Az autó is egy a közlekedési eszközök közül hogy eljuss A-B pontok között, ill elszállíts valamit A-B pont között.
Aki ebből luxust csinál azt kell megadóztatni....
Pl. 500000ft-os szakadt autó alatt 0ft terhelés, fölötte meg sávosan.
Most egy 50000ft-ot érő autót 70000ft-ért írnak csak a nevedre, és hol a többi teljesítmadó/biztosítás amiben szintén van adótartalom jócskán/benzin jöv adó/ stb terhelések.
az autósok lassan belerokkannak ebbe a rengeteg adóba
Miért: kötelező autózni, kötelező rá elverni rengeteg pénzt? Ennyi erővel sajnáljuk szegény dohányosokat és alkoholistákat is, szervezzünk nekik gyűjtést, hogy ki tudják fizetni a cigi előállítási költségéhez képest három-négyszeres mértékű jövedéki adót.
Tudomásul kellene venni, hogy az autózás nem alapvető emberi jog, hanem luxus. Egyébként meg lehet nézni, hogy 400 Forintos benzinár ide vagy oda, még mindig járhatatlan autóval Budapest az állandó dugók miatt. Az egyéni közlekedés még mindig irreálisan olcsó...
.... hehe, majd a malájcsempész klienseimtől szerzek lufikat és szárnyalok...., csak még kitalálom hogyan lehet aztat úgy, hogy mindig a kocsmába fújjon a szél...., talán valami Sörérzékelővel ótomatizálom a kormányzásot...
Kell minden településen felállítani egy állami/önkormányzati épületben egy mérlegházat, külön a település nagyságtól függően 3-100 fős személyzettel+számítógép+nyomtató hegyekkel.Ahol lemérnek,megmázsálnak hány kiló vagy, ezt rögzítik,dokumentálják 5 példányban,kalkulálnak, majd 8 napon belül kiküldik neked a csekket a saját súlyadódról amiért ilyen súllyal koptatod az állam pénzén épült járdákat.Ha mezítláb jársz kapsz 5% kedvezményt.
Maradjon mindenki otthon, ne dolgozzon ne kiránduljon, ez a kormány célja, bezzeg az osztrákok tudják, hogy mi a saját érdekük, a kamionokra brutál útdíj, de a személyautókra kisebb van mint a jelenlegi magyar, mert tudják, hogy a turizmus sokat hoz az ország konyhájára.
... az a következő lépécs, kérem szépen, nyugi, ami kés nem múl.... - egyébként meg vigyázni köll a zilyenekkel, mer' "nem lehet akkora marhaságot kitaláni, hogy be ne jönne"...
.... tessék türelemmel lenni, má' készül a bicigliút-adó koncepcijója, csak mostan még azon morfondiroznak, hogy milyen tarifarencer legyen, mondjuk, külön-külön a gyerektriciklikre, a mindenféle mantinbájkokra, a versenybringásokra, a kivilágítatlan kacskaringozó Sörösökre....
".....és a helyi tömegközlekedést, egyúttal átlagosan 30 százalékos tarifacsökkentést hajtana végre amellett, hogy a kedvezményeket jelentősen szűkítik."
Miskolcon épp most kurnak el 38-ezer-millió Ft-ot tömegközlekedesre,zűdnyil.Lesz pár száz utassal több naponta rajta./Ha lessz...?mert már egyre kevesebben utaznak tmgk-el/
5% afakörbe?Ha-Ha! Minden évben 15% emelik a bérletek árát(jegyet nem,mert azt senki se veszi szinte már 250-350ft-ért 1-2 megállóra) ,de volt olyan év is amikor 8% MNB inflációnál 30%-al emelkedtek a bérletek árai...
.
Az autosoknak mikor térítik aeg a kárukat a tömegközlekedésiek?Mert most Miskolcon már féléve lassan nem lehet normálisan közlekedni autóval! Csak elkerülő utakon/dugókkal/torlódásokkal a zűdnyíil miatt!
-"a kedvezményeket jelentősen szűkítik." -Kedves ingyenutazó nyugdíjasok lehet a pénztárhoz fáradni...!
Nem is kell, hogy találjon olyan fantáziadúsak a kis édesek, hogy kitalálnak maguktól is olyat, ami sehol nincs. Hajrá. Marad a gyaloglás. Persze a cipő sem olcsó
üzemeltetési költségek pedig egyértelműen magasabbak a közútinál.
Az üzemeltetési költségekben a vasút esetében benne van a pályafenntartás is. De a közúti szállítás esetén benne van az útfenntartás is? (Ami nagyrészt adókból megy.)
Mindent adóztatni, tönkretenni, leépíteni, fuldokoljon az ország....az a lényeg, hogy mi és a haverok, a kis állami biznicbe bármennyit elsikkasszunk, mert nem lesz más alternatíva, csak mi...
Nekünk meg ugyis s@ggünk alatt a szolgálati kocsi az adófizetők helyettünk kifizetnek bármennyit...
Hogy alkalmazná orálisan az élő felsővezetéket ez a b@rom..:(
a dolog lényege, hogy ahelyett, hogy a tömegközlekedést tennék egy reális közlekedési alternatívává, a konkurrenciát akarják inkább megsemmisíteni.
az autósok már így is annyi adót fizetnek, kezdve azzal, hogy:
annak idején amikor szóba került az autópályák fizetőssé tétele, az útdíjat beépítették a benzinárba, hogy ne legyen autópályadíj. aztán érdekes módon, amikor az autópályadíj mégis bevezetésre került, a benzinár nem csökkent vissza...
az autósok lassan belerokkannak ebbe a rengeteg adóba, ráadásul már akkor is annyiféle díjat kell fizetniük, ha nem is használják a gépjárművüket, csak egyszerűen áll a garázsba...
tegyék vonzóvá a tömegközlekedést, és az emberek fogják használni...
Ez jellemző, hogy az nem jut eszébe, hogy a szolgáltatást kellene normálisan használhatóvá tenni. Nem büdös lepukkadt járműveken, koszban, zsúfoltan utazni, ráadásul drágán. Ha kultúrált körülmények között és időben eljuttatnának az otthonomtól a munkahelyemig, ráadásul úgy, hogy ne kelljen még min. 1 km-t gyalog megtennem, főleg ha még kevesebbe is kerülne mint autóval, akkor majd használom azt. Addig pedig gondolkodjon, ne csak a pofája járjon, mert úgy könnyű, ha neki az adóból fizetik minden baromságát.
Eszem megáll, még tovább növelni a gépjárműhasználat költségeit. Szerintem már így is a legdrágábbak közé tartozunk, kezdve az autókon lévő regisztrációs díjon át az üzemanyagig...
Tudják a kartácsak, hogy nem szoktam kulturálatlan lenni, de ennek csak annyit üzennék, hogy : huaa anyád! huaa anyád!
Takarítsd ki a vonatot, járj vele pontosan és gyorsan, kapcsold be a fűtést/klímát, és legyél versenyképes magadtól, Te paraszt, aztán majd elgondolkodom. Addig, míg 3 óra alatt viszel 120 kilométert majd annyi pénzért mint benzinnel addig közlekedjen vele íccsanyád!