Keresés

Részletes keresés

UV 3800 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 680

Mi van??????????????????

Ezt mivel magyarázza (mármint a viszonylatszervezést)?

Előzmény: alexejevics (679)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.19 0 0 679
Igazából csak most olvastam végig banyaielete viszonylatterveit. A Bosnyák tér - Rákospatak 3-as Tátrával verziónál már el kellett mennem inni egy pohár vizet...
alexejevics Creative Commons License 2006.06.19 0 0 678
De urál már megkapta a Krisztofer-díjat...
alexejevics Creative Commons License 2006.06.19 0 0 677
OK, de mind2 kártékony.
Előzmény: vrobee (676)
vrobee Creative Commons License 2006.06.19 0 0 676
Szvsz. két tök más kategóriáról van szó...
(urál vs. a másik kettő)
Előzmény: alexejevics (673)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.19 0 0 675
Ennyire baj neki, hogy tuját akarunk a Thökölyre ???
Előzmény: alexejevics (673)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.06.18 0 0 674
OFF
Hülyeségeket mondani és írni mindenkinek szíve joga. Meg kell adni a teret ennek is. De nem akárhol. Továbbá meg kell tenni mindent azért, hogy ne tévessze meg a tájékozatlanokat. A félrevezetés ugyanis nem jog, hanem jogsértés.
ON
/a/
Előzmény: alexejevics (673)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.18 0 0 673
Urál folytatja pusztítását más topikokban! Lassan valami razziát kellene tartani, mert igencsak elszaporodtak az ilyen gyomnövények, mint banyaielete, meg téboy1 stb.
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.15 0 0 672

:-))))

És legalább BKV plusszosat ??????

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (669)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.15 0 0 671

Van benne valami, mondom én nem vagyok ellene, én csak örülnék neki, ha minél több utas választja a villamost

A buszok átszervezése is ok

Előzmény: vrobee (670)
vrobee Creative Commons License 2006.06.15 0 0 670
Jóvan, jóvan! Csak kb. 2 perc végiggondolni, hogy lesz rá igény :) .

Amúgy egyszer végigszámoltam és leírtam az ide vonatkozó átszervezési javaslatomat, most csak a viszonylatok.
v17 Kamaraerdő -- Vörösvári út
v19 Kelenföldi pu. -- Vörösvári út
b6 Nyugati pu. -- Bogdáni út
b60 Batthyány tér -- Óbuda, MÁV állomás*

* módosított útvonalon: A Pacsirtamező úton, a villamossal párhuzamos szakaszon gyorsjáratként.
Előzmény: UV 3800 (652)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.06.15 0 0 669
Azt hittem, végighörpölitek a szakaszon található műintézmények kínálatát és a talpon maradók közt kisorsoltok egy új májat. :D /a/
Előzmény: Elősiető (666)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.14 0 0 668
De szerintem laasan térjünk vissza a topik témájához, vagy legalábbis a közlekedéshez :-)
Előzmény: UV 3800 (667)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.14 0 0 667
Valami nevet kell adni az elfoglatságnak nem? :-)))
Előzmény: alexejevics (665)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.14 0 0 666
Nyáron találkozzunk a bosnyákon és jól verekedjünk össze:-)
Aki állva marad, annak a javaslatát küldjük el az önkormányzatnak... :-)))))))))
Előzmény: alexejevics (665)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 665
Nem rossz ötlet:-)
Előzmény: UV 3800 (664)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.14 0 0 664

Topiktali? :-)))

(mármint a javasolt topiknak)

Előzmény: alexejevics (660)
KZsoci Creative Commons License 2006.06.14 0 0 663

Á, azt rögtönöz az ember helyben. :) Ha meg nem, legalább nem néznek hülyének. :D Nekem mondjuk eddig České Budějovicében sikerült legjobban lealáznom magamat, azt pl. nem szeretném megismételni. :) De ez már tényleg nagyon-nagyon nem idevaló. :)

 

