Keresés

Részletes keresés

Dincsike78 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 9337

Nem rég olvastam hogy a Máv 50 felsővezetékről és akkumulátor is működni képes villamos motorvonatot vásárolna mi Flrit 3 lesz ami elvileg Füzesabonytól Szilvásváradig tudnának menni!

Turkkuri Creative Commons License 2020.04.21 0 0 9336

Sziasztok!

 

Eger személy pályaudvart szeretném modellvasút terepasztalon megépíteni... Ep.V korszakban... abból is az 1996-ban átépített szélesperonos változatban... ebben szeretném a segítségeteket... tanácsaitokat kérni... főleg 1996-2005 között a vasútállomás és környékéről készült fényképek... jelleg és tervrajzok érdekelnek... illetve minden... amit úgy éreztek... hogy az építéshez hasznos lehet... a szucsvince(kukac)gmail.com e-mail címre...

 

Köszönettel: Szűcs Vince

interpici400 Creative Commons License 2020.03.02 -1 0 9335

Sziasztok!

Valakinek nincs esetleg egy plusz vagy fölöslegessé vált példánya a 2018-ban megjelent Eger-Putnok vasútvonal könyvből? A szerzőnél már érdeklődtem, de sajnos már nincs eladó példánya.

 

Köszönöm. 

Jozsef Csank Creative Commons License 2020.01.14 0 2 9334

Ez az a vonal amelyen majd minden magyar ember utazott egyszer ld.osztálykirándulások mint túrista stb. Csodálom hogy az illetékes vezetőket nem érdekli a sorsa.

benbe Creative Commons License 2019.12.04 0 1 9333

Szarvaskő sok képen 2010-ből: http://www.benbe.hu/gallery/szarvasko/story.php

f_k Creative Commons License 2019.12.01 0 0 9332
bodrostomi Creative Commons License 2019.11.22 0 0 9331

111 év...

robcso1361 Creative Commons License 2019.11.21 0 1 9330

Az nem a pálya állapota miatt van, az az átjáró miatt van, legutóbb egy Mazda 6-os hajtott a sínekre, majd Mazda 3-asként távozott...

Előzmény: -Smiley- (9329)
-Smiley- Creative Commons License 2019.11.20 0 0 9329

Almárnál is láttam egyet.

Előzmény: robcso1361 (9328)
robcso1361 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 9328

De van pályahiba, Szarvaskő felett egy harmincas sínkopás miatt és egy húszas a töltés oldalának romlása miatt... De ezek nem nagyok

Előzmény: robcso1361 (9327)
robcso1361 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 9327

Pályahibából eredő lassújel Bélapátfalváig jelenleg nincs a vonalon, a kedves autósok miatt vannak az útátjárókon... Bélapátfalvától viszont harminc az Örömed tetőtől húsz, sajnos nem lett átépítve ez a rész ...

Amúgy ha van kedvetek olvasgatni a vonallal kapcsolatos esetleges lehetőségekről:

 

https://www.facebook.com/groups/1690858847710982/

Előzmény: -Smiley- (9326)
-Smiley- Creative Commons License 2019.11.19 -1 1 9326

Amugy miért vam tele lassújellel a szilvási szakasz?  Elvileg a cementgyárig betonaljas végig, meg lett erősítve. Csak aláverés kellene vagy mitől szaporodnak a lassúk?  Az meg szégsen hogy 30 éve nem képesek szilvás előtt azt az 5 km-t rendbe szedni.

 

Ja az is logikátlan hogy a busz a vonatta egy időben megy évek óta.

Előzmény: Jozsef Csank (9324)
robcso1361 Creative Commons License 2019.11.12 0 0 9325

Jöhetne, még nem minősített anyagból is lehet építeni max 60km/h sebességre, nekünk megfelelne.

Előzmény: Jozsef Csank (9324)
Jozsef Csank Creative Commons License 2019.11.11 0 1 9324

Ez a brigád jöhetne Szilvásváradra is betonaljat sint 48-asra cserélni.

robcso1361 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 9323

Holnaptól buli Egerben. A negyedik és ötödik vágány kavicsát rostálják, pótolják. Tapfákat cserélnek, nappal és éjszaka is dolgoznak 24.-28.-ig

f_k Creative Commons License 2019.10.21 0 0 9322
f_k Creative Commons License 2019.10.17 0 0 9321
robcso1361 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 9320

Ühüm, ha nagyanyám meg sárga lenne és áramszedője lenne ő lenne a villamos. Járjunk a földön uraim.

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (9319)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2019.10.11 0 6 9319

Ha akarat van, minden van, az OFF tavaszi csömöri Desirós bohóckodáshoz szerinted milyen feltételek voltak meg, és mennyibe került? Akkor lesz Eger - Debrecen, ha egy megfelelő embernek ez lesz a nünükéje, akkor viszont lesz, és a kutyát nem fogja érdekelni, bejön-e, vagy sem.

