Eladó a képeken látható komplett Triumph Speed Triple,Daytona hátsó kerék a rajta lévő Pirelli Diablo Corsa 180/55-17 es gumival aminek nagyon jó a profilja,de viszont nem friss gumi ,tartalék keréknek vagy normál utcai használatra még jó !!
Eladóvá vált szeretett Triumphom ! Ha valakit érdekel !
Eladó a képeken látható 2001 es évjáratú Triumph Speed Triple 955 i, az erősebbik Daytona blokkal 147 Le ! Jó megkímélt állapotban,kevesett futott,gyári fényezés ! Új Dunlop gumikkal,fékbetét,friss olaj+szűrő Motul 10w40,sport kipufogó,Magura széles kormány stb ! Brutális menetteljesítmény,gyorsulás ! Meglepően jó fogyasztás 5-6l/100 km ! 2018.05 ig műszaki,Tulajdonostól ! Tulajdonostól,törzskönyvvel ! 790ezer ft !Az ár kicsit alkuképes !!Élőben még szebb mint a képeken ! Zala-megye. Lenti. 06304882125.
szia ! még külföldről rendeltem ! de csak vállalkozói számmal tudtam rendelni,magán személyként nem fog menni ! 7500 ft /db ! de a pesti Triumph szervizben is van asszem ! üdv.
a feszültség-szabályzónak az ülés alatt -mellett mennyire szabad melegednie ? mert az enyém sokszor forró ! igaz gyárilag nem oldották meg a hűtését ! üdv.
Köszönöm a fáradozásodat. Pár órát én is eltöltöttem a keresgéléssel. Ebay, Aliexpress, általad is javasolt és egyéb oldalak(találtam egy magyart is) árai, de elsősorban a hosszú szállitási idők miatt végül a bontott mellett döntöttem. Két nap alatt nálam volt, már be is szereltem. Állapota jó, most már próbálok rá jobban vigyázni. Kettőt rendeltem, úgyhogy ha valakinek sikerül a sajátját eltörni, szivesen kisegítem, amig a megrendelt megjön.
Ezzel a csatlakozóval az lesz a baj, hogy bontottan a műanyag ugyanolyan repedezett f..s lesz, mint ami eltört. A triumph valamikor csinált talán visszahívást vagy cserét, de szemben a műanyaggal, a cseredarabok már nem szelepeltek (apa), csak talán a tankban lévők.
A csonk kiszedésére egy nagyobb torx bit bekalapálás után kiválóan alkalmas, ki lehetett vele tekerni.
Csatlakozót rendelésre, elsősorban külföldről lehet beszerezni - CPC/Parker gyártmányú. A tank BSPT menetes.
Pl. itt található meg fémből, a viton tömítéses az ajánlott, abból viszont úgy látom, csak az 1/4-es van vitonnal, kérdés, hogy lehet-e itthon külön beszerezni a tömítést ebben a méretben.
Cikkszámok leleshetőek, de olcsóbban én nemigen találtam meg máshol.
Időnként foglalkoztat a beszerzés gondolata engem is, de mindig az az eredménye, hogy halasztom. Műanyagból is meg lehet találni a fenti oldalon, de szerintem az annyival nem olcsóbb, hogy érdemes legyen vele foglalkozni.
Pályázni én nem járok, túrázásra tartom a motort. Nekem is 17-es első kerék van fenn, már úgy vettem. De ez alap, a VFR-e, is így hajtottam. 200 felett nem megyek, alatta meg csak előnye van.
Akkor össze lehet hozni, mikor már elkezdődik nekem is a szezon.
Az olaj- és lánccsere van hátra, egyúttal a gyári 18/42 helyett 17/43-at kap, már csak azért is, mert páratlan fogszámmal egyenletesebb a kopás (a minap utánaolvastam), aztán jó esetben az, hogy utazónál többet forog valamivel, meg az esetleges fogyasztásváltozás nem fog annyira zavarni, mint amennyire jól esik az összes fokozatban megemelkedett forgatónyomaték.
Nekem a Hungaroring van a szomszédban, de az sportmotorral volt az igazi (...), csak elég pénzéhes hobbi. A triplét részben az a szándék ihlette, hogy visszakanyarodjak a kitűzött célok nélküli motorozáshoz, mint kezdetben a simsonnal.
A 7000-es megindulásod semmiképpen nem próbálnám megcáfolni. ;)
Próbálás nincs ellenemre, ha érdekel a triple, viszont Kecskemét nekem Bp mellől annyira nem esik útba, mint majd a Börzsöny, Visegrág vagy épp Mátra (az útfelújítás előtt voltam arra utoljára), ill. egyéb kanyargós út (jársz ezek közül valamelyik felé szezonban?). Mondjuk idén nem ártana végre elvonszolni magam Kakucsra, drágább ill. gyorsabb pályát a tárcám, illetve a triple végsebessége nem kíván.
