Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.11 0 0 44

Sziasztok.

 

Némi segítségre lenne szükségem.

Barátkozok a típussal és olvasgatom a tető gondokat.

Mennyire típushiba ez a dolog és minden ilyen astra autónál előfordul ez?

Mitől szokót tönkremenni.

Előre is köszönöm a válaszokat.

Különben valakinek van eladó kérem jelezze. hátha összejöhet az üzlet.

Elképzelés 1.8 benzines nem bőrös és cosmo kivitel és a szín pedig ezüst, de meghallgatok mást is.

 

Robertomobil Creative Commons License 2014.12.14 0 0 43
Előzmény: Bajjii (42)
Bajjii Creative Commons License 2014.10.13 0 0 42

Szia, utánna nézek a számának és amint megvan küldöm!

Az én problémám nemhogy megoldódott volna, hanem tovább fokozódott.  Pár napja gondoltam kitakarítom a rejtettebb részeket, úgyis volt időm játszadozni a tetővel. Amikor végeztem a takarítással gondoltam megpróbálom, hogy nyitja illetve csukja-e és 2szer egymás után gond nélkül lenyitotta illetve felcsukta.  Szombaton viszont gondoltam lenyitom mert szép idő volt és nemhogy elsőre nem nyílt le, hanem el sem indult és a csomagtartó jobb oldalából kerregő hang után jött a 3 pittyenés, hogy valami nem oké. A kerregő hang valami fekete kis dobozból jön, ami a kárpit alatt van.

Régen amikor a folyamat megakadt akkor is onnan jött a kerregő hang. Tudja valaki, hogy az mi, és hogy mennyibe kerülhet?

Előre is köszönöm!

Előzmény: motu01 (41)
motu01 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 41

Szia,
Olvastam az index fórumon hogy van gödöllőn egy maszek szerelő aki ért a TwinTop tető mechanikájához.
El tudod nekem küldeni a számát?
Üdv:András

Előzmény: Bajjii (31)
Arris Creative Commons License 2014.07.24 0 0 40

Ez akkor vlmi gyermekbetegség lehet. Eltelik egy idő aztán behülyül az elektronika és jelentkezik a tető probléma. Bármilyen rossz is bevallani, de az Opel sara, ha legyártották tudniuk kellene megjavítani márkaszerszívben. Amennyi kedvem volt ehhez a kiadáshoz most úgy megy el. Annyi pénzből ami a javításra megy simán lehet venni felnit meg egy LED lámpát egy J Astra hatchback-hez ami szintén tetszik.

Előzmény: Csatipapa (39)
Csatipapa Creative Commons License 2014.07.21 0 0 39

Szia Arris!

 

Nálam is játszik a sokadikra becsukódó tető probléma. (2008-as Astra Twintop 1.8- első tulaj)

Egyszerűen nyomom a gombot, ablakok lejönnek, valami motorok elindulnak és ennyi. Sokadikra nyílik a csomagtérajtó és bezár a tető.

De nálam a legtöbb esetben ki sem lehet nyitni.

Én nem gondolnék motorra, sem szenzorra, mert nem ugyanúgy jelentkezik a hiba.

Talán az akku szólhatna bele, de járó motorral is csinálja.

Szóval érthetetlen. Főleg az, hogy megépítenek egy széria kocsit, úgy hogy nem tudja a gyártó megmondani hogy melyik lépésnél akad el a folyamat. A próba alkatrész csereberét végképp nem értem. Kicserélnek valamit, az autó nem javul meg, nincs szolgáltatás. Régi alkatrész vissza és jónapot.

 

Robertomobil Creative Commons License 2014.07.13 0 0 38

Szia,

 

Én csináltam egy részecskeszűrő&EGR&tuning (+30) az autón, nekem bevált.

Ha érdekes még a dolog akkor írj!

 

Robi

Előzmény: D4mylos (29)
Csatipapa Creative Commons License 2014.07.09 0 0 37

Sziasztok!

 

Nekem kb. 2 éve van problémám a tetővel. Nyitás közben a csomagtartó fedél felnyílása után, amikor a tetőnek kellene nyílnia a folyamat megáll. Érdekes hogy csak nyári melegben csinálja télen mindig nyílik. Gödöllőre nem merem elvinni, mert én is tartok attól hogy találomra cserélgetnek alkatrészeket.