LOGOFF! :-) vagyhogyírja

Előzmény: alexejevics (662)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 662
Csak kellene valami villamosos nótát írni, mert különben nincs mit énkelni alkoholizáció közepette...
Előzmény: KZsoci (661)
KZsoci Creative Commons License 2006.06.14 0 0 661
Mondasz valamit... :)
Előzmény: alexejevics (660)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 660

Sztem igazi alkeszeknek nem topik, hanem egy echte ivászat kellene!:-)

Előzmény: KZsoci (659)
KZsoci Creative Commons License 2006.06.14 0 0 659
Na jó, az is király, csak attól kb. már undorodom. :) Tényleg kéne nyitni egy "Villamosos alkeszek, egyesüljetek!" topikot! :))))))
Előzmény: alexejevics (658)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 658
Hubi RULEZ!
Előzmény: KZsoci (657)
KZsoci Creative Commons License 2006.06.14 0 0 657

:)))

 

A sört nem szeretem, inkább bor, vagy rövid (Becherovka, Fernet (ismeritek?), abszint). :))) Bocs OFF-ért.

Előzmény: alexejevics (656)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 656
Már elkezdtem rajzolni az UV-söröskorsót is, ha kész lesz, felteszem:-)
Előzmény: KZsoci (654)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 655
(ja, bocs, az 56-os az általam javasolt 44es útvonalán menne, nem a 44A-n, mert az Savoya...)
Előzmény: alexejevics (653)
KZsoci Creative Commons License 2006.06.14 0 0 654
Ehehe, kösz. :))
Előzmény: alexejevics (650)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 653

"Csak egy részlet, amin vita van: a vasútra is kijárni tudó villamos kérdése. Sok esetben, ha forgalomszervezési és forgalombiztonsági kérdések is megnyugtatóan megoldottak, lehet "rövidíteni" távokat. Pl. a 69-es vonaláról a belső és a külső körvasútról is megvalósítható "belépő pont", amellyel "expressz" bent lehet a járat a belvárosban, akár gyorsabban is, mint egy metró. Ugyanez igaz Káposztásmegyertől Rákoscsabáig, Érdtől Dunaharasztiig, stb."

 

A 28-asék vonalára nagyon jó volna becsatlakoztatni a vasutat a Józsefvárosi pu-nál. Szerintem a pesti külső kerületekről becsatlakozó, és egyébként fonódónak is tekinthető vasútvonalak behozazala a belvárosba ugynis az egyik legégetőbb probléma. Hiszen hatalmas területekről van itt szó, melyek számára egy jól eltalált tram-train megoldással átszállásmentes kapcsolatot lehetne teremteni. A József-Keleti párosból ugyebár négy irányba ágazik szét a vasút: 1. a ceglédi, melyen van egy kiágazás Gyál-Dabas felé 2. a miskolci vonal, melyen van egy kitérő Gyömrő irányába. Ezek becsatlakoztatásával az összes pesti szent, és rákos, kőbánya (a pesti oldal területének mint1 egy felét teszik ki összesen!) közelebb kerülne a központhoz. Gulyás úr ugyebár kimutatta, hogy az agglomerációs forgalom jelentéktelen, "a fővárosi utazások 95%-a a városhatárt nem lépi át", csakhogy Budapest a saját agglomerációját is igen nagy részben integrálja, ld. rákosok-szentek, stb., s ha azokat nem számítjuk hozzá az ún. belső forgalomhoz, akkor már más képet kapunk. S mellesleg a Rákosok messzebb vannak a központtól, mint a szintén agglomerációnak tekintett Budaörs...

 

Persze kérdés, hogy amennyiben ezt is rá akarjuk terhelni a Rákóczi útra, az képes lesz e a feladattal megbirkózni. Ezért támogatom az M4+-ot, bár a nyomvonal helyességéről nem vagyok ott sem teljesen meggyőződve.