Előzmény: robcso1361 (9316)
robcso1361 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 9318

Sztem ki kéne próbálnod ezt a bulit amit mi itt játszunk és rájönnél, mennyire egyszerű dolgokon bukik el minden...

Előzmény: Abymot (9317)
Abymot Creative Commons License 2019.10.10 0 0 9317

Szerintem időnként leegyszerűsítő túlzásokba esel.

Előzmény: robcso1361 (9316)
robcso1361 Creative Commons License 2019.10.10 0 1 9316

Még mindig azt mondom, hogy villanygép van dízel meg nincs, kapíse? Ilyen egyszerű, a kutya nem költ a gázolajpusztítókra. Ha lenne még motorvonat akkor a Lajosmizsei oldalba , vagy Salgótarjánba küldenék, nem pedig egy átszállásmentes kapcsolat megteremtésére ami vagy bejön, vagy nem. Ráadásul a ezzel a kapcsolattal még probléma is lenne , tipusimeret miatt, ami megint pénzbe kerül... Két óriási probléma van amit meg kellene oldani, az egyik a tömeges villamosítás a másik pedig a pályák hézagmentesítése. Azok a vonalak amik ezen átesnek, megmaradnak, a többi, a fantáziátokra bízom.

Előzmény: Abymot (9314)
andrasimre Creative Commons License 2019.10.08 0 1 9315

Ez így van. Továbbra is otromolni kell érte mindenkit. Nekem úgy tűnt, hogy leginkább a MÁV nem akarja a viszonylatot.

Előzmény: Abymot (9314)
Abymot Creative Commons License 2019.10.08 0 1 9314

Szerintem indokolt lenne, mert két szomszédos megyeszékhely közötti, ezenkívül Poroszló felől a megye székhelyével való közvetlen kapcsolat jönne létre, ugyanannyi vonattal, ugyanannyi (mostanában misztifikált jelentőségű) vonatkilométerrel, és racionális szervezés esetén összességében nem több szerelvénnyel (ebben nem vagyunk azonos állásponton, szerinted a 87a vonalra szükséges ingák, meg a 108-as vonalra szükséges dízeljárművek számának összege eggyel nőne, szerintem viszont ez nem szükségszerű).

 

Az hogy egy korábbi megoldás, a csörgős ingákra épített Fehérgyarmat-Eger viszonylat nem vált be, még nem jelenti azt, hogy a Debrecen-Eger viszonylat se válna be, pláne ha motorvonattal (pl. Uzsgyival) meg lehetne oldani, akkor még a csörgős ingáknál időnként jelentkező füzesabonyi körüljárási kényszer se léphetne fel.

 

Szervezés az kellene hozzá, méghozzá lehet, hogy nem csak a vasúton belül, hanem a megrendelő részéről az ágazatközi megoszlás végiggondolása is (vannak már viszonylatok, ahol a párhuzamos távolsági buszokat ritkították vagy leállították a vasút javára, a Debrecen-Eger viszonylat esetében miért is lenne kőbe vésve a napi nyolc vagy kilenc közvetlen buszjárat?).

Előzmény: robcso1361 (9313)
robcso1361 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 9313

Szted van ebben annyi potenciál, hogy akarja? Ha lenne , már rég így járnánk. Próbálkozás volt, de nem jött be , egyenlő ennyi...

Előzmény: Abymot (9312)
Abymot Creative Commons License 2019.10.07 0 0 9312

Ennél bonyolultabb dolgokat is megoldott már a vasút, ha komolyan akarta ...

Előzmény: robcso1361 (9311)
robcso1361 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 9311

Még mindig az a válaszom, hogy nem oldható meg simán, bár jó lenne...

Előzmény: andrasimre (9310)
andrasimre Creative Commons License 2019.10.06 -1 0 9310

Ez simán megoldható ma is, csak akarni kell.

Előzmény: f_k (9309)
f_k Creative Commons License 2019.10.06 0 1 9309

"1973-ban már volt közvetlen Debrecen-Eger vonatpár Mdvel azaz "Piroskával":

https://library.hungaricana.hu/hu/view/HevesMegyeiNepujsag_1973_06/?pg=43&layout=s&query=j%C3%A1rat

Előzmény: andrasimre (9301)
f_k Creative Commons License 2019.10.02 0 1 9308

Fázishatár Füzesabony után van.

 

Nem ott hanem feljebb van kiszigetelve, logikusan gondolkodva Tihamér elág-Felnémet szakasz lehet feszmentes...

Előzmény: Cpt.Dave (9307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!