Arra próbáltam célozni, hogy a kolléga gáz-anyagcseréje és a passzátszél közt nincs olyan közvetlen összefüggés, mint ahogyan azt láttatni igyekszik...
Kétségtelenül ez a kifejezetten szerény és segítően informatív stílus nem teszi feltétlenül szimpatikussá a kolléga és az általa képviselni szándékozott csapat kommunikációját. Tartalma ellenére nem sugalmazza azt sem, hogy a sportrepülésben betöltött bármely funkció olyan tudományos fokozatnak megfelelő magasságokat jelentene, ahonnan esetleg a beírás elkövetője ilyen meredek siklószöggel kényszerülne alászállni a fórumozók közé....
Ismerve gecse tamást, nem vagyok benne biztos, hogy nem az innen való menekülés, az esetleges felelősségrevonás alól való kibúvás miatt költözne a cég Kanadába... (ez csak hangos gondolkodás, nem tény közlés)
Tegnap jött az infó, hogy a Corvus cég Kanadában a működés feltételeit elősegítő lehetőséget kapott az ottani kormánytól és úgy néz ki áttelepűl teljes mértékben a tengerentúlra. Részben sajnálnám de azért viszont örűlnék neki mert az a hihetetlen sok befektetett energia nem veszne kárba amit a fejlesztésekre fordítottak. Egyébként is itthol a népnemzeti habratyoláson kívűl semmire nincs szükség mert azt kajálja a nép.
holnap már a zsíros kenyérnek is lesz nemzedéke és képviselője, és irodája és fogadóórája ... stb.
... 2004 óta nem volt baj az Air Race -vel ... méghogy megsérülhet a Lánchíd ... ezt a marhaságot , hiszen amikor a Dna vízállása magas volt a híd fölött jöttek be a pályára a pilóták ... és soha semmi baj nem történt !
Magyarország 2010 ... RÖHEJ ... ennyit egy szép, és érdekes versenyről, Ráadásul egy ingyenes rendezvényt így ellehetetleníteni ...
... a "puffogás" közben megfejtettem mi az a "jövő nemzedékek" = a sok belvárosi napközben otthonülő nyanya, akiknek már tavaly is szúrta a szeémét ez az egész ... ŐK a jövő ...
bezzeg anno volt itt az index -en cikk arról is h a szervezők komoly összeggel szállnak be a tüzijáték biztonságtechnikai, menekülési útvonaainak stb. a megtervezésébe, kivitelezésébe ...
Úgy látszik már az "inygenes" szórakozás sem kell !
A Racer nem experimental katergoriaban repult Kanadaban, igy nem volt limitalva a pilota opcio, aki rendelkezett kanadai pilota engedellyel es akinek a repulesehez a tulajdonos es a gyarto hozzajarult az repulhetett a Racerrel.
Gondolom a forgalomba hozáshoz kell majd új eljárás. Experimentállal csak a gyártó embere repülhet. Tényleg: Péter hivatalosan a Corvus szerződött berepülő pilótája?
Szerintem nem realis hogy ennyi ido alatt uj gep elkeszuljon, berepulesi programmal kompletten az uj pilota is megismerkedjen vele - de termeszetesen a kivetelek leteznek.
Tudom kicsit korai kérdés, de ha valakinek szimpi lesz a Corvus Racer az RBAR miatt. Van rá lehetőség, hogy akár rövid határidővel több is készüljön belőle? Szép budapesti futam lenne, ahol több Corvus is versenybe száll.:)
A gepen a fejlesztes folyamata nem tud megallni tekintettel hogy szinte minden egyes palya mas es mas technikat es beallitast igenyel alapvetoen - de mivel a gep elesben Winsdsorban szerepelt elso alkalommal igy feltetlenul lesz nemcsak palya miatti fejlesztes is.
Motor ugyben jelenleg csak josolni lehetne - jelenleg az altalad megjelolt motor van a Corvus Raceren.
A következő futam ugyebár jövő hétvégén lesz New York-ban. Ezalatt a két hét alatt változtattak illetve változtatnak valamit a gép technikai beállításain ?
A gépbe jelenleg ha jól tudom az a motor van ami korábban az MXS-R-ben volt. Tervezik egy új motor beszerzését ?
A gep teljesen jol viselkedett - de mint minden ez is relativ.
A ket muszaki osszetevobol a repulogep nagyon jol vizsgazott, sajnos az eromu pedig egy alacsonyabb osztalyzatot kapott - de az osszkep elfogadhato egy ilyen versenysorozaton es ez valoszinuleg az elsorangu pilota es a nagyon jo repulogep kozos teljesitmenyebol adodik.
Az elozmenyekhez hozzatartozik hogy a gep a kanadai hatosag vizsgalatan elso korben "atment" es arra a hatosag kiadta a specialis legialkalmassagi engedelyt.
Ezt egy kozel egyhonapos dokumentacio es tervvizsgalat elozott meg - aminek pozitiv eredmenye utan kovetkezett a gep vizsgalata.
Miutan ervenyes kanadai lajstrommal rendelkezett a gep ezutan versenysorozat muszaki es fejlesztesi vezetoje is ellenorizte a Racert a verseny speciais elvarasai szempontjaibol is - majd megadtak a zold jelzest - ami utan a pilota kerult dontesi helyzetbe hogy szeretne-e a Racerrel indulni. A dontese ismert.
Meggyozodesem hogy egy ilyen szintu versenysorozatban indulasi jogot szerezni azaltal hogy a Corvus Racert mind a kanadai hatosag mind a versenysorozat muszaki felelos vezetoi erre alkalmasnak talaltak elismeresre melto teljesitmeny. A Corvus Racer egy olyan kimagaslo tulajdonsagokkal biro Magyar tervezesu repulogep ami a vilag kulonbozo sarkaiban biztosan tovabb viszi a Magyar muszaki tudas mar megalapozott johiret.
Tovabbi es folyamatos fejlesztesekre feltetlen szukseg van es ahogy minden egyes technikai sportban - ebben a versenysorozatban is - a masodpercekert valo kuzdelemben nincs megallas, es a folyamatos tapasztalatszerzes es gyakorlas remelhetoleg mielobb jobb eredmenyekre valthato.
A Corvus Racer megallta a helyet es nagyon zsenge kora ellenere megfeleloen teljesitett.
Én szívesen olvasnám. Például: hogyan teljesített a gép Kanadában? Mit kell, mit lehet javítani a teljesítményén? Derült-e ki valamilyen műszaki, kényelmi, vezethetőségbeli javítanivaló? És így tovább, minden, ami elmondható.
Szerintem meg ha csendben maradtal volna,bolcs maradtal volna.
Ha tudsz,hallasz valamit,az ne menjen ki kacsapicsaja modjara,de ha mar feltetlen kenyszert erzel,ne a netre rakd fel.Esetleg bajba hozod azt,aki megosztotta veled johiszemuen.
Merthogy aki elmondta,maga is felrakhatta volna,de nem tette.Erted?
Egyebkent sok mindenben igazad van.Ne legyen harag.
Azt hiszem, hogy egy kissé rossz irányba szeretnéd elfordítani a beszélgetést és ez nem fog menni. Én az ő személyes anyagait láttam, erről beszélgettünk és ki kell hogy ábrándítsalak, egyetlen titkos dokumentum sem volt a kezemben, sőt egyetlen Corvus tulajdonú anyag sem. Ülj át egy másik lóra, ez megdöglött. :-)