Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2007.10.29 0 0 186
Meg az a jó, hogy ha teszel erősáramú csatlást a kocsik közé, akkor hátsó szedővel is elindul, meg nyitott ajtóval is lehet menni, mert az elindulásnak csak az első kocsi zárt ajtajai a feltétele.
Előzmény: oldtram (183)
Peti817172M Creative Commons License 2007.10.29 0 0 185
Kéne a Mr. Henrynek is jogsi, hogy ne ordibáljon állandóan, hogy túl messze van a villamos :D
Előzmény: Peti817172M (184)
Peti817172M Creative Commons License 2007.10.29 0 0 184
Jah. Ehhez már elég sokat kellett tilitolizni, mert a pótkocsik önállóan nem mozgathatók, és úgy se mozog, ha a pálya menetirányához képest hátul van a motorkocsi. Ráadásul az is adott volt, hogy csak a szervizkocsikat tudtam nosztalicskára kicserélni, mivel a többi szerelvény csatolt vagy csuklós volt, és eltérő hosszúságú.

Előzmény: oldtram (183)
oldtram Creative Commons License 2007.10.29 0 0 183
Azt kifelejtettem.

Azért örülök neki hogy folyamatosan fejlődik a játék. Ebben a játékban még nagy lehetőségek vannak.
Előzmény: Peti817172M (182)
Peti817172M Creative Commons License 2007.10.29 0 0 182
erősáramú csatlás: Y

Előzmény: oldtram (181)
oldtram Creative Commons License 2007.10.29 0 0 181
Néhány újdonságok:

Gdank-i pálya
Az N típusú öreg piros villamoshoz készült egy ND típusú pótkocsi amely csatolható a motorkocsihoz.
Háromféle módon lehet csatolni a villamost (105Na, N+ND)
Az O gomb megnyomására megjelenik az eddig is látott narancssárga csatlás (ami olyan mint egy régi életmentő keret.)
Az U gomb egyszeri megnyomására összekapcsolja a kocsikat, de a kocsik nincsenek távvezérelve.
Az U gomb kétszeri megnyomására összekapcsolja a kocsikat, a kocsik távvezérelve vannak, vagyis az első kocsiból kapcsolhatók az ajtók és a belső világítás.
Az I gomb megnyomására az összes csatlást feloldja.
Előzmény: oldtram (180)
oldtram Creative Commons License 2007.10.29 0 0 180
A készítők gyorsan kiadtak egy újabb verziót

ATS v0.51beta(28.10.2007)
Peti817172M Creative Commons License 2007.10.22 0 0 179
Sajnos ahhoz meg kell várni, míg a készítő csinál pályaszerkesztő programot
Előzmény: oldtram (178)
oldtram Creative Commons License 2007.10.22 0 0 178
Az újdonságok:

Gdank-i pálya
A minden megállóba peron került néhány helyre utasváró is, teljesen ki lett építve a felsővezeték, új objektumok kerültek be (fák bokrok, még több épület, összefüggőbb úthálózat), a 6-os vonalon lehet közlekedni a két kitérő egyenlőre vissza vank vágva.

Egy kis segítség kellene:
Az Elblag pályán nekem nincs a villamosoknak rendes vezetőfülkéje és nem tudom hogyan csináljam meg. Teljes GT8 vagy GT6 flottát sem tudok kialakítani.
Előzmény: oldtram (177)
oldtram Creative Commons License 2007.10.22 0 0 177
Megjelent a következő verzió

