Nem kell a benzinbe keverni semmit! Sima 95-ös benzint használok én is. A lényeg, hogy a bioetanol miatt, legyen belátható időn belül elhasználva az összes benzin, ne legyen hosszú ideig tárolva. Tél beállta előtt pedig OMV Max Motion 100-at tankoljatok, azzal ha elrakjátok a gépeket nem lesz benzinmegromlás, hosszú évek múltán sem.
Van olyan henger ami vasperselyes azt pl lehet furni is. Azt h 125 vagy 150 henger nem számit felrakható a 125 a 150 henger és forditva is. Ha kell én tudok neked adni ami vasperselyes. Ja és egy tanács. Jobban jársz ha vezel a gyűrű készletett ami ugymond kommersz méret és hoz gyártaszt hozzá dugót és könyebb lesz az életed ha valami kebasz lesz vele. Mert a leó gyűrű méret elég furcsa emiatt drága. Pl én igy csináltam 200 ccm leokat h gyártattam dugót utána semmi gondom nem volt ha gond volt.
Na most nem azért de a benzinnek mit is kéne kennie?! Annak semmit tehát marhaság az egész. Aki meg gyártja a benzint az nem hülye minden olyan adalék benne van ami ahoz kell h jó legyen és olyan legyen mind a régi benzin. Annyi gond szokot lenni az E10 h pl old bizonyos dolgokat. A benzinnek semmit nem kell kennie.
Köszi,ezen spekuláltam én is 2bár a nyomás veszteség mérésnél, de mindegy munka ütembe 5 6x nagyobb a nyomás, addig nem is volt baj amíg egyszer nem melegedett túl, nem fokozatossan romlott el, 1 út alatt, vízpumpacsere és egyéb sallangok után csinálja. Hengerszettet csak aranyárban (fa árú árában ) találtam. pihentetem a projectet szeptemberig.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre! E10 benzin miatt van aki kever (17L benzinhez 1-1,5dl Motul 710 2T ) olajat a benzinbe a kenés miatt - mert azt mondják az E10 kenése nem jó! Tegyek vagy ne,! Ártok vagy nem?! Köszi! :)
Veszteségmérés? 5%? Igen, ez a mérés igazolta, hogy zárnak a szelepek, és a mérőnyomást (ami általában 1 bár) megtartja 5% veszteséggel. És a robbanáskor fellépő nagy nyomást hogy tartja? Na azt nem tudod! Pedig tényleg a Leoknál a henger hiba szokott kimondottan ilyen hibát okozni. A gyűrű csere? Abban én nem hiszek! Sokat nem szokott hozni, de legalább sokszor szarabb is lesz mint volt. A henger viszont kopik hordósra, oválisra, kúposra. azt új gyűrű nem oldja meg, sem a kopott dugattyút. Mert az is szépen tud kopni, aztán harangozik a hengerben és nem csak délben.
Ismerek olyat, hogy a Leóját földúton használta mindig és nem tudta az illető, hogy a légszűrő szivacsot olajozni kéne nedvesítés céljából. Egy nyáron két garnitúra henger-dugó kombót használt így el. Jelenség kezdetben az lett mint nálad, aztán már gyengült is a masina a végére.
Tünet: az alapjárat leesik meleg, viszonylag hosszú útról megérkezve, kapunyitás közben alapjáraton pötyögve. Ez a jelenség tavaly nyáron az én Leomat is elérte.
Okok: magas benzinszint a karb. úszóházban, esetleg magas a tápszivattyú által adott benzin nyomása és a tűszelep túlenged (de egyéb okból is átengedhet a zárt tűszelep), és/vagy helytelen (dúsabb) az alapjárati keverék minősége.
rotax blokk, kartercsőből folyik az olaj, lemez a vezérműtengelyen a helyén, szűkítő a helyén, nyomásveszteség mérés 5% (szóval jó) indul jön megy de fröcsköli az olajat. mi a bánat lehet a baja.
közbe vettem 1 másik blokkot mit ad isten az is köpi az olajat. de rendeltem 2 gyűrűkészletet hátha az . 19000 km es a motor.
Használat közben jönnek elő dolgok amik érdekelnek pl.: elég magas az alapjárata, de van amikor visszaesik alacsonyabb fordulatra - ezt gondolnám a megfelelőnek - viszont ezt nem minden, sőt inkább csak ritkább esetben történik 1-1 megállásnál. Nem akarom eltekergetni az alapjáratát, mert mi van ha előfordul az a ritka eset amikor visszaesik, mert akkor meg is állna, ha alapból alacsonyabb lenne ugye. Gondolom így sok mindent nem lehet vele csinálni.....
Hali! Nálam két esetben indul könnyen egy pöccre: 15-20 fok alatt gáz nélkül, és üzemmelegen, de pici gázzal.
