Keresés

Részletes keresés

pici mici a pók Creative Commons License 2022.06.30 -1 1 topiknyitó

Érdekes a különbség...?

 

 

Sorra törli járatait a Wizz Air, egyre több a panasz, hogy elmarad a segítség

A fogyasztóvédelmi hatóság a csatorna megkeresésére szerdán azt közölte, hogy az utasok az induló repülőtér országának fogyasztóvédelmi hatóságához fordulhatnak. A budapesti kormányhivatalhoz pedig nem érkezett panasz törölt járatokkal kapcsolatban.

 

A takarítónő mutatta meg a Wizz Air utasainak, hogy nem mennek sehová

  • Kitessékelték őket a reptérről késő este.
  • (..) 23 órakor szólt valaki az utasoknak, hogy menjenek a bőröndökért, majd kitessékelték őket a reptérről. Kiemelte, hogy nekik nagy szerencséjük volt a szállással, de akkor más helyzet állt volna elő, ha valakit úgy raknak ki, hogy se pénze, se internet a telefonján, és még tájékoztatást se kap. Mint hozzátette, még csak egy WizzAir-alkalmazott sem volt a reptéren, így nem tudtak kihez fordulni, holott a légitársaság által írt üzenetben ez szerepelt. Elmondása szerint a WizzAirnek már a járat indulása előtt órákkal tisztában kellett lennie azzal, hogy törölni fogják, mivel a Budapestről Párizsba tartó gép sem indult időben.

kontra

 

 

Varga Judit: A Ryanair hozzáállásának meglesz a következménye

 

június 21., 10:45 Index Gazdaság  Soron kívüli vizsgálatot rendel el a fogyasztóvédelem a Ryanair ellen

Az Igazságügyi Minisztérium szerint is bocsánatkéréssel tartozik a légitársaság.

 

 

június 22., 06:40 Index Gazdaság  Kétmilliárdos bírságot kaphat a Ryanair

Egész nyáron ellenőrzik a légitársaságot.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!