Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Úgy tudom nem 1db autó motorjával, és szintén nem 1db autó váltójával vannak/voltak gondok.
Egyébként az akaszt ki legjobban, hogy miközben a nagy tapasztalattal rendelkező jószándékú, segítőkész munkafelvevő, és a hasonló paraméterekkel rendelkező szerelő (így is gondolom!!) azt mondja, hogy nem ilyennek kell lennie, három napot kell várnom a hivatalos véleményre, amiben egy, a kocsitól több 10 kilométerre ülő nyilván qrvaokos, és nagyon nyakkendős szaki közli, hogy márpedig jó, és a zaj normális.
Ez a szentírás. A mostani alkalommal közölték, hogy többet ne hozzam fel a témát, mert a papíroson leírták, hogy így jó, pedig azóta is többször zörgött.
Divatcikk. A SUV (szerű) autó ma slágertermék, ha drága akkor is megveszik, miért lenne olcsó. A Yeti sem jobb vagy rosszabb minőségre mint báemelyik mésik koda, csak drágábban adják. Van akinek megéri, van akinek nem, van akinek tetszik, stbstb. És kb pont ugyanannyira jó mint bármelyik másik.
Második autónak egy kb fullos felszereltségű túlárazott autót venni hétköznapi embernek valóban kissé túlzás lenne, de amúgy jól mutat mindenütt, nekem is jöhetne - és 4x4 nem is kell, mert kb semmire sem való abban a közegben ahol ez a Yeti él :)
Hi. Johni nem bri.st, hanem good year a nyarigumam. Most raktam el a pincebe, multheten lemostam. Jobb elso kulso szele jelentosen kopottabb mint a tobbi. Mehetek futomuveshesz. Csabi, de ez nem minden Yetire igaz. En is ugyanugy felrobbannek mint Johni, meg kisebb dolgokert is. Par hete beszeltuk. Lehet Yetit konfigarlni 9 milla fole is. Ennyi penzert mar nem valoszinu,hogy Skodat vennek. Habar ......:-) kitudja. Ja es ez a veszely nem fenyeget. A Yeti vasarlasakor majdnem ix35 lett. Tudjatok mirt nem??? A jarulekos kotsegek mint pl.casco. Akkor ix35=13000 felett, Yeti 5300 lett azonos feltetelekkel.
Volt nálam egy pár napot egy 4x4-es, 110 lovas, 2.0 TDI Yeti Adventure.
nagyon tetszett a csendessége, a 6-os váltó, a stabil futás.
Igaz, ezen Pirelli P Zero Rosso gumik voltak 225/50-R17 méretben, de a borsodi töredezett aszfalton rezzenéstelenül viselte az igénybevételt, pedig egyedül voltam és siettem :-)
Az erő pedig elég volt a normális használathoz, már tudom, hogy nem szükséges feltétlenül a 170 lovas verzióhoz ragaszkodni.