kaptam tippet, a kulim lengővillája fordítva lehet felszerelve, s meg kell nézzem a gumi rugózó elemeket is mert nagyon lóg a hátulja, sokkal több ki kellene látszódjék a kerékből
azért is raktam fel ide képeket, szakértői szemmel a tapasztaltabb, kulit jobban ismerők észrevételeire számítottam, de talán más fórum mintha jobban működne :)
sajnos én még nem tudtam tüzetesen szemügyre venni egy eredeti motorkerékpár utánfutót sem, még élőben sem nagyon láttam, emiatt gyűjtögetem minden módon az infót ,sajnos (vagy nem) csak vásárlás után, majd alakul ez, mindenesetre addig is tudom húzni a T1el, legalább a papírjaival minden oké, azok árait pontosan tudom ;)
Igazad van, ha a számokat nézed. Viszont az az öröm, amit az okoz, hogy egy régi szép alkatrészt felpolírozol, pótolsz, megmentesz valamit az enyészettől, pénzben kifejezhetetlen. Én legalábbis ezért csinálom, de szerintem nem vagyok egyedül... ;)
A gyulai származású kulimon az 5 gyári számból 4 egyezik (plakett, zárnyelv, váz, doboz), az 5., az aluminium zsanéron lévő viszont nem. Szerintetek ha valaha oda jutok, hogy összeépítési engedéllyel szeretném ezt a járművet forgalomba helyeztetni, akkor megnézik az egyező számokat, vagy annak pont az a lényege, hogy tökmindegy, hol milyen szám szerepel? Növeli vagy csökkenti az értékét, ha "történelemhamisítást" követek el, és kicsiszolom a számot a zsanérból, és beleüttetem a másikat? Nem szívesen csinálnék ilyet, csak opcióként felmerült bennem a gondolat.
Autó alkatrész boltban vettem a kárpitanyagot,1,20m széles és 2 m-t vettem ami azt hiszem 2000ft volt.a kivágást és beleragasztást egy ügyes kezü ismerôs akinek adtam egy 5000-est.(semmit sem kèrt)
Neked a vonórész szerintem utángyártott ami egy picit magasra sikeredett ès azèrt találkozik a csapszeggel a zsanèr,meg acsatlakozás is a bal oldalon van eredetileg.
én is beszámolhatok egy a napokban megejtett motorkuli vásárlásról :)
2019ig érvényes műszakival a szerelvény, a kuli 1967es gyártású, 0419-es sorszámú példány
Sajnos a megejtett 2007es "felújítás" nem különösebb igényességgel történt, a popszegecseket és festékes kédert, adattáblát télen próbálom rendben hozni, cserélni. Nemtudom milyen csavarokkal volt szerelve, 11es fejű M6osokkal, nagyon bántja a szemem a sok feliratos 10es fejű csavar, de lehet oké így?
Segítséget is szeretném kérni, nemtudom, a vonórész/kuli csatlakozás hogy néz ki pontosan?
az én vonószegemen a fejen nincs lapolás, s a húzórészen sincs ennek ellendarabja, van viszont furat a fejen és a menetes száron is, ez gondolom a biztosítás miatt van, alul sasszeggel, de a felső furat mi célt szolgált?
ill. a hogyan volt a vezeték elvezetve, rögzítve? lehet erről 1-2 képet kérni gyakorló kulihúzóktól?
ill. a fedél nálam nem a motor ülésén támaszkodik, hanem a csukló és a vonószeg feje találkozik, ez így rendben lehet?
ill. milyen guminyomással jártak vele, 2 bar van a gumin, azt tartja is, de gondolom nem kell ennyi bele