A kérdésem nem is annyira a gripre vonatkozott, mint inkább az akkumulátoroknak látszó tárgyakra :) mert ha netán aluljárós olcsóelem minőségű, akkor máris drága az a grip, ha viszont tud annyit, mint az utángyártott aksik, akkor olcsón kapom az aksikhoz a portrémarkolatot :)
Én mindkét korábbi gépemhez eredeti markolatot vettem, a 12 éves még most is működik, a későbbi két év után megadta magát, se kép, se hang. Valószínűleg nem sima érintkezési hiba, a Canon szervizben meg olyan árat mondtak a javítására, hogy inkább hagytam a fenébe. Úgyhogy, jöhet az utángyártott is... csalódjunk abban is :)
Mert én úgy vagyok vele, hogy ha a barátom megkér, hogy fotózzam le neki a webshopba kerülő cuccait, akkor azt megteszem, hogy RAW-ba fotózom, hogy jobb legyen a végeredmény, de egy 2mp-es végeredményhez mi a csudának exponáljak 30Mp-es fájlokat? Azért nem véletlen, hopgy éppen a profi gépekben van kisebb-nagyobb RAW méret.
A gondom, hogy mikor Picassában megnézem a képeimet a RAW fájlokat rózsaszín színekben látom. Aztán ugyan ez a kép már minden más (infranwiew, photoscape, photofiltre) nézőben marad ez a hülye szín.
A jpeg fájlokkal nincs ilyen gond, csak a RAW-val.
Nem tudom, él-e még a topik, egy dologra lennék kíváncsi: lehet-e különböző méretű(felbontású) RAW fájlokat beállítani? Vagy csak a 24MP-es RAW létezik?
Csak hdr videot tud. Mondjuk én az összes hókuszpókuszt feleslegesnek tartom ezeken a vázakon. Csak raw-ban és manuálban fotózok és utána azt csinálok vele amit akarok.
Csinálj expo sorozatot és utána PS-ben hdr képet. De ez az én magánvéleményem és egyéni szocproblémám :) :)
Még most ismerkedem és tanulom az új gépet!! Ez a váz tud HDR-fotót készíteni mert én nem láttam a beállítások között?
Objektív választásban is tudnátok segíteni?
Jelenleg egy Tamron SP 70-300mm F/4-5.6 DÍ VC USD objektívem van. Ez szűk utcákban épületek és belső terek fotózására nem igazán alkalmas kettő típust nézegettem ha ezek jók melyiket érdemes megvennem TAMRON 18-200mm f/3.5-6.3 Di II VC ez képstabilizátoros 199Euro vagy TAMRON AF 18-200mm F/3,5-6,3 XR Di II LD 149Euro.
Vagy hasonló árfekvésű objektívet erre a célra tudnátok ajánlani????
Pontosan igy van ahogy __Seth__ kolléga irja. Elég hülye megoldás de nem vészes, nyugodtan lehet fotózni amig nem kezdi számolni és akkor
lehet már figyelni mennyi fér még a kártyára. Mondjuk egy digitet még tehettek volna a kijelzőkre, de hát kérem spórolni kell. Meg abból indulhattak ki,
hogy inkább több kisebb méretű kártyát kell használni, ha netán meghibásodna a kártya, akkor csak az azon a kártyán lévő képek vesznének, a fotózás többi
Azt jelenti, hogy több mint 999 fér rá, gondolom nagy kártyát raktál bele amire pl 1200 kép fér, ezért amikor 1200, 1199, 1198 fér rá 999-et fog kiírni mert ez a max amit ki tud. Majd akkor fog 998-at írni ha már valóban ott is tart, tehát lőttél az 1200-hoz képest 200 képet :)
Segítséget szeretnék kérni most vásároltam egy EOS 760D vázat és nem tudom miért nem írja a hátralévő képek számát csak [999] jelez állandóan a felső kis kijelzőn.
Én gyakorlatilag csak modelleket fotózom, nem próbáltam a videót, egyszerűen nem érdekel. Amúgy az a tapasztalatom, hogy ilyen gépekkel komolyabb videókat csak akkor lehet csinálni, ha mindenféle extra kiegészítőt veszel hozzá. Akkor meg már drágább az egész mint egy félprofi videokamera. No meg kényelmesebb is utóbbival dolgozni. USM-es obival sem próbáltam csak stm-esekkel.
Video módban az AutoFocus követése akkor is megvalósul, ha a követett objektum folyamatosan mozog lassabb sebességgel? Tehát gyakorlatilag a kamera képes egy folyamatos-pontos focus pulling-ra? USM objektívvel próbáltad már az AutoFocus "követését"? Mennyire hangos? Gondolkodom a 760D-n, használnám videóra is, és szeretném a már meglévő 50/1.4 USM objektívem használni hozzá; viszont ha nagyon "üvölt" az USM, akkor az már külső mikrofonnál is feltűnő lehet..