sziasztok.ojan jelenséggel állok szemben,a ciao-mmal kapcsolatban,hogy szétszedtem a hátsó agyat ,ugye amit 4 csavar tart össze,mikor összeraktam,és meghuztam mind a négy csavart,nem lehet forgatni a kereket,valakinek,van e valami ötlete mi lehet a gond?!köszi előre is!
Valakinek van tapasztalata karburátor tisztító spray-el? Feloldja a hozzáférhetetlen helyeken is a lerakodást és utána kompresszorral ki lehet fújatni?
Ez az elektromos gyújtás amit a képen látsz a henger mögötti fekete dogoz ha ilyen elektromos a gyújtása azaz alaplapos ha kerek trafó van rajta akkor megszakítós. Hogy hogyan megy az sokmindentől függ..A variátor ugyananyira strapabíró mint más motoron,ha még nem szereltél ilyet és nem érted a működési elvét ne állj neki és vigyél szerelőt vagy hozzáértőt a vásárláshoz.
Eladó a képeken látható,'70 évekbeli klasszikus,"csodaszép" patinás Ciao-m. Ami cserélve lett rajta:új légszűrő,új első fékbetétek,korban/stílusban hozzá illő pedál.Duda van, a gomb nincsen fent,de adok hozzá egyet.Kilóméter óra nem mér,mivel nincsen hozzá meg a mechanika lent az első keréknél,és bowden sincsen.Cserélve lett még a kipufogó,mert ezen egy gyárilag fojtott CH jelű volt,most kapott egy gyári darabot,az "újfajta" nagyobbat.Végsebessége 42-44km/h.A Ciao túrán pedálozás nélkül felmentem vele a visegrádi "hegyre"! Ára:38.000ft, én is ennyiért vettem,amit ráköltöttem nem számolom Ami kell hozzá,az egy új első fékbowden!A hátsó lámpa nem gyári,de világít
Eladó a képeken látható,'70 évekbeli klasszikus,"csodaszép" patinás Ciao-m. Ami cserélve lett rajta:új légszűrő,új első fékbetétek,korban/stílusban hozzá illő pedál.Duda van, a gomb nincsen fent,de adok hozzá egyet.Kilóméter óra nem mér,mivel nincsen hozzá meg a mechanika lent az első keréknél,és bowden sincsen.Cserélve lett még a kipufogó,mert ezen egy gyárilag fojtott CH jelű volt,most kapott egy gyári darabot,az "újfajta" nagyobbat.Végsebessége 42-44km/h.A Ciao túrán pedálozás nélkül felmentem vele a visegrádi "hegyre"! Ára:38.000ft, én is ennyiért vettem,amit ráköltöttem nem számolom Ami kell hozzá,az egy új első fékbowden!A hátsó lámpa nem gyári,de világít
A gyújtást, hogy tudom megkülönböztetni laikusként, mert már van kiszemeltem? Jobban megy mint a sima bravó? A variátor mennyire strapabíró? nehéz szerelni? Vásárlásnál mire figyeljek oda?
2féle van a variátoros elektromos gyújtással és a sima megszakítos gyújtással.Nyilván a megszakítós sima az egyszerűbb konstrukció,de a másik talán erősebb és jobb de a futómű ugyanaz.Ha esetleg érdekel pár hét múlva elkészül egy sima olyan 50e ft körül lesz az ára.Kép róla a felujítás elött.
köszönöm a karbi leszerelési tanácsot.Egyenlőre még nem szedtem le.A levegő lezáró/kinyitó/kis drót nem akad be,de beakasztom a benzicsapba,így is megmarad ,majd a motor beindulása után kiakasztom.
De van egy másik,nagyobb gondom is:betekerésnél nagyon csúszik a pedál,alig kapja el,hogy a motort megmozdítsa,ha elkapja,rögtön indul.Új a kuplung szerkezet,variátoros.Piaggio si sárga svâjci postás.
nem eladó. Egyrészt a benzincső csatlakozót rögzítő csavar menete tönkrement ezert folyik belőle a benzin. Másrészt ki akarom próbálni a fúvókáját a 13/13-ban.
Végre ki tudtam próbálni utcán is. Könnyen indult, bár durrant egyet kettőt.
Kb 17-el ment (GPS szerint), olyan volt mintha fulladna és néha durrogott.
Max 5 percet motoroztam amikor teljesen leállt és tekerhettem haza.
A motor svájci kivitel, és felújítás előtt nem durrogott. A felújítás során amit cseréltem: vadiúj 13/13-as karburátor a 12/12 helyett, új gyertya és gyújtáskábel. A megszakítóhézagot összerakás előtt ellenőriztem. A tankban 1/4-ig volt benzin.