A fogyasztóvédelmi hatóság a csatorna megkeresésére szerdán azt közölte, hogy az utasok az induló repülőtér országának fogyasztóvédelmi hatóságához fordulhatnak.A budapesti kormányhivatalhoz pedig nem érkezett panasz törölt járatokkal kapcsolatban.
A takarítónő mutatta meg a Wizz Air utasainak, hogy nem mennek sehová
(..) 23 órakor szólt valaki az utasoknak, hogy menjenek a bőröndökért, majd kitessékelték őket a reptérről. Kiemelte, hogy nekik nagy szerencséjük volt a szállással, de akkor más helyzet állt volna elő, ha valakit úgy raknak ki, hogy se pénze, se internet a telefonján, és még tájékoztatást se kap. Mint hozzátette, még csak egy WizzAir-alkalmazott sem volt a reptéren, így nem tudtak kihez fordulni, holott a légitársaság által írt üzenetben ez szerepelt. Elmondása szerint a WizzAirnek már a járat indulása előtt órákkal tisztában kellett lennie azzal, hogy törölni fogják, mivel a Budapestről Párizsba tartó gép sem indult időben.