Annak volt valami jelentősége hogy hatvanban még a csörgős időszakban majdnem minden csöri "okoska" volt?? M41 2105,2106,2112,2120,2144,2155,2165,2187,2193??? M41 2122,2123,2163 ezek voltak a sima vezérlésűek.
A 81-es végig, a 80a Aszódig (vagy a darukészenlétes pupos Fradiba), 82-es Jászberényig, 78-as Nógrádkövesdig, 80-as általában Vámosgyörkig. De esetenként némely vonalakon messzebbre is eljutnak, pl: selejt menet Saújhelyre.
Szeretem a gépészetet. Holnap nézek utána, hogy vajon lesz e számomra munkahely a hatvani főnökségnél. Próbát megér, bár ahogyan mozdonyvezető és egyben motoros cimborámtól hallottam, mindenhol csak a leépítések, és a bezárások vannak. És ez a hatvanit is fenyegeti. /állítólag/. :(
Sztem fölösleges azon vitázni, hogy hová tartozik most. Ez sem a végleges forma. Én inkább azt az időszakát szerettem, amikor GF, vagy VF volt még. Az önállósága miatt.