Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

saválló Creative Commons License 2022.01.06 0 0 32911

Fekete autó, no az legaláb szép, Avant?

 

Nem szándékozok semmit sem felróni neked azért mert ezt + azt átalakítasz az autódon csak járatom a számat nehogy bepókhálósodjon.:-)

 

Sajátoddal azt csinálasz amit akarsz, az már más tészta, hogy én nem csinálnék ilyet.

 

Szerelőmnek  A6 4G-je van, alig használja, de semmi huncutságot nem csinált még vele, legmesszebb talán Siófokig megy vele.

 

Nézegettem is én is néhány hónapig A6-osokat, de annyira felmentek a használt árak, hogy nem sok értelmét láttam a 4f-em lecserélésének.

Igaz 2009-es, már megette a kenyere javát, de szinte semmi problémám nincs vele, DPF-el sem, pedig mostanában már nem megy hosszú távokat, hogy ez meddig marad így majd elválik.

 

Nézegettem 2014-2015-ös A6-osokat, természetesen már nem létezik manuális váltó ( nekem az van ), nemkevés km-el is 6-7 misiért kínálják őket nem kevés km-el.

 

Aztán erre azt mondtam igaz az enyémben sok a km, de nagyon jó állapotban van még mindig, tulajdonképpen nincs semmi bajom vele, a km már nem megy bele, így marad a háznál.

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32910)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.06 0 0 32910

Írtam, hogy rövidtávot nem fog menni... arra ott a swift... ha megyek is vele akkor hosszabb távokat, vagy legalábbis törekszem rá hogy tervezett, hosszabb utak legyenek. Másrészt meg beszéltem erről a szerelőmmel tegnap (leszervizeltük az autót meg féket cseréltünk hátul) neki az Allroad-ból ugyanígy a dpf/adblue kivan írva...belenyomott vagy 100E km-t már és egy lehelet füst nincsen... de ez alapvetően nekem sem az az elsődleges cél... ha nem szopat lépten-nyomon ez a dpf/adblue páros akkor hagyom persze... meglátjuk

Előzmény: saválló (32908)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.06 0 0 32909

Egyreszt Fekete az auto ;) masreszt meg en is azt hittem amikor fater autojabol kivettuk a dpf-et hogy kormolni fog… (az meg feher auto plane) … es semmi fustot nem tol ki… igaz a porlasztok gatyak voltak… kapott 6 uj porlasztot es komolyan semmi fust nincs! 

Előzmény: skt15 (32907)
saválló Creative Commons License 2022.01.06 0 0 32908

Óóóó Mária.....hm....ennyi rövid távra mégsem jó választás egy ilyen DPF-es  erőgép, vagy néhanapján jól meg kell járatni.

 

Ez a barkácsolás amiről írsz...hát.....

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32906)
skt15 Creative Commons License 2022.01.05 0 0 32907

Így viszont csúnyán kormos lesz a hátulja

Na meg tuningboxos PD-hez hasonlóan gőzmozdony füstöt fog eregetni.

Én bent hagynám a helyedben. 

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32906)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.05 0 0 32906

Nem is marad benne sokaig a dpf… ;) meg az adblue “program” se… jobb a bekesseg. :) 

Előzmény: skt15 (32905)
skt15 Creative Commons License 2022.01.05 0 0 32905

Sok rövid táv nem használ a DPF-nek. Ha így akarod használni.
Ha jól tudom 20 sikertelen befejezetlen regenerálás után beadja a sárga lámpát és el kell menni kb. 20-30 km-t kiregeneráltatni.

Csak ne a kocsi legyen a hibás, én szóltam :-)

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32900)
forgóó Creative Commons License 2022.01.05 0 0 32904

Szia ők nem csinálják

Előzmény: Stetten (32898)
saválló Creative Commons License 2022.01.05 0 0 32903

De ugye, mint a képlet mutatja kevés lenen a 60 ló a pékhez elszaladni oda inkább a 326 LE kell.:-)

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32902)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.05 0 0 32902

sok vagy kevés nézőpont kérdése... elszaladni a pékhez az utca végére voltaképpen a 60Le-s Swift-em is sok! (nekem)

Előzmény: saválló (32901)
saválló Creative Commons License 2022.01.05 0 0 32901

" Tekintettel arra, hogy vasárnapi autónak vettem (szolid számításom alapján évi 5E km-t fog futni kb).."

