Valaki tudna nekem javasolni egy könnyen kezelhető, ingyenes programot amivel kép sorozatokat, kis filmmé lehet varázsolni? Próbáltam már a "gimp" és "imagetoavi" programokat de egyikkel sem ment valami jól.
Nagy felbontású képekről van szó, több száz képes sorozatokkal. Bármilyen nemű segítséget előre is köszönök!
van lejjebb egy link, de latom mar olvastad. nezegettem ezen a teren, es csak canonra talaltam ilyen fw frissitest/upgrade-t. en direkt azert vettem egy kis hasznalt a460-at, hogy ilyenekkel kiserletezzem.
elárulnád mi is az a 'chdk' /ezen a téren elég kezdő vagyok/? és ezt lehet e a pana fz38-on használni? és ha műkszik a gépemen, miként kell használni? pillanatnyilag csak a időzítő sorozat érdekel.
Igen, csak a feljavíthatóság kedvéért én raw-ban szeretném megoldani, akkor meg már elég sok gép kiesett. Nagyon ráértem a minap, ezért ki is listáztam az oldalon szereplő kompaktokat. Nekem kell a nagylátószög meg a raw, a kékkel jelzett gépek felelnek ezeknek meg. A szürkével jelzettek nincsenek a chdk listán, de elvileg van bennük időzítős sorozat.
Ha pedig megtekintjük az árakat, kiderül, hogy használtan se lehet 60e ft alatt megúszni, abból viszont már inkább veszek egy nikon d70s-t, és akkor APS-C képérzékelőn csak jobb lesz a minőség... csak a zár használódik el.... áh, komoly dilemma ez nekem :)
nem videómodban. ahogy mondod. időzítős sorozat sincs ebben. és még távkioldót sem kapni hozzá, /nincs meg a helye ahová lehetne csatlakoztatni/. így maradt a kézi exponálás :)
Akkor ezek szerint videó módban csináltad? Vagy távkioldó? A pixinfo adatlap szerint nincs időzítős sorozat ebben a gépben... (elég sok "kompaktot" megnéztem mostanában).
Készítettem én is még egyet, de nagyon rossz lett. Egy tavirózsa kinyílása miatt kelltem fel hajnalban, de a néha fellebbenő enyhe szellő miatt is mozgott a virág a vizen, szóval nem vagyok büszke rá...