 

"A Hüvi-Rák ügyben Budáról érintett az 56-os villamos és a busz is, a 18/118-as villamos, az 5-ös busz(!) és a 78-as is; Pestről a 28-as, 37-es és a zombított 36-os, valamint a vasút Rákoskeresztúrig mindenképpen. Ebből viszont az következik, hogy több, egymást ütő megoldás képzelhető el."

 

Ha belegondolunk, végülis az 56-ost is fel lehetne használni a topik témájában. A Moszkva téren ketté lehetne választani, az egyik ág mehetne a 61-esen a Móriczra, a másik pedig a 44A-n Újpalotára. Ez egy baromi hosszú vonal lenne, de megfelelő lámpahangolással szerintem kivitelezhető. A baj ezzel az, hogy valamelyes ritkulást okozna a 61-esen, hiszen az 56-os ma 3-4 percenként jár csúcsban, és a 44A-ra elég a 6-8 perc, de a 61-esre...

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (651)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.14 0 0 652
Azért írtam, hogy ha lesz rá igény, akkor mind a 2 mehetne tovább.
Előzmény: vrobee (649)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.06.14 0 0 651
Az a gondom, hogy a "legkisebb változás elve" sem elhanyagolható. Jelenleg a Thököly--Rákóczi tengely két "elenfántcsordája" a 7-es buszcsalád és a 2-es metró, minden más "futottak még" (pl. 78-as busz), vagy csak becsatlakoznak, esetenként épp amiatt, mert már "nem férnek be" (pl. 5-ös busz, 80-as troli).

Az új gernicvonalnál is nagyjából erősorrend szerint kell haladni. A (2-es metrót annak megléte miatt nem számolva) legerősebb a Dél-Buda--Újpalota tengely, majd a Hüvi-Kő-Rák.

Ebből szerintem az következik, hogy

1) egy Dél-Budán több ágra bomló "fonatot" kell a Rákóczin és a Thökölyn "végighúzni", ami a Thököly sorozatosan "ad le" kapacitást. Már önmagában szép feladat ebben a fonatban megfelelő rendet teremteni, de a 7-73-173 mai formája ad egy kiindulási alapot.

2) A Hüvi-Rák ügyben Budáról érintett az 56-os villamos és a busz is, a 18/118-as villamos, az 5-ös busz(!) és a 78-as is; Pestről a 28-as, 37-es és a zombított 36-os, valamint a vasút Rákoskeresztúrig mindenképpen. Ebből viszont az következik, hogy több, egymást ütő megoldás képzelhető el.

Hivatalos oldalról az első pontra a négyes metró (+ a diétára fogott 7-es busz, meg ötletszintű patkolás a Thökölyn) az alternatívátlan és azt nem is tűrő válasz, a másodikra egy boldog szebb, ámde beláthatatlan jövőben megvalósuló "hatos metró", avagy városi gyorsvasút/gyorsvillamos.

Részemről minkét pontra a Karolina terv az egyik lehetséges válasz, valamint a fővárosi vasúthálózat mainál eredményesebb bevonása a közlekedésbe, főleg a külső és az agglomerációs területekről. Ezügyben a "Hogyan javítanál..." topicban szoktunk évek óta eszmét cserélni.

Csak egy részlet, amin vita van: a vasútra is kijárni tudó villamos kérdése. Sok esetben, ha forgalomszervezési és forgalombiztonsági kérdések is megnyugtatóan megoldottak, lehet "rövidíteni" távokat. Pl. a 69-es vonaláról a belső és a külső körvasútról is megvalósítható "belépő pont", amellyel "expressz" bent lehet a járat a belvárosban, akár gyorsabban is, mint egy metró. Ugyanez igaz Káposztásmegyertől Rákoscsabáig, Érdtől Dunaharasztiig, stb.

A gond az, hogy a fejlesztési tervekben a két hálózat nem csak átjárhatatlan, de figyelembe se nagyon van véve. Átjárás egyedül csak IMCs-kben képzelhető el: ilyen lenne a Kelenföldi pu. is, ahol a user a vonatról leszállhat és átgyalogolhat egy másik eszközre.

/a/
Előzmény: alexejevics (650)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!