Valaki találkozott már ezzel a hibaképpel?

Arris Creative Commons License 2014.07.06 0 0 36

Hú akkor mögéd már nem annyira férnek :D Viszont akkor az Opel bőséggel lódít. A J Astra-k is nehezebbek jóval mint a gyári érték. Azért ha véletlen beszerzel egy box-ot hozzá megoszthatnád a tapasztalatokat. Szívesen! 

Előzmény: D4mylos (35)
D4mylos Creative Commons License 2014.07.04 0 0 35

Arris. Köszönöm a segitséged! Az autom tényleg 1635kg forgalmi szerint!és nem +87kg hanem +120kg vagyokugy h ez soha nem fog 7-et enni:DD üdv.

Előzmény: Arris (30)
Arris Creative Commons License 2014.06.26 0 0 34

De ez nagyon abszurd, hogy nincs rá még ötletük se. Csak fizess szerencsétlen oszt majd lesz vlmi, ha más nem is a pénzed kevesebb. 

Költséges az biztos a német kiruccanás,  ez a baj. Viszont akkor ilyen csillagos ég szindróma ez a helyzet? Mert még a vezeték csere után is lenne más ötletük mibe fizess még többet? De kis ügyesek, gondolom az egész autót felújítanák szívesen. Ezt elnyújtanák addig lehetne fizetni érte.

Közbe meg lehet egy szál nem érintkezik megfelelően ami filléres dolog lenne...

Előzmény: Bajjii (33)
Bajjii Creative Commons License 2014.06.26 0 0 33

Az előző tulajjal kicseréltettek sok mindent, a legolcsóbb dologtól indulva felfelé, és nem oldódott meg a probléma. ( cseréltek már motorokat érzékelőket stb) és eljött az a pillanat, amikor ez a kábelcserés lehetőség volt a következő lépcsőfok. Erre sajnos ő azt mondta, hogy ennyit már nem költ rá, inkább eladja. Nekem annyit mondtak , hogy ez lenne a következő lépés, velem innen a 200ezres lépcsőről kezdenék, de ha nem jó akkor lehet árban menni tovább.

Németország messze van, hát még üzemanyag, szállás és szervizdíjjal együtt.. :)

Arris Creative Commons License 2014.06.25 0 0 32

Tehát akkor kábel problémára gyanakszanak. De nem tudják megkeresni, hogy esetlegesen melyik vezeték a ludas? Hanem csak puff az egészre csere? Nem vlmi klassz dolog ez.

A legrosszabb, hogy Némettől messze vagy gondolom, hogy oda csak ezért kivinni a verdát. Ott meg is javítanák cakk pakk a gépet. Sajnálom, hogy nem tudok érdemben segíteni megoldani a problémát :(

 

Előzmény: Bajjii (31)
Bajjii Creative Commons License 2014.06.24 0 0 31

Sziasztok!

A problémám még mindíg nem oldódott meg. Kaptam egy telefonszámot ami egy a gödöllői Opel Gaál-nál dolgozó srácé volt. Felhívtam és elmondtam neki, hogy mi a probléma. Elmondta, hogy a magyarországi Opel cabriok 99%-a végül náluk végzi Soprontól Nyíregyházáig. Időpontot egyeztettünk és vittem az autót, majd amikor odaértem és megnézték az alvázszámot közölték velem, hogy már az előző tulaj is járt ott ezzel az autóval és akkor sem tudták megállapítani a probléma okát. Azt is elmondták, hogy akkoriban telefonálgattak Németországba  a gyárba, ahol azt ajánlották, hogy cseréljék ki az egész autóban a kábelt, mert akkor TALÁN működni fog. Ezt sajnos az előző tulaj nem vállalta be , nekem pedig azt mondták, hogy ez egy 200ezer forintos művelet lenne és attólmég nem biztos , hogy jó lesz.

Kérdem én, hogy lehet hogy ebben az országban senki nem tudja megszerelni az autómat? A márkaszervizek széttárt kezekkel állnak az autó előtt és nem tudnak vele mit kezdeni. Ha biztosra állítanák, hogy a kábelcserével megoldódik a probléma akkor megcsináltatnám hiába 200ezer forint de a talánra nem akarok kiadni ennyi pénzt.
(félreértések elkerülése végett megjegyzem, hogy nem a gödöllői opeleseket akarom szidni!)

Kérdezném, hogy tud-e még valaki segíteni?

