Engem meg UPC vert át a hűségszerződésével. Felőlem rakhatnak bármilyen csatornát a kínálatukba, soha többé nem kötök velük előfizetői szerződést. Eddig amit ígértek itt a Digikábelnél, /számla, szolgáltatás/, teljesen rendben van.
Teljesen kiakasztó a Digisport. A hétvégi programban összesen 2 (kettő) élő meccs közvetítése szerepel, miközben az angol és német bajnokságot is ők közvetíthetik.
A Bundesligából 0 azaz nulla meccset adnak élőben.
Teljesen érthetetlen, hogy például vasárnap miért egy angol meccset adnak a lehetséges két német helyett, csak azért, mert az az egy angol mindkét némettel ütközik. Felteszem a kérdést: nem lenne logikusabb a legtöbb lehetséges meccset élőben adni? Hülyék dolgoznak ott???? A Sport Plusz, akiket visszasírok (amit nem hittem volna) a lehető legtöbb Bundesliga-meccset adta ÉLŐBEN!
Szerintem vagy indítsák el a plusz csatornájukat, vagy adják át a közvetítési jogot. AZ nem megy, hogy mások elől megveszik a jogokat, a meccseket meg nem láthatjuk.
Ez pontosan olyan, mintha én pl. multimilliomos lennék, és egy híres előadó koncertjére megvenném az összes koncertjegyet, és egyedül őrjöngenék a nézőtéren, más nem lehetne ott. Értelmetlen, szemét húzás.
Tobsa:hagyd, ilyenek mindig vannak.Téged az bosszant, ha vmi nem úgy műxik ahogy kell, ő neked ront, h milyen türelmetlen vagy, és közben üvöltve viszi vissza a 200 ft-os zoknit a boltba, mer nyomja a varrás.:)
Hidd el jobban átlátom a dolgokat mint te, bocsánat ha zavar a tegezés. Műszaki területen dolgozom, sok mindennel foglalkozom. Nem írtam volna ide ha csak a pénzről szólna a dolog. Egyénként ma jött meg a telefonszámlám, amiből a Digivel ez miatt 1300Ft-ot beszéltem. Lehet neked ez csak pár forint, mert a mostani kormány pártjában vagy. De mégsem ez miatt írtam. Ezt az egész átverős hozzállást nem szeretem amit a Digi megenged magának ez ügyben. A többit már leírtam.
Számomra az lett volna a korrekt ha azt írják, hogy a küldött kártyák nincsennek aktíválva, kérem hívja az ingyenes számunkat és mi egyszerre aktíváljuk. De nem ezt írták. Hanem, hogy várjak egy órát és ha nem lesz jó akkor tegyem vissze a régit, aztán megint próbálkozzak az újal. Már elnézést én a pénzemért nem akarok kisérletezni.
A családban 3 Digi-elöfizetés van, mindhárom kártyacserénél hivni kellett az ügyfélszolgálatot, és mindhárom esetben még a hivás megszakitása elött helyre is jött a vétel. Az ügyfélszolgálatos kedves és segitökész volt. Abban igazad van, hogy azt "igérték" a levélben, hogy egy orán belül nézhetö lesz a tv, és ez ugy tünik az esetek többségében nem jött össze. Ha nagyon fel vagy háborodva, menj át egy másik (valoszinüleg drágább) szolgáltatohoz, hátha azok korrektebbek.
Én is hívtam már hiba miatt a Digit, az automata irányítás valamelyik pontjánál külön! felhívják az új kártyát bejárató előfizetők figyelmét, hogy egy órán át várni kell, amíg valóban átbuherál valamit a kütyü. Vártál egy órát? :-o Nem kekeckedni akarok, csak kérdem!!!!
Én is egyszerű előfizető vagyok, bosszankodtam eleget, hogy milyen hosszú áttételeken át tudok eljutni a hibakijavításban valós segítséget (esetleg) nyújtó emberükhöz, de még a minap is segítettek, amikor azt panaszoltam el nekik, hogy néma a Hallmarkom... Aztán kiderült :-)))))), én majom..., hogy egyszerűen teljesen levettem a hangot... nem győztem bocsánatot kérni, de kedves volt a srác, gondolom, legföljebb később nevetett ki, nagyon.
A UPC-nél akkor most lesz DigiSport? Jövő héten BL meccs... Azt hallotam, hogy elvileg október 31-ig ingyen elérhető lesz minden szolgáltatónak,de a UPC akkor most felveszi, tud erről valaki valamit?
Ha jól értem, akkor fellépett egy technikai probléma amit kevesebb mint 24 óra alatt megoldottak. A gondod pedig az, hogy neked kellett szólni, és ez pár forintos telefonköltséget jelent.
Vagy ha eltörik a vízvezeték a falban és elázol, akkor is a vízműveket hibáztatod a pár forintos telefonköltség miatt?
Vagy ha leég a házad, akkor a tűzoltóknál kopogtatsz pár tíz forintért, mert a füstjelek alapján nem indultak el maguktól? Hogy is van ez?
Hát nem tudom. Egy hónapig kapsz ingyen HBO MaxPakot, ez egy ~2.000Ft értékű szolgáltatás. Szerintem, ezzel kompenzálták a telefonköltségedet... Szóval nem érzem jogosnak a problémádat.
Nem régen kaptam a Digi-től a dual beltérimhez két új kártyát. A leírt módon betettem de azok nem működtek. Az ügyfélszolgálatot négyszer hívtam az 1272 telefonszámon. Minden esetben mást mondtak a hiba okára. Végűl este 10-11 között az utolsó hívásomkor valamit hírtelen csinálhattak, mert egyszerre jó lett minden. A lényeg szerintem az, hogy az én telefonköltségemre aktíválták a kártyát, holott azt írták az már működik. Volt másnak is ilyen gondja?