Ajánlott hozzá egy kb.5A-es pwm szabályzó! Legegyszerűbb megoldás az olcsó akkus fúrókban van,fetes pwm van bennük! Nem kell szétszedni és kivenni,csak a motorra menő két drótra kell rákötni a szivattyút,a motort meg lekötni.
Már próbálkoztam a dologgal,nem egyszerű! Keresek neked egyet,szerintem van még a romok alatt,mert annak idején elhordtam az autósboltból a készletet...
Nincsen gáz,csak találunk valami megoldást! Köszi,hogy keresgéltél nekünk!
Olyan nagy igények nincsennek a szivattyúval szemben,nekem zsiguli ablakmosó szivattyú nyomta a naftát az elején,csak az melegszik,szétkopik benne a persely,stb.Szóval nem erre való,de ideig-óráig azért megteszi.És az is fogaskerekes!Két Bar-t tud nyomni,a mennyiséggel sincsen baj,csak nem tartós. Ha meg tudnám oldani azt,hogy legyen hűtése-kenése,akkor tökéletes lenne a célra! Mi van akkor,ha belemerítem a naftába? Lefogná nagyon a forgórészt? Egy sima állandó mágnesű szénkefés motorról beszélünk.
Bocs, nem találtam meg. Szerintem sok minden jó szivattyúnak, ami bírja a matériát és a hőmérsékletét, amit szállítani kell, és biztosítja a kellő nyomást. Volt, aki egy kazán olajszivattyúját használta.
Emberek! Amint írtam, nem tudok típust, a linket nyilván betettem volna, ha tudom. Annyira emlékszem, hogy talán a DIY Gasturbines Yahoo fórumon volt egy FAQ, abban volt, hogy VW vagy Ford Fiesta szivattyú jó. Az enyém típusát sem tudom, most meg ne kelljen már kimennem a sufniba, kib. hideg van. Egy kis türelmet kérek, megpróbálok valami infót előbányászni.