Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

roomi Creative Commons License 2013.12.21 0 0 1911

Szia Gábor. Légyszi csörgess meg :-). Köszi

Előzmény: Barcga (1910)
Barcga Creative Commons License 2013.12.18 0 0 1910
Igazán nincs mit. :-)
Előzmény: roomi (1909)
roomi Creative Commons License 2013.12.18 0 0 1909

Szia B.Gábor. :-) köszönöm a segítséget.

blakjak Creative Commons License 2013.12.10 0 0 1908

Valakinek van esetleg gyári vonóhorgos kivitelű Yetije?

Mert vonóhorog-helyét takaró lemezt szeretnék venni valószínűleg és arról érdeklődnék...

oca Creative Commons License 2013.11.29 0 0 1907

:)

 

Előzmény: bigjohni (1903)
bigjohni Creative Commons License 2013.11.28 0 0 1905

Külföldön is??

Előzmény: Törölt nick (1904)
bigjohni Creative Commons License 2013.11.28 0 0 1903

Nekem 50500 volt a szerviz, de én vittem az olajat. (+18e)

Semmit nem cseréltek. (pollen, levegő, gyertya...)

 

Az előző 42e volt (az már nagyon ráz) olajjal együtt, és szintén nem cseréltek semmit.

Előzmény: oca (1898)
oca Creative Commons License 2013.11.28 0 0 1902

Megnézem majd otthon a szervízkönyvét, hogy mit ír elő.

Előzmény: Törölt nick (1900)
oca Creative Commons License 2013.11.28 0 0 1901

Tatabánya, vidéki vagyok ! :)

 

Előzmény: pirosalmabumm (1899)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.28 0 0 1900

Olaj + olajszűrő.

Gondolom lecserélik a légszűrőt és a pollenszűrőt is.

Fékolajcsere is biztos, hiszen kétévente cserés.

Gyertyák? Elvileg nem kell, de lehet, hogy ki akarják cserélni.

 

Kérdezz vissza mit "akarnak" csinálni a kocsival?

 

 

 

Előzmény: oca (1898)
pirosalmabumm Creative Commons License 2013.11.28 0 0 1899

Fáy utca, vagy melyik?

Előzmény: oca (1898)
oca Creative Commons License 2013.11.28 0 0 1898

Négy éves lassan a Yetim (1,2TSI), megkérdeztem a szervízt mennyi a költség (műszaki vizsga nélkül), mondtak 85e Ft--ot!??

 

Bearanyozzák vagy mi?? Szerintem csak olajat meg szűrőket kell max. cserélni..(36e Km van benne)

bigjohni Creative Commons License 2013.11.19 0 0 1897

A 2 év gari már letelt.

Remélem az enyémben is lecserélik az olajat (a száraz kuplungnál) amitől majd nyilván jól megjavul.

Előzmény: ckerti (1896)
ckerti Creative Commons License 2013.11.18 0 0 1896

Tudom, hogy nehezen kérdezek, de nem lehetne megpróbálni a garancialis javítást külföldön?

Egy próbát nem érne meg mondjuk egy osztrák szervizlátogatás?

Előzmény: bigjohni (1895)
bigjohni Creative Commons License 2013.11.17 0 0 1895

Úgy tudom nem 1db autó motorjával, és szintén nem 1db autó váltójával vannak/voltak gondok.

Egyébként az akaszt ki legjobban, hogy miközben a nagy tapasztalattal rendelkező jószándékú, segítőkész munkafelvevő, és a hasonló paraméterekkel rendelkező szerelő (így is gondolom!!) azt mondja, hogy nem ilyennek kell lennie, három napot kell várnom a hivatalos véleményre, amiben egy, a kocsitól több 10 kilométerre ülő nyilván qrvaokos, és nagyon nyakkendős szaki közli, hogy márpedig jó, és a zaj normális.

Ez a szentírás. A mostani alkalommal közölték, hogy többet ne hozzam fel a témát, mert a papíroson leírták, hogy így jó, pedig azóta is többször zörgött. 

Ez nem az első hasonló alkalom.

Soha többet.

Előzmény: ckerti (1893)
_Brazil_ Creative Commons License 2013.11.17 0 0 1894

Divatcikk. A SUV (szerű) autó ma slágertermék, ha drága akkor is megveszik, miért lenne olcsó. A Yeti sem jobb vagy rosszabb minőségre mint báemelyik mésik Škoda, csak drágábban adják. Van akinek megéri, van akinek nem, van akinek tetszik, stbstb. És kb pont ugyanannyira jó mint bármelyik másik.