Az enyém akkor is jobban megindul 7000-nél, én érzem. Amúgy Kecskemét mellet lakom, ha élőben kipróbálnád, úgyse mentem még Triplével.. :-)
30 kg sztem nagyon sokat számít, több, mint 10% súlyban. Kezelhetőség szempontjából is, természetesen. De a konkrét példánál nyilván jobban megy egy annyival könnyebb motor, u.a blokkal..
Ha megnézed a jobb oldali nyomatékgörbét, rajta a válasz: 7000-nél, ha enyhén is, de lejteni kezd és mivel lóerő = nyomaték × fordulat, az addigi teljesítmény-emelkedés lassabbá válik. De a másik görbe (daytona) sem utal olyasmire, hogy 7000-től az addigi linearitás helyett kitörne az állat. Inkább az lehet, hogy az úton gyorsan tolatnak a vonalak :)
A térképpel nincs nagyon mit tenni, mert a fájlok kompletten tartalmazzák a különféle táblázatokat amelyek közül egyik a gyújtásé, és sok értelme nincs játszadozni az előgyújtással, ha nem guru az ember, azaz pl. nem TUDJA, hogy az adott tartományban az adott terheléshez milyen levegő-tüzelőanyag arány tartozik, márpedig a különféle arányok különféle sebességgel égnek, így az előgyújtás mértékéhez azt is figyelembe kellene venni (plusz tudni a formulát, ami alapján az ECU számolja a tényleges-végleges mennyiséget = szenzorokból nyert értékek korrekciós faktora).
Nincs nagyon mit tenni = elég sokat szórakozom (szó szerint) szezonban térképek szerkesztésével, tesztelésével, számottevően jobb nem lehet szerintem a mostaninál (5 alá tuszkolt fogyasztás és dinamika).
20-30 kg nem sokat számít (mert gördül), pl. az én zx-em könnyebb volt, mint a cimborám teljesen gyárija (full verseny rendszer, pályaidom), de ami kevéssel (de határozottan) lelépte, az biztosan a kipufogó által adott lóerőknek volt köszönhető, a kilók inkább a kezelhetőségnél jelenthettek egy kicsit több erőkifejtést. Mondjuk annak a motornak a kezelhetőségére bármelyik utódjáét elcseréltem volna, máig etalon nálam. :)
Előrántottam a 2002-es katalógust, s a Triple blokkja csakugyan fekete. De látszik, h ez ugyanaz a blokk, mint az enyimben, a korábbin máshol vannak az oldalán a fedelek, meg a csavarok. Akkor viszont nem tom, h miért nem érzed, h 7 felett meghúzza. Monnyuk lehet ezekre más gyújtástérképet is tenni..
Az első Fazert ismerem testközelből, volt több egy haveromnak. Abban biztos, h az R1 blokkja van, s erős is minden fordulaton. Csak 233 kg, ami vagy 430-al több, mint a donor..
Jah, a Triple marhulni van, az ST meg túrázni. Motor ugye ugyanaz, futóműnek télleg több a beállítási lehetősége a Triplén, az ST viszont kényelmesebb, s jobban véd az elemektől. :-)
Az enyém egészen biztosan 2002-es, az 'új', erősebb 955i triple (ülésidom, stb azonos a 2004-essel, csak apróságok változtak a két év során, pl. lábtartón a saroktámasz szerelvény, kormánycsapágy feletti csavar, és hasonló apróságok - tudom, mert ott szokott parkolni mellette egy 04-es).
Nálad a nem visszaolvasás okán feltételeztem, hogy triple lehet, de a képet látva gondoltam, hogy nem, azon meg csodálkoztam is, hogy a blokk lentebb fémszínű, mint a daytonák szoktak volt lenni, ezek szerint ilyen apró eltérésekkel is jelölték a blokkokat.
Asszem, pontosabban tuneecu com a barátunk:
"955 cc Speed Triple / From VIN # 147921 to VIN # 207554/ Sagem ECU MC1000"
tehát 147921-től .
Szvsz az Fz1 egy elspórolt futóművű és blokktartalmú, semmilyen tartományban nem erősebb, legfeljebb a blokköntvényében azonos, anno valami német magazin összehasonlította többek közt nyomatékrugalmasságban, aztán a cikkekben szajkózott "középtartományra hangolt"-ból semmi nemvolt igaz - a nyomatékgörbénél sem.
Közben rájöttem, hogy működik a képbeszúrás... :)
Amire még gondolok, hogy egy fejidom rengeteget számítana légellenállásban, a 750-esemnél anno +30-40 km/h-t jelentett a plexi mögé lapulás, illetve úgy még semmin nem tolta a szél a képemre a sisakot, mint a triplén. De ez inkább elméleti szinten / ha sok kedvem lesz barkácsolni (pár japán fejidoma a kinti fórumosok munkái alapján könnyen felmegy), 160-as utazót lehet menni így is.
