A gombokkal első kőrben az alapvető funkciók mennek, mint előre, hátra, le, fel, a továbbiakban pedig ülésfűtés, 4 pontos háttámla ortopéd deréktól nyakig, ülőlapi oldaltámasz ortopéd, és 2 lépcsős háttámla oldaltámasz ortopéd. Mind ez programozhatóan 3 memóriára :)
Igen, 4 évig épült, egészen pontosan 3 év és 11 hónap :) Nálam a hifi is meg lett tolva kicsit :D 6 hangszóró, full Macaudio, Connection ezüst kábelezés, Dietz táp és negatív kábelezés, és egy Audison Vrx 6.460 erősítő. Jelenleg egy ideiglenes Fusion ládával, és egy Clarion verseny fejegységgel 2004-ből :)
Amikor keresgéltem egy svájci sec-ben volt ilyen ülés, már akkor is érdekelt azzal a sok gombbal mit lehet irányítani? Nagyon jól néz ki amúgy, meg van kellő oldaltartása is a kép alapján.
Ha bele gondolunk, ma mennyibe kerülne egy ilyen autó... ami nem 3 évre készült... 4 éve készül? Teljesen megértem hogy már járni szerettél volna vele, így is irigylésre méltó a türelmed! Zenét már én is fabrikáltam bele, semmi extra, egy fejegység, az első hangszórókat cseréltem komolyabb JBL-re, erősítő, meg hátra egy Hertz DBX 25.3 mély láda (pont befér a csomagtér oldalán lévő mélyedésbe, be is szorul rögzíteni sem kellett.) nagyon szépen szól így. Egyenlőre a régi fakormányát bőröztem be, majd akarok valami szép kormányt, az eredeti, az hatalmas és eléggé undorító a fogása. :)
Igazából mondhatjuk, hogy készen van, legalább is külső szemmel nézve, de igazából nálam olyan nem létezik :D Készül még bele jelenleg 2db Recaro CSE ülés, eredeti kárpitozáshoz mintázva (kép lejjebb), kap egy fejlettebb navigációt, egy még jobb végdobot, valamint bekerülnek olyan elektronikai kiegészítők, amiket építés közben nem raktam be, mert nem kell, hogy szét legyen szedve hozzá a kocsi, ilyenek pl az automata index (kar megnyomásával automatikusan 4x indexel), haza kísérő fény, a jelenlegi otromba mély láda helyett egy rejtett integrált, hogy ne vegyen el helyet a csomagtartóból, W124-es automata ablakemelő rendszer, és talán egy infrás szett, és még pár apróság :) De ezekkel nem akartam építés közben foglalkozni az idő miatt, mert mindent gyári csatlakozókkal szerelek fel, és bontható egységekként, és ez idővel jár, de már 4 év után használni akartam, így azt a döntést hoztam, hogy amihez nem kell különösebben bontani, azok utólag kerülnek be, használat mellett :)
Ha találsz belőle normális állapotút, nyugodtan vedd meg. Ha találsz... Gondolom nem az a fő szempont, hogy a swift klubban fogyasztási versenyt nyerj vele, más okból meg nem lehet belekötni egy szép és jó 126-osba:) Tök mindegy, hogy első vagy második széria.
Ha egyértelműen hallod, hogy nem hallod az AC-ét, ahhoz nincs köze a nyomástárolónak, valamint a nyomástároló ha hibás, max nehezebben indul, de indul. Ha az AC-ét egyértelműen nem hallod, akkor az nem kap áramot. Minden gyújtásra rakásnál 2mp-ig tol egyet az AC, nincs kivétel. Ha nem teszi, akkor nem kap áramot, vagy rossz az AC.
Első kőrben az AC relére gyanakodnék, valamint amikor nem indul az AC-nek direkt 12V-ot adj, hogy megy ez az AC, ha igen, akkor biztos, hogy a relé. Ha nem, értelem szerűen az AC a gond. De szerintem majdnem biztos, hogy relé hiba, az is a magas áramfelvétel miatt melegszik, és egy esetleges forrasztás hasadás reagálhat így.
"A" oszlop jobb - bal oldali belső takaró kárpit hátsó ülésnél: jobb és baloldali hátsó oldalsó burkolat / kárpit markolattal amin az elektromos ablak vezérlés is van.
ezeket adnád külön is vagy csak egyben az egész belsőt?
Van egy garnitura kremszinu borbelsom, teto, ajtokarpittal egyutt, toloteto, csomagterteto, kromok, es tomenelen mennyisegu aprosag. Futesbox, kromok is vannak.
Csak az a kar, hogy en Angliaban vagyok es a cuccok is.