Arris Creative Commons License 2014.06.15 0 0 30

Helló.

Az a +87kg biztos Te vagy :D Vagy etettél valamit a verdával, hogy feleslegje lett. Meg azér elemenne városban 7el is csak taposod a kis testét.

Én ezt az oldalt nézegettem http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/dizel/opel/astra/19_cdti-576088

Itt vannak boxok az 1.9CDTI-hez, rá érdeklődhetsz náluk. Persze a legkomolyabb nem olcsó, de az nem kevés teljesítményt is hoz meg vlmivel kevesebb fogyasztást. Egy jó kipuff rendszer is mehetne alá, az is plusz Le. Bár a súlyán is lehetne faragni kicsit.

Leld sok örömöd a szép TT-ben!

Előzmény: D4mylos (29)
D4mylos Creative Commons License 2014.06.13 0 0 29

Sziasztok. Meg szeretném kérdezni, h csinált már valaki olyat ,h egr és részecskeszűrő lekötés és  számitogépes kiütés??? Az autó pár hónapja van nálam de nagyon jó vételnek tünik:) 1.9cdti a 150Le kicsit kevés mert 1600kg az autó önsúly ezért nálam 8körül eszik mondjuk én nyomom neki városban. Előre is köszönöm ha tud valaki segiteni.

 

Üdv

D4mylos

Arris Creative Commons License 2014.05.18 0 0 28

Akkor valóban behülyült az elektronika. Sajnálom, mert egyébként is Opel és német ott pedig nem szabadna megoldhatatlan problémáknak lenni :(

Ez az áló motornál dolog érdekes. Akkor lehet azért kevésbé problémás mert nem megy a teljes rendszer és nem gubancolódik úgy össze.

Egyébként az tudtad, hogy áló motornál történő nyitáskor bekapcsolhat az akkuőr ami az hivatott védeni, hogy ne merüljön feleslegesen az akku ha nincs gyújtás? Ez is megszivathatja az embert ha villogni akar mások előtt :D

 

Nekem is pont a Balaton jutott eszembe mikor elkezdtem gondolkozni a Twintop-ban. Jó élmény lenne. Meg a cabrio feeling is elég komoly. És persze Opel az nekem bőven elég :)

De persze, mert sokszor ott a de, nincs rávaló. Bár igaz már egy minimál optikát is megálmodtam hozzá amivel egyedibb lenne mint a társai.

 

Előzmény: Bajjii (27)
Bajjii Creative Commons License 2014.05.17 0 0 27

A motorok mennek rendesen, azzal nincs baj. Azt megfigyeltem, hogy ha leállított motorral nyitom vagy csukom a kulccsal akkor ritkábban jön elő a hiba és előbb meg is oldódik mintha járó motorral a belső gombot nyomnám.

Körülbelül egy évig használtam úgy, hogy nem igazán foglalkoztatott (ebben benne a volt a tél is) de amióta elvittem a szerelőhöz határozottan látom a javulást, ritkábban jön elő a probléma úgyhogy azt a 7ezer forintot megérte a javítás. Csak jó lenne ha 100%ig megbízható lenne mert általában ha otthon az udvarban próbálkozok vele egyedül akkor mindíg működik de ha lemegyünk barátnőmmel Balatonra és a legzsúfoltabb parkolóban akarom felcsukni, akkor általában megszivat és jöhet a 10perc játszadozás a tömegben :D néha kicsit kellemetlen de általában nem szokott érdekelni.

Jó kis autó, mindenképpen ajánlom!

Arris Creative Commons License 2014.05.13 0 0 26

A szervo motorok rendesen mennek? Nem fáradtak ki? Azokat nem ellenőrízték a szervízben?

Ezt egyébként szomorúan hallom. Én is nézegetem az Astra TT-ket, jó lenne venni egyet, bár mondták mennyi hibalehetőség van meg ezek a tapasztalatok is amik elő elő jönnek időközben. De szerintem akkor is vennék egyet. Ennyi még kevés ahhoz, hogy elijesszen.

Előzmény: Bajjii (25)
Bajjii Creative Commons License 2014.04.29 0 0 25

Sziasztok,

Remélem itt kapok egy kis segítséget, mert már lassan egy éve küzdök.