Vissza az eredeti témához (túra jellegűbb használat):
a triplén nincs normális csomagrögzítési lehetőség, a műanyag tank csodás a mágneses tanktáskához, stb.; nekem ami mellette szólt, az a full állítható futómű, a 21 literes (-nek írt) tank, és egy cimbora ódái. Reggel megyek, este jövökre bevált, a futóművel viszont még mindig barátkozom, ami a hátsó gumi oldalsó csíkjait illeti.
Nem, ez gyári ST. :-) Ritka, magyarországi szalonmotor, megvan a magyar kezelésije is. Összetört Daytonákat szoktak átépíteni streetfighternek, s aztán Tripleként eladni, itt a fórumon is előfordult már ilyen eset.
Inkább az lehet, h a tied a 2002 előtti, korábbi blokkos. AZ ST-nél úgy van, h az alvázszám utsó 6 számkarakterét kell nézni, s asszem kb 150000 előtt a régi, utána már az újabb blokkos.
Az R1-nek meg az FZ1-nek ugyanaz a motorja, csak az utóbbi túrásabb hangolású, ill. nehezebb a motor.
A Te blokkod szerintem, meg a motorod egy (ex-)daytona.
Nem mind daytona blokkos, az a blokk jelentősen más, mint pl. ami a triple-be került, pl. kovácsolt dugattyúk, hajtókarok, nem perselyes hengerek, eltérő vezérműtengelyek, más kipufogókeresztmetszet, olajhűtő elhelyezése, formája, stb...
(A triumphnál valóban más a blokk karaktere, a triple 3500-7750 között vastagon nyomatékosabb (10-15Nm) a daytonánál is, de a sor4 1000-eseknél is úgy általában, legalábbis ami a 2004 körülieket illeti (z1000, R1, de a ZZ-R1100 haloványabb - papíron is, meg menet közben is - csak azok nem fogynak ki a fordulatból, tovább maradnak a nagyobb nyomatékot és teljesítményt adó fokozatban), míg pl. egy középtartományra hangoltnak mondott fz1-et minden tartományban a földbe döngöl a vele azonos évjáratú r1)
Nekem a volt zx-em (7) nagyon bejött, a későbbi szerzemények sehogy nem adják vissza azt a mindenes, jolly joker tudást - pálya, sport-túra utassal v. egyedül, és az utasnak se volt panasza.
De azért szerintem a triple marad, mert a fenti-lenti sirámok tényleg csak azon ritka esetekre vonatkoznak, amikor nagyon ottmarad a gáz, túratempónál vagy 200 alatt baromkodva csak a vigyor marad. Lassan majd tudok ezzel is úgy kanyarodni, mint a zx-el már néhányadik kanyar után, igazán meg az számít - nekem. :)
Hát 200-tól (5-be váltva) már az enyém se olyan sárkány, no de nem az ezres, sornégyekkel kell összehasonlítani, ez egy középkategóriás motor. Emlékeztetőül, anno a SBK-ban az volt a szbály, h 750-es sornégy, 900-as sorhárom, s 1000-es V2 mehet együtt. S utána lett ebből kis furkálással 955. Anno a ZX-9-emnél 210-nél raktam a négyet, s onnan is olyat húzott, mint atom, de az egy sportmotor, túrázni, meg utast, csomagot vinni ez a jobb.
Ha sportmotort szeretne az ember, akkor ott a Daytona, az 147 lovas. De mind "Daytona" blokkos, még a Tiger is, tehát ez ugyanaz, csak kicsit változtattak rajta, h alul erősebb legyen, persze ezért felül is kevesebb lett.
Úgy 3500-nél és leszabályzásig nincs nagyon vége. 200-nál határozottan elernyed magas fordulaton is, onnan csak vánszorog. A sport 1000-nek 200-nál teszed a 3-ast, a triple ilyenkor 4-ben van.
A nyomatékcsúcs a triple esetén 6250, tehát felette már nincs mitől megindulni, hacsak nem daytona blokkos a Tiéd (szürke hengerek, a többi rész fekete), annak lényegében egyenes a nyomatékgörbéje és 8500-nál van a csúcs, plusz 11500-at vagy 12000-et forog leszabályzásig.
Izé.. a tied 2002 előtti 107, vagy utáni 120 lóerős? Mert az enyém az utóbbi, direkt ilyet kerestem anno, mert olvastam, h nem elég pörgős a gyengébb. Ez viszont 7000-nél elkezd visítani, s még jobban megindul leszabályzásig. Emiatt könnyű is leszabályoztatni, ha nem figyel az ember.