 

Tulajdonképpen megértem, hogy ilyen kevés futásteljesítményre 326LE-s autó szükséges, hiszen elszaladni a pékhez az utca végére mondjuk a 218 LE már kevés lenne.:-))

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32900)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.05 0 0 32900

Remélem nem "provokálja" ki hogy ilyet írjak. Tekintettel arra, hogy vasárnapi autónak vettem (szolid számításom alapján évi 5E km-t fog futni kb) ezáltal remélem minimalizálom a meghibásodások mértékét. Amit nem használnak nem romlik el. Ennyi. Hétköznapokra meg ott a Suzuki, az bírja. ;) (tudod, japán)

Előzmény: Stetten (32899)
Stetten Creative Commons License 2022.01.04 0 0 32899

Sziasztok. Boldog új évet mindenkinek. 6 év "kihagyás" után... ismét Audi tulajdonos lettem. Ilyen amikor az ember nem bír az érzéseinek ellenállni na... :( ;)

 

Szia :-)

 

Akkor hamarosan ismét olvashatjuk hogy mennyire nagy xar az Audi? ;-) 

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32889)
Stetten Creative Commons License 2022.01.04 0 0 32898
Előzmény: forgóó (32897)
forgóó Creative Commons License 2022.01.04 0 0 32897

Sziasztok Rns-D navim van nincs hozzá cdm meg holland nyelvü valahol magyarositják ezt vagy esetleg lehet hozzá cd-t kapni?

saválló Creative Commons License 2022.01.03 0 0 32896

O.k.

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32895)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.03 0 0 32895

Évj: 2015.

3.0 (bi)Tdi (326Le)

Előzmény: saválló (32894)
saválló Creative Commons License 2022.01.03 0 0 32894

Ez a BiTdi competition nekem nem sok mindent mond, elég lenne a motort megnevezni, és estleg az évjáratot.:)

Egy fotó?

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32893)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.03 0 0 32893

Igen, A6 BiTdi competition lett a vége. (Benzinest akartam, de nagyon kevés van, ami meg volt kotvány). Jó volt a tulaj, az előélet is, autó is, km is még vállalhatóóóó. Mondom akkor viszem, kb 3 hónap és sok-sok megtett km után. Szóval most így vagyok... meglátjuk. De tanultam az előzőekből sok sok mindenben...

Előzmény: saválló (32892)
saválló Creative Commons License 2022.01.03 0 0 32892

Idézőjelben volt a szenvedés.:)

 

Milyen Audis lettél, megint A6 ?

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32891)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.03 0 0 32891

Szia. Egyrészt nem szenvedtem... volt egy kis "nyugalom". másrészt meg hát most is azt mondom, hogy ahol van a családban német prémium ott legyen mellett egy megbízható japán is. ... ( szóval ebből nem engedek).

Előzmény: saválló (32890)
saválló Creative Commons License 2022.01.02 0 0 32890

Üdv Mr. Negatív!:-)

 

" Persze. szeretem az audit, de kell egy megbízható is!...toyota rav4.."

 

Hm.....már nem megbízható, ezért "szenvedtél" 6 évig?:-)

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32889)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2022.01.02 0 1 32889

Sziasztok. Boldog új évet mindenkinek. 6 év "kihagyás" után... ismét Audi tulajdonos lettem. Ilyen amikor az ember nem bír az érzéseinek ellenállni na... :( ;)

saválló Creative Commons License 2021.12.30 0 0 32888

B.U.É.K mindenkinek!

Stetten Creative Commons License 2021.12.30 0 0 32887

Viszont kívánom, és hibakód mentes boldog új évet minden márkatársnak! 