Adott egy 2006-os Astra Twintop amivel az a probléma, hogy amikor nyitom a tetőt megcsinál szépen mindent, de amikor a csomagtartót vissza kellen csukni  ott elakad. Onnantól kezdve jön a játszadozás a gomb nyomkodásával addig, amég meg nem csinál mindent.
Felcsukásnál pedig akkor szokott megakadni, amikor a tetőt kellene kiemelni a csomagtartóból.

Azt már észrevettem, hogy a csomagtartóban lévő 2 kis takaró műanyag ami kinyílik nem megy vissza  a helyére rendesen, hanem egy kicsit magasabbra megy, és csukott tetőnél menet közben zörög is.

Voltam már egy Opel szervízben, ahol azt mondták, hogy az egyik érzékelő ment tönkre, kicserélte 10szer kipróbálta fel és le és nála működött. Másnap elhoztam az autót, nekem elsőre sem működött. Ilyenekről hallottam, hogy fontos , hogy az autó vízszintesen álljon de ezt nem nagyon hiszem, hogy egy 2006os autónál ilyenekre figyelni kellene.

Az lenne a kérésem, hogy ha valaki ért hozzá, vagy ismer valakit aki meg tudná javítani kérem jelezze.

Arris Creative Commons License 2014.01.25 0 0 24

Szia!

 

Városi fogyasztásnak az nagyon jó! Főleg hogy az 1.9 CDTI nem egy kis motor. Egyéb tapasztalatok élmények a verdával kapcsolatban? :) Képek? Teljesen gyári vagy kis csinosítás van rajta?

Én is nézegettem a használtautón hírdetett példányokat, jó lenne venni egyet. Egy ezüstöt és fekete vagy grafit szín felnit alá.

Előzmény: Robertomobil (23)
Robertomobil Creative Commons License 2014.01.19 0 0 23

Szia Arris!

 

Az én átlag fogyasztásom 7.6 liter (fedélzeti c. szerint 8000km alatt), de én szinte csak városban használom.

De sikerült már fél tank benzinnel 550km megtennem.

 

Előzmény: Arris (21)
Arris Creative Commons License 2013.12.26 0 0 22

Arris Creative Commons License 2013.11.05 0 0 21

Sziasztok!

 

Az 1.9 CDTI dízel gyár által megadott fogyasztása mennyire fedi a valóságot? Nyilván változó az üzemanyagfogyasztás sok befolyásoló tényezőtől, de érdekelne valójában mennyit fogyaszt 100km-en városban és országúton. Nem vad vezetés közben.

Robertomobil Creative Commons License 2013.10.05 0 0 20

Sziasztok!

 

Olvassa még valaki ezt a fórumot?

thedaniel Creative Commons License 2011.10.18 0 0 19

Szia, ez a gödöllői szerelő az az a "híres magyarországi kábrió specialista"? Ha igen, megtudnád adni az ő telefonszámát?

Előre is köszi.

Előzmény: elipszis (15)
thedaniel Creative Commons License 2011.10.18 0 0 18

Sziasztok, most állok egy Astra TT vásárlása előtt.

A tetővel kapcsolatban tudtok hasznos információval szolgálni, hogy mire figyeljek oda azon kívűl, hogy megy fel és le?

Már kb 15 kocsit néztem meg, de van amelyiknek nem működőtt lenyitás után a csomagtartóba pakoláshoz "tetőfelemélés" funckió stb...

Az 1.9 CDTI-ről vannak tapasztalatok a koromszűrővel? Milyen gyakran tőmődik el?

Előre is köszönöm a segítséget mindenkitől!

Üdv. Dani

Bobbex Creative Commons License 2011.10.12 0 0 17

Ha gondot nem oldotta meg az ujrakalibració, akkor én nem javaslom hogy Magyarországon bárkit engedj hozzányúlni, szerintem Ausztria első Opel szervíze....

 

B

Előzmény: Bobbex (16)
Bobbex Creative Commons License 2011.10.12 0 0 16

Tib081,

 

ha a hiba most jelentkezik először, érdemes kalibráltatni a felcsukás műveletet, mert a tető utánállítja magát. A használati útmutatóban le van írva milyen billyentyűzetkombinációval megy ez.

 

B

Előzmény: elipszis (15)
elipszis Creative Commons License 2011.09.04 0 0 15

Szia!

 

Gödöllőn van egy szerelő. A te kocsidnak mi a baja?

Előzmény: Tib081 (14)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!