Ha lehűlt a motor, de a külső hőmérséklet relatíve magas, mint most ugye nyáron, akkor 2.-ra indul. Először megforgatom gáz nélkül, aztán hallom, hogy belefullad a többlet benzinbe, mert persze, hogy a szivató kicsit nyitva van. Aztán második nekifutásra adok neki 1/4-2/3 gázt és indul.
Na ez egy olyan dolog h minden leonál más tud lenni. Ezt neked kell kitapasztani h indul könnyen motor. gázzal vagy gáznélkül. Sajnos elég macerás ezen a téren a leo. Most még hideg sincsen szoval szinte pöcre kell h induljon gáz nélkül is. De ezt motorja válogatja h h indul könnyen. Ez karbis motor nem olyan mind egy injektoros h mind1 mit csinálsz és indul.
Sziasztok! 2001 125-nek, hogy kell indulnia hidegen? Gáz nélkül csak az önindítót nyomva vagy önindító nyomása közben nagy gázt adva? Elsőre el kell indulnia vagy az normális, hogy többször kell próbálkozni? Köszi!
Szóval egy kis reklám ennek a Benzincső 5x10 szürke | [BIG5V6010] italmondo.hu. Jómagam 2 éve csöveztem újra ezzel. Most szét kellett szednem a tankot, mert az eredeti Mikuni tápszivattyú tönkrement, a szállító membrán egyszerűen kiszakadt, eltöredezett. Szóval ezek a szürke csövek ugyanolyan állagúak maradtak mint amikor beraktam( nem keményedett nem lágyult), még a citromsárga feliratok sem jöttek le! Nagy grat a gyártójának! :)
Megnézem a csövet a tankba. Ez a cső amit küldtél ez jó a tankba is? 2001-es a Leo szóval külső tápszivattyús. Nem akarok elektromos AC-t, mert ezzel is működött. Megnézem az impulzus csövet is! Köszi segítséget!
Az automatikus szívató helyes működését kiszerelés után tesztelni és tolómérővel ellenőrizni lehet. 12V-os feszültséget rákötve lehet megbizonyosodni, hogy a szívató tolattyú elmozdul-e kifele, ill. hűtőbe téve befele. Ezután tolómérővel összehasonlítani a méreteket a karbi szivató ülékétől számított mélységekkel.
Mit tolok túl?? Nem írtam senki konkrét személyt, hogy milyen szivattyút használ, csak általánosítottam. A tapasztalataimból kiindulva írtam véleményt a dolgokról. Nem kell elektromos tápszivattyú ahhoz, hogy ilyen nyomást érjen el. Elég ha megvesz valaki egy kínai utángyártott, a Mikunira hajazó tápszivattyút! Abban olyan erős membrán nyomórugó van, ami simán feltornássza a benzin tápnyomást 0,2 bárra. Elég ha valakinél úgy van megoldva a benzin tápkör, hogy ne tudjon visszaforogni a benzintankba, főleg ha a "visszatérő" ágba az áromlással szemben visszacsapó szelep van és az jól működik. De ezt egyszer már megbeszéltük. Nem emlékszel? ;)
Na most ezt most kicsit tultolod. Mivel nem tudod milyen szivatyut használ. A másik a szivatyuk nagy részében van tulnyomás szelep ami leold. Ha membrános vagy dugatyus tipusut használ ott meg van végállás ami lekapcsol ha nem tudja nyomni a dolgokat. A forgorészes meg nyomásszelepes. De ha ne agy isten nincsen benne teljesen könnyen beállitható. Egyébént meg a leon gyárilag is van vissza folyó oldal szoval semmi gond nem lehet ezzel könnyen kiépithető a saját rendszerével.
Nagyon ügyeljetek a tápszivattyú által létrehozott benzin nyomásra ami a karburátorra jut! Meg kell oldani a felesleges túlnyomás elvezetését vissza a benzintartályba. Ebből a benzin "körforgásból" kell úgymond megcsapolni a karburátor részére a benzint, ami így már nagyon kicsi túlnyomás. Máskülönben a karburátor túlfolyik!
A 0,2 bar is már határeset. Szó szerint ez a küszöbnyomás, ahol a Mikuni úszójának felhajtóerejét ez s tűszelep legyőzi. Vagyis a 0,2 bar is sok lehet már.
A leggyakoribb hiba a tank belsejében lévő csövek elöregedése miatti csőtörések. A 2000 előtti Leonardókban a tankban van a vákuumos működésű membrános tápszivattyú, csak valamikor 2000 után kezdték a tankból a karburátor mellé kihelyezni ugyanezt a tápszivattyút. A vákuumos impulzus a karburátor előtt lévő szívótorokból származik. Szóval az impulzuscső is makulátlan legyen, amúgy ha lyukas, akkor úgysincs normális alapjárat és a moci is nehezebben indulhat.