ATS v0.5beta(21.10.2007)
balint97 Creative Commons License 2007.07.20 0 0 176
Amúgy rájöttem, hogy nem én csináltam. Eléggé kellemetlen, de a GT6-os szerkezete olyan, mint egy 3 kocsis 105NA szerelvényé. De ez nem csatolható, a kocsik meg úgy vannak a pályában, hogy nincsenek öszecsatolva, és a legtöbb GT6-os darabokban van, és van, amelyiknek vez.állása sincsen, áramszedője sincsen, mégis megy, mint egy Ferrari :)
Előzmény: balint97 (175)
balint97 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 175
Hát, nem tom azt bütyköltem-e meg, de... lehet az én művem volt a "1/2 GT6-os" :)
Előzmény: Peti817172M (173)
balint97 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 174
Kipróbáltam az elblag 2002 pályát, hát... eléggé rémisztő, hogy a GT6-osnak(amelyiket az elején vezetjük) csak az egyik fele van meg. Azt' ráparkoltam az úttestre és a cuki kis teherautó átment rajtam, mint szellemteherautó :D Na de vajon hol lehetnek a 105NA-k? :)
Peti817172M Creative Commons License 2007.07.19 0 0 173
Ez még egyenlőre nem olyan egszerű, de a pályában lévő txt fájlban könnyedn kicserélhető a villamos, csak arra kell figyelni, hogy a csatolva lerakott pozíciókba csatolható járgányt rakjunk, különben érdekes dolgok történnek.
Előzmény: balint97 (172)
balint97 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 172
Aha, és ezek az átépítések hogyan mennek, pl. több(féle) tuja egy pályában, egy típust átalakítok, pl. pótkocsivá stb...
Előzmény: Peti817172M (170)
balint97 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 171
Ezenfelül a játék mappájában találtam egy nagy halom tuját, pályát. Sajna nem értem, hogyan lehet előhívni, de olyanok, mint uv__, stuka, szczecin00, stb. Jól belegabalyodtam :D
Előzmény: balint97 (169)
Peti817172M Creative Commons License 2007.07.19 0 0 170
Azért a jó öreg Konstal villamosok is benne maradtak a játékban, csak a pályában át kell írni a txt-t amiben le van írva, hogy melyik helyen milyen típusú villamos álljon.
Előzmény: balint97 (169)
balint97 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 169
Nekem sikerült. Ami újdonsáot felfedeztem:
-Nekem nem a 105NA villamosok, hanem a valamivel szerényebb kidolgozású, de kívülről isteni GT6-osok vannak a pályában
-Többféle autó, kisbuszok, teherautók.
-Változatosabb épületek.
A GT6-osban nekem főleg az nem tetszik, hogy a hangjai gyakorlatilag ugyanazok, mint a 105NA-nak. Amúgy tényleg lassú a letöltés.
Előzmény: oldtram (168)
oldtram Creative Commons License 2007.07.08 0 0 168
Egyenlőre nekem valamiért nem sikerül letölteni az új verziót. Nem tudom hol a hiba. Nagyon lassú a letöltési sebesség és nekem 400kB körül mindig leakad.
Előzmény: oldtram (167)
oldtram Creative Commons License 2007.07.08 0 0 167
Ismét megjelent egy frissítés ATS v.491b jelzéssel, annak aki még játszik egyáltalán a programmal.
Előzmény: oldtram (166)
oldtram Creative Commons License 2007.05.24 0 0 166
Hosszú idő után ismét újabb verzió jelent meg v.49b számmal.
Felkerült egy új villamostípus a Obiekty menüpontban (00000006 Ptram ( http://www.ptram.rwi.pl/) GT6)
balint97 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 165
De ebben az aranyos játékocskában a középoszlopok hiánya is segít :P
Előzmény: Peti817172M (164)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.21 0 0 164
Végülis a valóságban is kivitelezhető :)
Előzmény: balint97 (163)
balint97 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 163

Hát, hallottam már olyat, hogy egy villamos helytelen vágányon közlekedett, de ez azért túlzás. :-) De a legjobb az volt, amikor a két vágány újra összetalálkozott, és a vill nem siklott ki, hanem egyik fele megállt, és megvárta, amíg a másik fele átdöcög a váltón, és csak utána ment. :D
bobalt Creative Commons License 2007.05.21 0 0 162
köszi
Előzmény: Peti817172M (161)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.21 0 0 161
többféle váltó van. Van kézzel állítható, van viszonlatjelzés (L gomb) alapján beálló, és van nem állítható váltó (utóbbiak általában a gyökirányban járt váltók)
Előzmény: bobalt (160)
bobalt Creative Commons License 2007.05.21 0 0 160
Köszi, működik, valószínűleg csak középső állásban [Üresben :-)] volt, azért nem indult. Még valami: néhány váltót nem mindig állít át, ez nálatok is felmerült?
Előzmény: Peti817172M (159)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.20 0 0 159
3 álláasú a kar, ha hátramenetbe teszed, akkor a menetpedál lenyomására meg kell indulnia. Persze ugyanazoknak a feltételeknek teljesülnie kell, mint előremenetben.
Előzmény: bobalt (158)
bobalt Creative Commons License 2007.05.20 0 0 158
Üdvözletem!

Nekem is tetszik a program, viszont egy kérdésem lenne:
Hogyan lehet használni az irányváltót? A villamosom csak egy irányba (előre) megy, hiába próbálgatom. Ha megállok és hátratolom az irányváltót, akkor utána hiába indítom, nem megy, csak külső nézetben indul el space-szel.
A választ előre is köszi.

bobalt
shakiraboy Creative Commons License 2007.03.13 0 0 157

Sziasztok!!
Nagyon jó a progi!!
Lenen egy pár kérdésem:
nekem csak egy vonatom van, hogy lehet többet szerezni??
nekem a pálya nem olyan nagy, így egy kis idő múlva unalmas  páláyt is lehet szerezni??

nekem nem működik az indításjelző
nincsenek a pályán olyan vonatok,a mikkel tudnám csatlakoztatni az enyémet

köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!