Keresés

Részletes keresés

Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.28 0 0 1070

A teleszkóp nélküli így állt gyárilag is:

 

 

Mag ma is

 

Mint már írtam neked valószínû a vonórész nem stimmel.

 

Ezt árulják még talàn manapság 25000-ért.Szerintem megéri.

 

Bár a gyári eredetinek az ülés alatti része le van egy picit törve

ezáltal még lejjeb van a csapszeg.

Előzmény: cznorbert (1069)
cznorbert Creative Commons License 2017.04.28 0 0 1069

Most egyenlőre megvagyok köszönöm,

 

kaptam tippet, a kulim lengővillája fordítva lehet felszerelve, s meg kell nézzem a gumi rugózó elemeket is mert nagyon lóg a hátulja, sokkal több ki kellene látszódjék a kerékből

 

azért is raktam fel ide képeket, szakértői szemmel a tapasztaltabb, kulit jobban ismerők észrevételeire számítottam, de talán más fórum mintha jobban működne :)

 

sajnos én még nem tudtam tüzetesen szemügyre venni egy eredeti motorkerékpár utánfutót sem, még élőben sem nagyon láttam, emiatt gyűjtögetem minden módon az infót ,sajnos (vagy nem) csak vásárlás után, majd alakul ez, mindenesetre addig is tudom húzni a T1el, legalább a papírjaival minden oké, azok árait pontosan tudom ;)

Előzmény: Fügediferibá (1068)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.28 0 0 1068

Milyen fotó kell,mit szeretnél tudni?

Előzmény: cznorbert (1064)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.28 0 0 1067

Nem én árultam,bár van 2 de ezek szerintem soha nem lesznek eladók.

A felújításkor törekedtem a szépség és a minôség maximalizására.

Pl:homokszórás után tapadás növelô alapozó termèszetesen Standox,

a fènyezés után lakk stb stb.Had ne kelljen részleteznem.

Ha a következô kérdésed az lesz,hogy a papírozásban mi kerül 60-70ezerbe!

 

Előzmény: cznorbert (1064)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.04.28 0 0 1066

Ha valaki csak a pénzért csinálja, az sokszor meg is látszik a munkáján. 

Kikalapálás helyett vastag gittelés, rozsdás lemezre fújás és nem megfelelő alapanyagok vagy eredetiségre törekvő felületkezelés.

Tényleg nagyszerű egy ilyen szerkezetet felújítani, a hiányzó alkatrészeket az eredeti alapján elkészíteni és megmenteni az utókor számára :) 

 Milyen műszakilag és esztétikailag kb kuriózum szerkezetet szültek a történelem viszontagságai! 

Előzmény: aaronboone (1065)
aaronboone Creative Commons License 2017.04.27 0 0 1065

Igazad van, ha a számokat nézed. Viszont az az öröm, amit az okoz, hogy egy régi szép alkatrészt felpolírozol, pótolsz, megmentesz valamit az enyészettől, pénzben kifejezhetetlen. Én legalábbis ezért csinálom, de szerintem nem vagyok egyedül... ;)

Előzmény: Fügediferibá (1063)
cznorbert Creative Commons License 2017.04.27 0 0 1064

Te árulod talán 2 hónapja az egri kulit 300e-ért?

 

 lehetséges  a potenciális vevők szerint nem biztos hogy megéri ennyiért

 

a felújításara szánt összeget lehetne tudni, miből áll össze?

Előzmény: Fügediferibá (1063)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.26 0 0 1063

Az a helyzet manapság,hogy...

Veszel egy papír nélküli Motorkulit.     80-100 ezerért

Felújítod minôségtôl függôen            250-300 ezer

Mire lesz papír,rendszám.                  60-70.  ezer

A vége.                                          390-470 ezer

 

Akkor nem megérné 300ért venni egy olyat ami jó és még szép is meg van papírja?

az csak jól hangzik,hogy 100-ért vettem egyet papír nélkül.

Előzmény: Fügediferibá (1062)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.26 0 0 1062

Szerintem pont a váz és zsanér számait nézik a vizsgákon,OT,NKH.Az összeépítési engedélyhez a szakértô nem nézte máshol aki az ellenjegyzést csinálta.

Ha az összeépítési engedélynél tartasz tudok segíteni.

 

Előzmény: aaronboone (1059)
1zsakkrumpli Creative Commons License 2017.04.26 0 0 1061

Nekem anno nem sikerült összeépítési engedélyt kérni, így nem lett papírja. Kizárólag eddig nekem a vázban lévő számot nézték eddig.

Előzmény: aaronboone (1059)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.04.26 0 0 1060

Nem szabad hozzányúlni. Szerintem minden szempontból így a legjobb, ráadásul így eredeti. 

Előzmény: aaronboone (1059)
aaronboone Creative Commons License 2017.04.26 0 0 1059

Sziasztok!

 

A gyulai származású kulimon az 5 gyári számból 4 egyezik (plakett, zárnyelv, váz, doboz), az 5., az aluminium zsanéron lévő viszont nem. Szerintetek ha valaha oda jutok, hogy összeépítési engedéllyel szeretném ezt a járművet forgalomba helyeztetni, akkor megnézik az egyező számokat, vagy annak pont az a lényege, hogy tökmindegy, hol milyen szám szerepel? Növeli vagy csökkenti az értékét, ha "történelemhamisítást" követek el, és kicsiszolom a számot a zsanérból, és beleüttetem a másikat? Nem szívesen csinálnék ilyet, csak opcióként felmerült bennem a gondolat.