Előzmény: Ördögtudja (32886)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.12.30 0 0 32886

Ha le nem is állítja,de vészüzemmódba teheti,amikor is csökkenti a teljesítményt. Olyankor is villog a spirál jel. (Az én esetemben abs hibát, szintszabályozási hibát, akku menedzsment 1-es áramkör hibát, valamint égéskimaradást okozott a xar akksi. Benzinesnél)Az üza rendszer sanszosabb,hogy ott kell keresni a problémát. Majd megtudjuk mi lett a gond. Vagy nem és akkor számunkra örök titok marad. ;) Minden esetre jót diskuráltunk róla. :)  Ezúton is kívánok Neked és a többieknek is Boldog Új évet!

Előzmény: Stetten (32885)
Stetten Creative Commons License 2021.12.29 0 0 32885

Ha a BEM akkugyengeséget érzékel, nem a motorvezérlést kapcsolja le. Asszem 5 különböző lépcsőben kapcsolja le a fogyasztókat, első körben állófűtés és komfortelektronika. Semmi ilyesmiről nem tett említést. Ha bármi akkuprobléma van, a BEM küldi a hibaüzenetet a tárolóba. Ilyen hibaüzenetről az olvtárs nem írt. Valóban szokott egy rakás hibaüzenetet generálni a gyenge akku, de ilyenről sem írt. Olyan nincs hogy a BEM nem tudja hogy mit csináljon, ezért leállítja a járó motort. 

Egyszerűen kideríthető hogy akku probléma-e vagy sem. Ha szépen teker az önindító akkor akku probléma kizárva. 

Az én tippem továbbra is az üzemanyagellátás. Pl gyengélkedik a szivattyú, és a hideg üzemanyagot nem tudja mefelelő nyomáson eljuttatni a porlasztókig. Eltömődhetett az üzemanyagszűrő. (Sok tulajdonos sosem cseréli). Le is levegősödhetett. Az mindenképpen gyanús, hogy nem egyszerre állt le a motor.

Előzmény: Ördögtudja (32884)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.12.28 0 0 32884

Azért ezt vitatnám,de lehet,hogy a kivétel erősíti a szabályt eset állt fent nálam. Az én 3.2-esem simán beindult ,normál vezetési stílusnál semmi gond nem volt,de egy telitalpas gyorsításnál mindenféle hibát bedobott  a szintszabálytástól kezdve a valószínűtlen jelig mindent. És az akksim volt a ludas. Kicseréltem és azóta nincsen gond. Szóval szerintem egy ránézést megér. A hirtelen leállás és a gázpedál hiba közt elviekben nem kellene összefüggésnek lennie,de mivel letakarította a jeget,gondolom ment a fútőmotor, a hátsó szélvédőfűtés és a nappali menetfény (esetleg teljes világítás,ha sötét volt). Az estlegesen gyengélkedő akksi miatt az akkumenedzsment nem tudta,hogy mit csináljon,ezért a motorvezérlő vészleállást csinálhatott. A dadogás lehetett a porlasztók hibás energiaellátása miatt is. Szóval szerintem nem veszít semmit,ha ellenőrzi az akksit. Legfeljebb nem az lesz a ludas. Egy hibalaehetőség kizárva. Akkor lehet tovább keresni a hibát az üza rendszerben és egyéb helyeken. Ettől.meg lehet,hogy Neked lesz igazad. ;) De persze nem állítom, azt sem,hogy az én zippem a nyerő. Egy biztos, ahogy távgyógyítás nincs táv javítás sincs. Így marad a tippelgetés.

Előzmény: Stetten (32883)
Stetten Creative Commons License 2021.12.28 0 0 32883

Ha az akksi gyenge, akkor nem indul be könnyen az autó, és ha töltés hiba lenne, akkor az is szerepelne a hibatárolóban. A motorleállás, és a fékpedál hiba között nem valószinü hogy van összefüggés. A dadogó henger inkább üzemanyagellátási problémára utal. 

Előzmény: Ördögtudja (32882)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.12.28 0 0 32882

Valószínűleg az akksid vagy a generátor gyengélkedhet. Be kéne vizsgáltatni első körben az akksit. Ha van esetleg töltőd otthon,akkor tedd fel egy éjszakára tölteni. Utána próbáld meg beindítani a vasat. 

 

Első körben az üzemanyag szűrőre gondoltam,de arra nem írna fékpedál hibát.

Előzmény: forgóó (32880)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!