Nekem a felso egy masik terhelesnek tunik, facebook hivatkozas van mellette, Irorszagi fogadoval. A zarolas, es az erteknap datuma is ket nappal korabbi. Nem vasaroltal a facebookon keresztul is valamit?
Bankkártyás fizetés opciót választottam, majd átirányított a PayPallra, nincs regisztrált kártyám sem, ott adtam meg a kártyaadatokat, végül a cib bankos felületen adtam meg a bsnki jóváhagyás kódot. Majd fél órán belül visszaigazolta a Lámpák, hogy kifizeve, küldi az árut. Később ránézve a kártyaszámlámra, 2990 FT- al terhelt meg, meg és zárolt összeg 2800 FT gondoltam pár nap mulva a könyveléssel rendeződik, de kétszeresen történt a számla megterhelése, és ugy is maradt.
A lámpáknál reklamáltam, de válaszukban közölték, hogy csak a vásárlás összege van náluk.
Az ASZF-ben megtalalhato a ceg neve, cime (Donoci s. r. o., 678 01 Blansko, Pražská 2532/4), a gyakori kerdesekben pedig feltuntetik, hogy a termekek szemelyes atvetelere is van lehetoseg a csehorszagi telephelyukon, tehat ez alapjan sejtheto, hogy nem biztos, hogy Magyarorszagrol kuldik a rendelt dolgokat.
Vásároltam a lámpák pont hu vebáruházban egy 2800 Ft összegű tételt. Nem akartam tetézni utánvéti díjjal, meg bejáratott nagy forgalmú áruház,kockázat igy nem volt nagy.
A fizetési módnál választottam a bankkártyás fizetést, de közbeiktatta a PayPallt. Van PayPAll regisztrációm , de PayPall számlám nincsen nem tartottam szükségesnek. Kártyám sincsen előre hozzárendelve a PayPall-hoz.
Gyors fizetés, visszaigazolás, másnapra Csehországból megkapom az árut.
Rápillantva a használt kártyaszámlára, levonva, könyvelve 2990 ft. + 2800 ft zárolva. Gondoltam pár nap mulva rendeződik, de a PayPall vagy valaki sikeresen lenyulta a 2990 ft.ot, a webáruház pedig megkapta az áru értékét a 2800 Ft. ot
Felmerül több kérdés: a webáruház,bár igen gyors, egy betűvel nem hivatkozott rá, hogy nem Magyarországról kapom az árut. A bankkártyás fizetés során miért lép be a PayPall a rendszerbe, és miért kerül ez nekem 2990 Ft többletkiadásba?
Azért sem akartam PayPall számlát feltölteni, mert nekem jól megfelel a sima bankkártyás fizetés, és a PayPall rendszerben az esetleges reklamáció számomra túl körülményes, igy feleslegesnek tartottam.
Ha valaki tudja, hogy a kérdéses 2990 Ft +költséget mire fizettem ki lenyulás vagy tudatlanság okozta, kérem ne kíméljen.
Azt hiszem félreértettél. Új PayPal fiókot nyitottam, német IP címről, német postacímmel, német telefonszámmal, szándékosan nem adtam meg semmi magyar dolgot. És ebben semmi kamu nincs, tényleg itt élek és dolgozom lassan 2 éve. Azt nem értem, hogy miért akar forintosítani ennek ellenére?
Van sok éve egy PayPal account-om, ezer dologra használtam már. Egy ideje Németországban lakom és dolgozom, euróban kapom a fizetésem és abban is költök. Ezért mindig oda vissza váltogatta, jelentős veszteséget okozva ezzel. Gondoltam átállítok mindent németre, de kiderült, hogy nem lehetséges. Ezután létrhoztam egy másik PayPal accountot, a német címemmel, telefonszámommal, vigyázva, hogy semmi Magyar vonatkozás ne legyen. De amikor bankszámlát vagy kártyák próbálok hozzákapcsolni kiírja, hogy csak magyart fogad el.
Hogy van ez? Légyszi aki érti, magyarázza el. Köszönöm.
Van egy osztrák Paypal számlám, tudom az emailt és a jelszót is. Nem enged belépni, a kétlépcsős azonosítás miatt - nem kapom meg a SMS kódot a magyar telefonszámomra. Van-e erre valakinek megoldása? Valószínű ez a ügyfélszolgálatos telefonszám 01206092639, de hogyan kellene ezt itthonról hívni - országkód? +43-mal nem működik.
Mert gondolom van egy nagyobb összegben eurója valutában/devizában és azt szeretné elvásárolni olyan célra, ahol paypallal lehet fizetni.
Közvetlenül nem lehet, mert a számla, amire a paypal a feltöltéseket fogadja, egy forint számla az unicreditnél, és mindenképpen forintra váltódik beérkezésekor inkább rossz, mint jó árfolyamon.
Egy megoldási lehetőség van, egy eurós számla bankkártyával, azt hozzáadni a paypal fiókhoz, és tranzakciónál beállítani, hogy a bank váltson, így megoldható az árfolyamveszteség elkerülése.
senki nem érti, minek akarsz eurót rakni a paypal számládra. miért nem a paypalhoz kapcsolt kártyáddal fizetsz? minek akarod bonyolítani az életedet? a fizetés előtt meg választhatsz majd, hogy a bankod váltson/ne váltson (ha például revolut kártyával fizetsz)
Közben annyi történt, hogy válaszoltak a pay pal tól. Azt értettem, hogy ha 3 napon belül nem érkezik meg hozzám a jóváírás a pénzt visszautalták. Csak nem tudom hova . Az Unicredit nem mondta meg a pénz sorsát mert a számla az amerikai bankké amihez semmi közöm sincs. Mondta a tisztviselő hogy az állásával játszik ha nekem bármit mond. Hova mehetek, hol a pénzem?
Nincs bankom ezért a pay palra szánt pénzemmel befáradtam a szt István krt-i Unicredit- be, ahol valaha pay pal számlát nyítottam. De még sohasem adtam fel pénzt csak a nyitáskor, így a közélemény részt kihagytam. Tudom, h. oda kellettt volna írni a profilommal kapott azonosítót, ez nem történt meg. Bár a számlaszám nem lett elírva, az adataim sem 10 nap után rájöttem, hogy képtelenek összerakni a befizetett pénzt személyemmel. Most írtam nekik, -nehezen, mert titkolták az elérhetőségüket - csatoltam a szkennelt befizetést de kétségeim vannak. Most várok , aztán jöttök ti, mit tegyek ha nem reagálnak.
Sziasztok! Nagy bajban vagyok! Kérem segítsetek! A régi telefonszámom már rég megszünt, Nem tudom fogadni az ellenörzö kódot, nem tudok belépni használhatatlan a PayPal! Mit tegyek? Köszönöm!
Nagyobb összegű kifizetést kaptam a PayPalre, de mivel sokaig inaktív voltam, részben zàroltak a szamlamat es kérték, hogy küldjek személyazonosságot es címet igazoló dokumentumokat. Ez megy egy hete, már mindent elküldtem nekik személyit, jogosítványt, villanyszámlát és mindig visszautasítjak. Agyrém lassan. Arra hivatkoznak hogy a személyimen nincs rajta a címem, a lakcímkártyán pedig nincs rajta a fotóm. Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Üzenetet sem tudok írni nekik, hiába van egy message center, lehetetlen. kösz!