 

Üdv,

Gábor

Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.23 0 0 1058

Megijedtetek a Ferótól?:)))))))

Előzmény: Fügediferibá (1057)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.23 0 0 1057

"Ami befolyik,az rögtön kifolyik!"

 

Előzmény: triplaharom (1056)
triplaharom Creative Commons License 2017.04.23 0 0 1056

Ha nem folyik bele a víz... (:-)))

Előzmény: abes (1055)
abes Creative Commons License 2017.04.23 0 0 1055

Praktikus.

Előzmény: Fügediferibá (1052)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.23 0 0 1054

Autó alkatrész boltban vettem a kárpitanyagot,1,20m széles és 2 m-t vettem ami azt hiszem 2000ft volt.a kivágást és beleragasztást egy ügyes kezü ismerôs akinek adtam egy 5000-est.(semmit sem kèrt)

Előzmény: Csillagnyee (1053)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.04.22 0 0 1053

Ez igen!! Miből készítettetted? A Pillébe szeretnék ilyet. Ha szabad effelől érdeklődni, hol készült és milyen költséggel?

Jól mutat :)

Előzmény: Fügediferibá (1052)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.22 0 0 1052

Azt már mutattam,hogy bekárpítoztattam a belsejét?

 

 

Vagy kikárpítoztattam?Mindegy,tök jó lett.

Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.21 0 0 1051

58 bocs

Előzmény: Fügediferibá (1050)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.21 0 0 1050

Ha normálisan tették a dolgukat Szegeden,akkor ez a 2088-as sorszámmal év végi lehetett.

Az enyém 2123 és már 1968.

aaronboone Creative Commons License 2017.04.21 0 0 1049

Sziasztok!

 

Szezám tárulj:

 

 

Lajos-aranyak, pénz, holttest, szürke forgalmi, pótkulcs nem került elő, ellenben a nagyon szép állapotban lévő öltönytartó igen :)

 

Kulcsot is csináltattam a zárba, roncsolás nélkül sikerült megoldani.

cznorbert Creative Commons License 2017.04.21 0 0 1048

Köszönöm a hasznos infókat

 

 

a csatik rossz oldali felszereléséről nem tudtam, ezen a húzón itt volt csavarhely...

 

a Te szerelvényeden a húzó magassága épphogy eléri az ülés magasságát (kép szerint, bár ez nyilván függ az üléstől is), nálam láthatóan magasabb

 

 

Előzmény: Fügediferibá (1046)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.20 0 0 1047

Ezen a feketén csináltam

Prevent krómtisztító paszta és zöld kupakos 3M

 

Előzmény: aaronboone (1037)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.20 0 0 1046

Az elôzôhöz képek.

A kábel a feketèn gyári,azèrt vettem,hogy a felújítás pontos legyen.

 

Acsatlakozás ezen az oldalon,bár a csatlakozó nem eredeti.

A vonórész sem,de a feketèhez van gyári ès arról lett lemásolva

Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.20 0 0 1045

Szia,gratulálok a szerelvényhez!

 

Pár dolog amit esetleg jó ha tudsz.

Neked a vonórész szerintem utángyártott ami egy picit magasra sikeredett ès azèrt találkozik a csapszeggel a zsanèr,meg acsatlakozás is a bal oldalon van eredetileg.

 

 

Előzmény: cznorbert (1043)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.04.20 0 0 1044

Gratulálok a friss szerzeményekhez!! 

Igazán szépen megmaradtak, komplettek!

 

cznorbert Creative Commons License 2017.04.20 0 0 1043

sziasztok

 

 

én is beszámolhatok egy a napokban megejtett motorkuli vásárlásról :)

 

2019ig érvényes műszakival a szerelvény, a kuli 1967es gyártású, 0419-es sorszámú példány

 

Sajnos a megejtett 2007es "felújítás" nem különösebb igényességgel történt, a popszegecseket és festékes kédert, adattáblát télen próbálom rendben hozni, cserélni. Nemtudom milyen csavarokkal volt szerelve, 11es fejű M6osokkal, nagyon bántja a szemem a sok feliratos 10es fejű csavar, de lehet oké így?

 

Segítséget is szeretném kérni, nemtudom, a vonórész/kuli csatlakozás hogy néz ki pontosan?


az én vonószegemen a fejen nincs lapolás, s a húzórészen sincs ennek ellendarabja, van viszont furat a fejen és a menetes száron is, ez gondolom a biztosítás miatt van, alul sasszeggel, de a felső furat mi célt szolgált? 


ill. a hogyan volt a vezeték elvezetve, rögzítve? lehet erről 1-2 képet kérni gyakorló kulihúzóktól?


ill. a fedél nálam nem a motor ülésén támaszkodik, hanem a csukló és a vonószeg feje találkozik, ez így rendben lehet?

 

ill. milyen guminyomással jártak vele, 2 bar van a gumin, azt tartja is, de gondolom nem kell ennyi bele


köszönöm előre is segítségét

 

 

Norbi

 

 

 

 

 

 

triplaharom Creative Commons License 2017.04.19 0 0 1042

+ benne lesz a tartalék kulcs is. (:-)))

Előzmény: Fügediferibá (1041)
Fügediferibá Creative Commons License 2017.04.19 0 0 1041

Az lesz a meglepetés,ha az "öltönytartó" rejti a szürke forgalmit is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!