Keresés

Részletes keresés

Watchdog Creative Commons License 2024.07.11 -1 0 191

Hol nagy a szükség, Nagy Márton a segítség:

Az EU-val javíttatná ki akkugyáras öngólját az Orbán-kormány

 

Az e-autók piacának támogatására 11 pontos, 100 milliárd eurós javaslatcsomagot tett közzé a kormány, amelynek nagy része azt szolgálná, hogy a Magyarországon megtelepedő ázsiai gyártók jól járjanak.

 

„Az intézkedéscsomaggal a kormány mesterséges keresletet akar teremteni az épp döglődő elektromosautó-piacnak, amelyre az egész ország jövőjét feltette”

Kód 001 Creative Commons License 2024.07.10 -1 1 190
Kód 001 Creative Commons License 2024.07.01 0 1 189

https://www.portfolio.hu/befektetes/20240701/gyulnek-a-viharfelhok-a-tesla-felett-695907

 

 

Kutyának se kell az USA szar, ha van kínai és lesz japán

Debatte Creative Commons License 2024.06.30 0 0 188

A japánok is beszálltak a villanyautó bizniszbe:

 

 

https://www.vg.hu/cegvilag/2024/06/akkumulator-japanok-elektromos-jarmuvek

The Lost Battalion Creative Commons License 2024.06.29 0 0 187
Kód 001 Creative Commons License 2024.06.26 0 0 186
DIDORO_2 Creative Commons License 2024.06.26 0 0 185

Nem is beszélve arról, hogy Kínában "csak" 20-30 autógyár marad a konszolidáció után (esetleg, talán, ha nagyon sokan tönkre mennek)

 

 

USA-ban van vagy 60-70 gyártó, de 2% feletti részesedéssel csak 12 gyártó bír. kb 3%-on osztozik a többi

Előzmény: Francavilla Angitola (184)
Francavilla Angitola Creative Commons License 2024.06.26 0 0 184

Ez valós mert a Fordon kivül a többi amerikai márka még európában is a futottak még kategória, mind a japánok mind pedig a koraeaiak leverik őket.

Előzmény: DIDORO_2 (183)
DIDORO_2 Creative Commons License 2024.06.26 0 1 183

ugynott:

 

"A helyzet mostanra olyan súlyossá vált, hogy a Bank of America szakértői azt tanácsolták a három detroiti gyökerű amerikai autógyártónak, a General Motorsnak, a Fordnak és a Chryslert is birtokló Stellantisnak, hogy vonuljanak ki a kínai piacról. Koncentráljanak a világ olyan autópiacaira, ahol van esélyük labdába rúgni. "

 

 

Előzmény: Francavilla Angitola (182)
Francavilla Angitola Creative Commons License 2024.06.26 -1 0 182

A cikkben ez van:

 

 

 Nio autógyártó startup, amely egyelőre veszteségesen működik, arra számít, hogy tíz autógyártó lehúzhatja a rolót Kínában. Így 20-30 játékos marad a pályán.

Előzmény: DIDORO_2 (181)
DIDORO_2 Creative Commons License 2024.06.26 0 1 181

:)))))))))

 

A cikkben nem ez van.

Előzmény: Francavilla Angitola (180)
Francavilla Angitola Creative Commons License 2024.06.26 -1 0 180
Kód 001 Creative Commons License 2024.06.25 -1 1 179
Wic Creative Commons License 2024.06.18 -6 0 178

Ajaj, akkor az európaiak hiába találtak lítiumot?

Előzmény: Abendsen (176)
Kód 001 Creative Commons License 2024.06.18 -1 0 177
Előzmény: Burbon Lalyos (175)
Abendsen Creative Commons License 2024.06.18 0 0 176

Elkezdődött az átállás nátrium-ion akkukra, maga Elon Musk is így látja. Sokkal több van belőle, olcsóbb, valamivel kisebb energiasűrűsége ellenére is jobb.

 

https://www.youtube.com/watch?v=jhs54AeVcHg

 

Előzmény: The Lost Battalion (168)
Burbon Lalyos Creative Commons License 2024.06.18 0 0 175

Mivel sem a kinai sem pedig az európai autógyártóknak nem tetszik a kinai villanyautókra kivetett vám lehet hogy nem is lesz belőle semmi:

 

 

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/06/13/a-byd-reszvenyei-dragultak-az-unios-dontes-utan-hogy-a-vartnal-alacosnyabb-lesz-az-extra-vam/

Burbon Lalyos Creative Commons License 2024.06.18 0 0 174

Nem is akarok menni, voltam ott már.

Előzmény: DIDORO_2 (173)
DIDORO_2 Creative Commons License 2024.06.18 0 0 173

Oda téged nem engednek be.

Előzmény: Burbon Lalyos (171)
Wic Creative Commons License 2024.06.18 -5 0 172

Reméljük, nem derül ki hirtelen, hogy demokratizálni kell őket.

Előzmény: The Lost Battalion (168)
Burbon Lalyos Creative Commons License 2024.06.18 0 1 171

Hatékonyan?

Az orbáni gányban?

Svájcba kell ahhoz menni:

 

 

https://www.facebook.com/share/cnKMqhD7TPphNUUt/

 

 

röhög

Előzmény: DIDORO_2 (170)
DIDORO_2 Creative Commons License 2024.06.18 0 0 170

Nyugodjál le, már 30 éve.

 

Eu átlag 11,5 év körül magyar 15; német 10

 

 

 Dolgozz hatékonyabban és majd te is tudsz új autót vásárolni.

Előzmény: The Lost Battalion (162)
mmormota Creative Commons License 2024.06.17 0 0 169

Ettől esetleg varázslatos módon alkalmasabbá válik az EU tagságra... :-)

Előzmény: The Lost Battalion (168)
The Lost Battalion Creative Commons License 2024.06.17 0 0 168
The Lost Battalion Creative Commons License 2024.06.15 0 0 167

Kicsit átestek Lovászpatona túloldalára az akkumulátorgyártők: kb, kétszer akkora akkumulátorgyártó kapacitás épül mint amennyire szükség van:ű

 


https://www.portfolio.hu/gazdasag/20240613/durvan-elvetettek-a-sulykot-az-akkumulatorgyarak-nincs-aki-megvegyen-ennyi-akkumulatort-691935?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

The Lost Battalion Creative Commons License 2024.06.14 0 0 166

Egyelőte sem a kinai sem pedig az európai autógyartóknak nem tetszik a kinaikra kivetett vám úgyhogy vàrjuk ki a végét.

Előzmény: Wic (165)
Wic Creative Commons License 2024.06.14 -6 0 165

Kína bosszút áll az Európai Unión az elektromos járművekre kiszabott vámok miatt

Felszólították az EU-t „hibás gyakorlatának haladéktalan korrigálására”.

Watchdog Creative Commons License 2024.06.13 0 1 164
The Lost Battalion Creative Commons License 2024.06.13 0 0 163

A német autógyáraknak sem tetszik a kinai autók megvámolása:

 

 

 

https://telex.hu/gazdasag/2024/06/13/europai-bizottsag-buntetovam-kinai-elektromos-auto-tiltakozas-bmx-mercedes

The Lost Battalion Creative Commons License 2024.06.12 -1 1 162
Előzmény: DIDORO_2 (160)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!