 

Második autónak egy kb fullos felszereltségű túlárazott autót venni hétköznapi embernek valóban kissé túlzás lenne, de amúgy jól mutat mindenütt, nekem is jöhetne - és 4x4 nem is kell, mert kb semmire sem való abban a közegben ahol ez a Yeti él :)

Előzmény: ckerti (1893)
ckerti Creative Commons License 2013.11.16 0 0 1893

Tudom, hogy nem minden Yeti beteg :-), de nem szeretnék én lenni a tulajdonosa az egyetlennek ami nem állt össze.

Csak erre utaltam.

A típus továbbra is a kedvencem, második autónak szívesen választanám, de sajnos ahhoz drága egy 4x4 TDI.

Vagy nyerni kéne a lottón :-)

Előzmény: roomi (1892)
roomi Creative Commons License 2013.11.16 0 0 1892

Hi. Johni nem bri.st, hanem good year a nyarigumam. Most raktam el a pincebe, multheten lemostam. Jobb elso kulso szele jelentosen kopottabb mint a tobbi. Mehetek futomuveshesz. Csabi, de ez nem minden Yetire igaz. En is ugyanugy felrobbannek mint Johni, meg kisebb dolgokert is. Par hete beszeltuk. Lehet Yetit konfigarlni 9 milla fole is. Ennyi penzert mar nem valoszinu,hogy Skodat vennek. Habar ......:-) kitudja. Ja es ez a veszely nem fenyeget. A Yeti vasarlasakor majdnem ix35 lett. Tudjatok mirt nem??? A jarulekos kotsegek mint pl.casco. Akkor ix35=13000 felett, Yeti 5300 lett azonos feltetelekkel. 

Előzmény: bigjohni (1889)
ckerti Creative Commons License 2013.11.16 0 0 1891

Amikor vetted az autót szívesen lettem volna a helyedben.

Most, hogy folyamatosan bosszant a gép, most már nem.

Előzmény: bigjohni (1889)
roomi Creative Commons License 2013.11.15 0 0 1890

Hi. Tapasztalt es nem ujsagcikk alapjan tudtok a csendeskategoriaba tarzozo nyari gumit. 215 60 r16

bigjohni Creative Commons License 2013.11.14 0 0 1889
Miért??
Előzmény: ckerti (1888)
ckerti Creative Commons License 2013.11.14 0 0 1888

Most nem irigyellek...

 

Előzmény: bigjohni (1887)
bigjohni Creative Commons License 2013.11.14 0 0 1887

Még szerencse, hogy az enyém jó.

Ez van a papíron.

Előzmény: Airbag. (1886)
Airbag. Creative Commons License 2013.11.14 0 0 1886
Varshi Creative Commons License 2013.11.07 0 0 1885

> nem szükséges feltétlenül a 170 lovas verzióhoz ragaszkodni.

 

Legutóbb eléggé egyedül maradtam, mikor ezt írtam. :-)

 

A gyárilag visszabutított verziók nem annyival "rosszabbak", minnt amennyire a (csúcs)teljesítményből gondolná az ember.

Előzmény: ckerti (1882)
bigjohni Creative Commons License 2013.11.07 0 0 1884

Örülök neki.

Az enyém indításkor zörög, de mióta tudom, hogy papírforma szerint jó, teljesen nyugodt vagyok. (majdnem)

A váltó vasárnap is és tegnap is nyikorgott, de amíg a misztikus adatsorban nem látható a hiba, addig ez sem hiba.

Sok relytély van még elõttem a világ dolgaiból, de azt tudom, hogy mit nem veszek soha többet.

Előzmény: ckerti (1882)
roomi Creative Commons License 2013.11.07 0 0 1883

Csak azt szurtad el, hogy nem a F1 pálya felé jöttél haza.

Előzmény: ckerti (1882)
ckerti Creative Commons License 2013.11.07 0 0 1882

Volt nálam egy pár napot egy 4x4-es, 110 lovas, 2.0 TDI Yeti Adventure.

nagyon tetszett a csendessége, a 6-os váltó, a stabil futás.

Igaz, ezen Pirelli P Zero Rosso gumik voltak 225/50-R17 méretben, de a borsodi töredezett aszfalton rezzenéstelenül viselte az igénybevételt, pedig egyedül voltam és siettem :-)

Az erő pedig elég volt a normális használathoz, már tudom, hogy nem szükséges feltétlenül a 170 lovas verzióhoz ragaszkodni.

roomi Creative Commons License 2013.11.06 0 0 1881

Thx.

Előzmény: bigjohni (1880)
bigjohni Creative Commons License 2013.11.06 0 0 1880

A motor hátulján a "tűzfal" felé.

Az van a papíron, hogy a töltőlevegő visszahűtőn.

Előzmény: roomi (1879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!