnek az újjáépítésére és cseréjére készült, ahol tegnap egy váltóalkatrész eltört és a felső képen látható Keleti pályaudvarra tartó InterCity kisiklott.
Több másik mellett ezt a beruházást is törölte Lázár János 2023-ban
"Mondjuk ez rögtön felveti, hogy a választásra jogosultság mellett be kéne vezetni a választásra való alkalmasság fogalmát is."
Ha ezt a fidesz vezetné be, akkor úgy nézne ki, hogy az 5 általánost végzett, börtönviselt rejtett erőforrás alkalmas szavazásra, aki meg fideszellenes, az még politológus és közgazdasági diplomával sem. Tanárokról nem is beszélve!
Először valaki mondja meg, hogy pontosan mi okozta a balesetet, mert nagyon váltóhibának néz ki a dolog. Illetve más országokban miért nem történik ilyesmi a főváros egyik főpályaudvarán? De mondom, ha fordítva lenne a helyzet, Vitya már rég telekürtölte volna a teljes médiát.
Lázár valószínűleg nem tudja, de ha valamit építünk az szépen lassan amortizálódik és eljön egy pillanat amikor elromlik. Ahogy a "szakértők" mondani szokták, "nem értem tegnap még működött, aztán egyszercsak megállt". Ezt meg szokták előzni, ahogy meg is akarták a tervek szerint, csak hát Jankó minden is jobban tud.
Az ország örökölt a szocializmustól egy működő vasutat, HÉV-et, metrót. Viszont közben eltelt 36 (ebből 18 fidesz?) év, most már az akkor jó szerkezetek 50 év körüliek és az bizony sok. Persze lehet mutogatni Kádárra, hogy miért nem örökéletű váltókat építtetett be, csak hát olyan sajnos nincs.
A HÉV-nél is úgy oldotta meg a fidesz meg, hogy nem cserélték, hanem megnövelték az engedélyezett futási maximumot. Előbb utóbb ott is lesz egy baleset, aztán majd lehet mutogatni Kádárékra.
Megvan ugye, hogy ez részben forráshiány miatt következik be?
Történtek vonalfelújítások. Ott olyan anyagminőséggel kellett volna dolgozni, mely bírja az extrém körülményeket. És pont a legnagyobb, felújított vonalok sem bírják.
Szerinted a 2022-ben megtervezett váltórendszer-felújítást ki törölte? Megvolt a terv, megvolt a pénz és megvolt az igény. De LézerJankó ezt IS JOBBAN tudta...
Jaj, de nagyon buta vagy. Igen, ha Miskolcmordoralsón felsővezeték-szakadás történik akármilyen okból azért nem Lézerjani a hibás. De ha mondjuk az LAX kormányzati okokból megbénul ott elég sokan kezdenék el Bident anyázni.
Ez persze, hogy így van, mindig is így volt. Apukám annak idején 30-40 éve úgy mondta, eddig az egyik ágon fütyült, most meg majd egy másikon fog. Lázár nem szakember, az lenne jó, és az lenne nagyon fontos és szükséges, ha szakágak legnagyobb szintű vezetői is hozzáértő, valódi szakemberek lennének. Persze a pénzkérdés mellett!
Az olyan keleti népeknél mint pl. a magyar, az orosz vagy a türk sosem lesz nyugati értelemben vett demokrácia, mert nincs igényük rá, a hangyabolyfelépitéső vezérelvű országfelépitésre van igényük.
én már csak érdeklődésből követem az eseményeket, nem vagyok közvetlenül érdekelt, de véleményem és indulataim azért vannak, még ha nem is szeretném, hogy legyenek.
valóban nem látok olyan ellenzéket sem, akiknek a hatalomra kerülése nagy öröm lenne.
De látjuk? Lehet ezt okosan is csinálni, ammán más kérdés, hogy a svédek sem tudtak kibújni a "menekültek" befogadása alól. Ezt így kell csinálni: "jaj, de nagyon szeretnénk mi ezt bevezetni, csakhogy a pekingi selyemhernyópusztulás miatt nem lehetséges. Sajnos nem tudunk tenni semmi, a kezünk meg van kötve".
Az ország honpolgárainak számottevő hányada még felfogja a két kiló krumplit, amit direktben megkap választási ajándékként, de képtelen értelmezni százmilliátdos tételeket, amiket ő is finanszíroz.
Mondjuk ez rögtön felveti, hogy a választásra jogosultság mellett be kéne vezetni a választásra való alkalmasság fogalmát is.